2025-01-24, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Annars var det inte långt ifrån Håkans deltidsboende utanför Jönåker, och en profil som ändå passar på honom.

Blev ju tydligen släpp på fri fot idag.
Tror inte att det är fyllot?
Men stämmer bra.

HB gör en "seger hälsning" eller båda dårarna i dagans klubb ca13,20.
Citera
2025-01-24, 19:42
Medlem
Oldgs avatar
Mer jidder på Frihetsnytt......

"De framförda åsikterna är personliga och representerar personen, inte Frihetsnytt.
Hos oss får alla åsikter komma fram, även om de är obekväma. Vi står för riktig yttrandefrihet.
Håkan Bergmark och Öystein Rönne kommenterar Donald Trumps framträdande på World Economic Forum. Levererade han eller saknades något? Var det bra att han överhuvudtaget framträdde?"

https://frihetsnytt.se/film-trump-pa-wef-en-besvikelse-eller-over-forvantan/
Citera
2025-01-24, 19:44
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Blev ju tydligen släpp på fri fot idag.
Tror inte att det är fyllot?
Men stämmer bra.

HB gör en "seger hälsning" eller båda dårarna i dagans klubb ca13,20.

https://www.youtube.com/watch?v=yGeV6naSLis

Kul att de "erkänner" att de är nazister..... (kort efter samma timestamp!)
Citera
2025-01-26, 10:54
Medlem
Amiralen Agent Stig sitter med ett gäng fullständigt efterblivna och håller låda för den samlade populasen med en samlad IQ likvärdig temp siffran i en igloo. Det är helt fashinerande att se så fullständigt okunniga obildade individer sitta och få lyssnare tro att det de rapar ut har någon som helst förankring i verkligheten. Samtliga tillhör knäpptryckargänget, vilket i realiteten är en samling neonassar. En nassekanal som heter frihetsnytt, men är öppet nazistiska breder ut sig. Men gråter över att de fått sitt bankkonto fimpat. Ja tänk så det kan gå!

Amiralen kapten bölja sitter och fyllnar till alltmer under sändning - sin vana trogen. Han kan inte ha långt kvar den där nollan.
Citera
2025-01-27, 11:54
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
Amiralen Agent Stig sitter med ett gäng fullständigt efterblivna och håller låda för den samlade populasen med en samlad IQ likvärdig temp siffran i en igloo. Det är helt fashinerande att se så fullständigt okunniga obildade individer sitta och få lyssnare tro att det de rapar ut har någon som helst förankring i verkligheten. Samtliga tillhör knäpptryckargänget, vilket i realiteten är en samling neonassar. En nassekanal som heter frihetsnytt, men är öppet nazistiska breder ut sig. Men gråter över att de fått sitt bankkonto fimpat. Ja tänk så det kan gå!

Amiralen kapten bölja sitter och fyllnar till alltmer under sändning - sin vana trogen. Han kan inte ha långt kvar den där nollan.

Sicka pajsar! "De förföljer oss...." "De använder bankerna....." ETT JÄVLA GNÄLL!!!! Hur många gamlingar råkar inte ut för detta för de inte förstår vad det handlar om? De har inga datorer! De här PELLEJÖNSARNA skiter i att svara på bankernas frågor och sedan har de MAGE att gnälla!!!!! För de kan inte specificera VARIFRÅN de får sin "inkomst"........

Lunchklubben 27 jan Censur är numera ett ekonomiskt vapen https://www.youtube.com/watch?v=I7q4Y8wg9HU F.... J.... PATETISKA LIPSILLAR!!!!!!
Citera
2025-01-27, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Sicka pajsar! "De förföljer oss...." "De använder bankerna....." ETT JÄVLA GNÄLL!!!! Hur många gamlingar råkar inte ut för detta för de inte förstår vad det handlar om? De har inga datorer! De här PELLEJÖNSARNA skiter i att svara på bankernas frågor och sedan har de MAGE att gnälla!!!!! För de kan inte specificera VARIFRÅN de får sin "inkomst"........

Lunchklubben 27 jan Censur är numera ett ekonomiskt vapen https://www.youtube.com/watch?v=I7q4Y8wg9HU F.... J.... PATETISKA LIPSILLAR!!!!!!

Jovisst så är det, dom missar helt enkelt att läsa meddelandet, vilket Håkan också erkände första gången han talade om detta, om jag minns rätt. Jag har själv fått fylla i de där formulären flera ggr, men hos SEB struntade jag i det. Jag har ett konto kvar där sedan tidigare med ca: 300:- på som jag inte kommer åt på annat sätt än att gå till banken personligen och be att få ut dem. Försökte ringa dem men hamnade i telefonkö med plats 140, så jag la ned det projektet. Det kom dock en påminnelse efter ett par månader med hot om att stänga av/blockera kontot. Jag lämnade det därhän utan åtgärd, men får fortfarande ett saldobesked en gång om året och har inte hört något mer om saken.
Citera
2025-01-27, 17:26
Medlem
Mytomanfyllot tror han analyserar kriget. Patetisk fjant. Och ljuger som vanligt. Säger han och nassen fläsktrynet har 250.000 visningar per månad. Tar 5 min kolla sanningen. Det är ca 115.000 per månad. Samt påstår mannen som inte vet vad sanning är att varje avsnitt visas 7-8000 gånger. Fattar han inte att visningar syns?.Och det handlar om ca 4000 per avsnitt. Redan det för mycket. För vilka är dom efterblivna som kollar på dyngan?
Citera
2025-01-27, 17:55
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
Mytomanfyllot tror han analyserar kriget. Patetisk fjant. Och ljuger som vanligt. Säger han och nassen fläsktrynet har 250.000 visningar per månad. Tar 5 min kolla sanningen. Det är ca 115.000 per månad. Samt påstår mannen som inte vet vad sanning är att varje avsnitt visas 7-8000 gånger. Fattar han inte att visningar syns?.Och det handlar om ca 4000 per avsnitt. Redan det för mycket. För vilka är dom efterblivna som kollar på dyngan?

Jag misstänker att han köper visningar, annars har jag ingen bra förklaring.......
Citera
2025-01-27, 23:59
Medlem
Citat:
Jag misstänker att han köper visningar, annars har jag ingen bra förklaring.......

Visst gör han det med all sannolikhet,
liksom följare osv och skriver kommentarer själv.
Satt ju och grät när han "lade" ned sin förra kanal vad mycket pengar han satsade som gick i sjön.
Även Hans kompis Bigander eller vad han heter?
Hade ju åxå typ 20k följare och ännu mer okänd än HB.
Vad hände med det äckliga svinet?
Citera
2025-01-28, 08:34
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Visst gör han det med all sannolikhet,
liksom följare osv och skriver kommentarer själv.
Satt ju och grät när han "lade" ned sin förra kanal vad mycket pengar han satsade som gick i sjön.
Även Hans kompis Bigander eller vad han heter?
Hade ju åxå typ 20k följare och ännu mer okänd än HB.
Vad hände med det äckliga svinet?

Tar ur minnet så något kan vara fel - Beroende på vem du frågar (T. ex SHA 70 eller Biganders familj) så skall han enligt SHA 70 kidnappats av något gäng/religiösa fanatiker (utpressning?) men enligt hans familj (som jag förstår det) så gjorde de en "intervention" för han la för mycket tid på youtube och negligerade sin familj. Bigander har lagt ner sin youtube kanal, han har dock intervjuats på youtube av SHA 70 efteråt.
Senast redigerad av Oldg 2025-01-28 kl. 08:37.
Citera
2025-01-28, 18:11
Medlem
Citat:
Tar ur minnet så något kan vara fel - Beroende på vem du frågar (T. ex SHA 70 eller Biganders familj) så skall han enligt SHA 70 kidnappats av något gäng/religiösa fanatiker (utpressning?) men enligt hans familj (som jag förstår det) så gjorde de en "intervention" för han la för mycket tid på youtube och negligerade sin familj. Bigander har lagt ner sin youtube kanal, han har dock intervjuats på youtube av SHA 70 efteråt.

Intervjuats efteråt? Var, när?
Finns en gammal intervju däremot, ca tre år gammal. Bigander är nog den störste mytomanen av dem alla tätt följd av Papegojan SHA och Mytomanmongot Bergmark....
Citera
2025-01-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Intervjuats efteråt? Var, när?
Finns en gammal intervju däremot, ca tre år gammal. Bigander är nog den störste mytomanen av dem alla tätt följd av Papegojan SHA och Mytomanmongot Bergmark....

Har inte kikat så noga, men det är gamla intervjuer som SHA70 lagt upp igen, kallar det "i backspegeln" eller nåt liknande. Den enda intervjun jag sett efter att Bigander var "fri" igen, var ju den som Öystein Rönne gjorde med honom. Det var väl inte heller Bigander som lade ned sin kanal på YouTube, det fick han ju god hjälp med av några antagonister vill jag minnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in