2025-01-25, 19:44
Moderator
Dr Kings avatar
Från den usla sjuksköterskan till någon som går rakt på sak och inte snackar runt en massa strunt. Antingen svarar han direkt eller tar en livlina direkt

Han har dock redan bränt 3 livlinor för att ta sig till 20 papp så det blir ingen jättevinst för honom heller.
Senast redigerad av Dr King 2025-01-25 kl. 19:51.
Citera
2025-01-25, 19:57
Medlem
En hel drös med kommentarer om att hon var usel men inte en enda angående denna. Är det för att han är man? Eller utländsk?
Citera
2025-01-25, 20:24
Medlem
Maskiningenjör? och klarar inte ens av en fråga där det enda som behövs är enkla matematikkunskaper på grundskole-/mellanstadienivå?
Citera
2025-01-25, 22:22
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Maskiningenjör? och klarar inte ens av en fråga där det enda som behövs är enkla matematikkunskaper på grundskole-/mellanstadienivå?

Förmodligen var han osäker på hur beteckningen för skala fungerar(x:y). Det är ju iofs nästan lika illa som att inte kunna grundskolematematiken, men kanske aningen mindre basal kunskap än 5:ans multiplikationstabell ändå.
Citera
2025-01-25, 22:49
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Tänk om Arabiska och Persiska hade varit kvar efter han tog 50/50. För antog att det var de han valde mellan. Hade nog haft slut på livlinor redan då på 20k. Två riktigt usla deltagare i rad. Jag kan dock erkänna att jag aldrig hört talas om maträtten "sotare" men jag äter aldrig fisk.

Håller med ovan om att man borde kunna matematik på mellanstadienivå för att vara deltagare. Men "stjärnan" Titti kunde inte heller....
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2025-01-25 kl. 22:52.
Citera
2025-01-26, 00:19
Medlem
Var inte splatterfilm väldigt svårt för att vara på så låg nivå?

Visst att jag är urusel på film , men splatterfilm har iaf jag aldrig hört talats om
Citera
2025-01-26, 00:27
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Visst att jag är urusel på film , men splatterfilm har iaf jag aldrig hört talats om

Splatter trodde jag var en välkänd genre.
Citera
2025-01-26, 00:29
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Inte ett dugg svårt. De flesta vet att splatter är en mer gore version av skräckfilm med överdrivet mycket blod och våld.
Citera
2025-01-26, 00:33
Medlem
Efter Wilmers miljonvinst för ungefär en månad sen har det överlag varit otroligt kassa deltagare .

Liverpoolsupportern Joakim från Kållered är den enda efter det som lyckats vinna mer än 150000.

Det var oerhört längesen jag såg flera så usla deltagare i rad
Citera
2025-01-26, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Förmodligen var han osäker på hur beteckningen för skala fungerar(x:y). Det är ju iofs nästan lika illa som att inte kunna grundskolematematiken, men kanske aningen mindre basal kunskap än 5:ans multiplikationstabell ändå.

Inte bara det. Om man multiplicerar något som börjar med 5 jämt/exakt med något som börjar med 5 jämt/exakt så kommer resultatet börja på exakt 25 vilket svarsalternativet 2,5 meter var det enda som gjorde. Det kunde till och med "pop professorn" i stjärnpanelen direkt räkna ut.
Citera
2025-01-26, 16:33
Medlem
Tjockapans avatar
Citat:
Efter Wilmers miljonvinst för ungefär en månad sen har det överlag varit otroligt kassa deltagare .

Bögpojken som curlades fram till miljonen hade ju inte haft en chans med gårdagens frågor.
Citera
2025-01-26, 17:52
Medlem
Citat:

Jag kan inget om film men är bra på svenska språket så kunde frågan på grund av det. Jag tror att deltagaren inte kunde "splatterfilm" för han är för dålig på svenska. Sen kom frågan om farsi och då blev jag förvånad att han inte kunde det heller. Undra vad hans modersmål är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in