2025-01-25, 12:18
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieGein
Okej, så vad är det som talar om att bruden i fråga har nåt företräde, det verkar ju vara motsatsen i och med att hon eventuellt blir utvisad?

Att hon drömmer att bli läkare. Ska ju fan inte ge henne företräde. De drömmer många om. Sedan är det inte alla som kan bli det. Många kommer ju svimma när de står där inför ett lik. Som om de ska bli läkare måste skära i.
Citera
2025-01-25, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Gå tillbaka till Ukraina. Kvinnlig gris... Människor med rysk fobi förtjänar inte att vara i väst. Hur svår situationen än är kan jag inte lämna landet jag bor i. Västra Ukraina är fredligt. Hon ljuger och säger att hon inte kan åka till sitt hemland på grund av kriget.

Hur definierar du "rysk fobi"? "Lider" man av "rysk fobi" om man INTE vill bli föremål för den psykotiske dvärgen i kremls invasion, ockupation, annektering och imperialistiska anfallskrig?
Citera
2025-01-25, 12:35
Medlem
EpicUsernames avatar
Låt henne stanna!
Citera
2025-01-25, 12:49
Medlem
calvinclowns avatar
Jävlar. Trodde inte det var hon som snacka. Finns de som varit i Sverige över 10 år och behöver tolk. Här behöver vi ha en insats i Sverige som avgör hur väl individen anpassats till landet.

Vacker tjej!
Citera
2025-01-25, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Gå tillbaka till Ukraina. Kvinnlig gris... Människor med rysk fobi förtjänar inte att vara i väst. Hur svår situationen än är kan jag inte lämna landet jag bor i. Västra Ukraina är fredligt. Hon ljuger och säger att hon inte kan åka till sitt hemland på grund av kriget.
Du är det värsta sorts svinet i denna kontext, värre än en gris som du kallar tjejen för. Människor i väst som har som tar avstånd från Ryssland förtjänar att leva i väst om dom vill. Dra åt h-lvetete med dig, alltså stanna där du kommer ifrån. Allså återvänd till ditt mörka glädjelösa land om du nu inte redan är där!
Citera
2025-01-25, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Att hon drömmer att bli läkare. Ska ju fan inte ge henne företräde. De drömmer många om. Sedan är det inte alla som kan bli det. Många kommer ju svimma när de står där inför ett lik. Som om de ska bli läkare måste skära i.
Fan vad du är hatisk mot henne i alla inlägg du har skrivit i denna tråd. Varför, har hon gjort dig nånting? Har du träffat tjejen?

Edit: Vill du berätta om dina trauman med ukrainska småtjejer, vad har du råkat ut för snuskgubbe? du är anonym här. Är intresserad av varför du så maniskt hatar tösen.
Nåt problem med kvinnliga unga ukrainare har du tydligen! Är du bög? Pederast? Peddo?
Senast redigerad av jonkebonke 2025-01-25 kl. 20:23.
Citera
2025-01-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calvinclown
Jävlar. Trodde inte det var hon som snacka. Finns de som varit i Sverige över 10 år och behöver tolk. Här behöver vi ha en insats i Sverige som avgör hur väl individen anpassats till landet.

Vacker tjej!
Ju yngre du är när du lär dig ett nytt språk, desto enklare är det och desto mindre brytning får du.
Citera
2025-01-25, 20:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Fan vad du är hatisk mot henne i alla inlägg du har skrivit i denna tråd. Varför, har hon gjort dig nånting? Har du träffat tjejen?

Edit: Vill du berätta om dina trauman med ukrainska småtjejer, vad har du råkat ut för snuskgubbe? du är anonym här. Är intresserad av varför du så maniskt hatar tösen.
Nåt problem med kvinnliga unga ukrainare har du tydligen! Är du bög? Pederast? Peddo?

Nej har inte träffat tösen. Hon kan liksom vara den mest trevliga. Gud vet? Min invändning dock är om vi ska utbilda läkare ska det bara vara svenskar vi utbildar..
Citera
2025-01-25, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajstuds
Jag antar för att hon inte får de bästa villkoren då.
Men det är inte samma sak som att bli utvisad. Hon får vara här med sin familj, gå i skolan osv
.
Citera
2025-01-25, 22:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej har inte träffat tösen. Hon kan liksom vara den mest trevliga. Gud vet? Min invändning dock är om vi ska utbilda läkare ska det bara vara svenskar vi utbildar..
Varför oroar du dig för att tösen kan bli antagen till läkarprogrammet? Du väljer själv din läkare på din vårdcentral, men kanske inte till din närmaste akutpsykmottagning i ditt landsting.
Jag hajjar din paranoja mot mot ukrainska kvinnliga psykläkare, Men jag tror att du kan få terapi alternativt medicinering av en svensk läkare mot din paranoja mot ukrainska kvinnliga läkare. Lycka till.
Krya på dig. Mvh.
Senast redigerad av jonkebonke 2025-01-25 kl. 22:23.
Citera
2025-01-26, 08:39
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calvinclown

Vacker tjej!

Jag håller helt med. Sveriges regler kring utvisningar är helt knäppa. Det är som att det är meriterande att få stanna ju mindre man anstränger sig för att göra rätt för sig.

Självklart ska denna tjej stanna, och självklart ska alla som ingår i kriminella nätverk utvisas. Frågor på det?
Citera
2025-01-26, 10:32
Medlem
Hon måste strida mot Ryssmän . . . Ukraina måste vinna!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in