2025-01-26, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Visst finns det grova övergrepp och övergrepp av normalgraden

Men det är fortfarande övergrepp, gäddorna har likförbannat gått över gränsen
Dom fiktiva barnen har redan från början uppgett sin ålder och inte skrivit att dom är vuxen hur mycket du eller någon annan än vill låtsas om ngt annat

Jag har sagt att jag är kritisk mot att man publicerar artiklar om dom med svårare diagnoser då jag anser att det bör ske i särskilda fall när andra vägar är uttömda

Nej just ja för i Bertilvärlden så är det inte samma sak att registrera sig på en sida och fylla i att man är 20 som att säga att man är 20 i ett textmeddelanden..
Och man ska alltid lita slaviskt på vad någon främling på internet påstår och påstår någon att dom först är myndig för att sedan ändra sig till 14 och 9 månader så MÅSTE du tro på de sistnämnda och instinktivt ignorera allt som pekar mot de förstnämnda..
Citera
2025-01-26, 00:42
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Dom har tydligen tillräckligt mycket som pekar på att det är rätt person men har inte faktiska identiteten eller behöver få den bekräftad

Lustigt att du är så säker på att de sköter allt så fläckfritt dessutom..

Ena ägaren av Dumpen har ju ett långt förflutet med massvis av domar, är det folk man kan lita på tycker du?
Citera
2025-01-26, 02:53
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
De har väl också några gånger hängt ut personer efter att först ha chattat med de som 14,5 åring och när den de chattat med inte velat ses så har de letat upp de under annat namn och utgett sig för att vara 19 i stället. När sedan gubben har mött upp för att träffa 19-åringen så har de hängt ut de på dumpen för att de har kommit för att träffa ett barn i alla fall?

Ja det scenariot har inträffat ett flertal gånger, bland annat för han polismannen som ska upp i rättegång mot Sara Nilsson i maj, för förtal.

Men dom har även hängt ut män där Dumpen sagt att dom var över 18 från början, till att sen ändra sin ålder till strax under 15 när dom bytt plattform.
Bland annat en lärare och som direkt sa nej till ett möte pga den låga åldern, men blev uthängd som pedofil för att han fortsatte skriva några ytterligare meningar som var sexrelaterat, till Dumpens fiktiva barn.

Tyckte det var lite väl hårt att hänga ut just den mannen som pedofil med tanke på att han ändra sig direkt om ett eventuellt möte, när han fick reda på att personen helt plötsligt blivit minderårig.
Citera
2025-01-26, 03:02
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Nej just ja för i Bertilvärlden så är det inte samma sak att registrera sig på en sida och fylla i att man är 20 som att säga att man är 20 i ett textmeddelanden..
Och man ska alltid lita slaviskt på vad någon främling på internet påstår och påstår någon att dom först är myndig för att sedan ändra sig till 14 och 9 månader så MÅSTE du tro på de sistnämnda och instinktivt ignorera allt som pekar mot de förstnämnda..

Plus att Dumpen nästan alltid använder sig av sexiga profilbilder där personen ser ut att vara långt över 15, närmare 18-20. Allt för att locka och manipulera sina offer.

Viktigast är trots allt att Sara och Patrik får sina Swishdonationer, så dom har råd att finansiera sin nästa Thailand resa, sen om Dumpen utger sig för att vara 18 i en logg som dom inte tar med, eller att dom skickar nakenbilder/barnporr för att manipulera alla dessa män, eller att det nästan alltid är Dumpen som tar FÖRSTA kontakten, det är inte så viktig detalj..
Citera
2025-01-26, 05:18
Medlem
Citat:
Om du kan hitta någon chattlogg där åldern faktiskt har ändrats under chattens gång så får du gärna visa mig det för då är det något jag har missat

Av dom chattar jag har läst så har fiskaren nämnt 13 eller 14 redan i början av chatten och ibland flera ggr

Helt riktigt , men efter byte av forum,
Citera
2025-01-26, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BestTransport
Nej faktiskt inte alls. Jag har aldrig upplevt Bodström på något negativt vis och anser att han alltid varit en stilig karl som till skillnad från majoriteten av män är en man som verkligen blivit snygg med åldern. Nu har han iofs uppnått en mycket högre ålder då han snart är pensionär men han är en snygg karl. Smart också.

Vita män med makt är problemtatiskt för alla som utövar sin maktposition mot genom obalans. Jag har inte större problem med det än att det är tydliga strukturer av maktfördelning baserat på möjligheter få andra tilldelats i samma utsträckning.

Min poäng är hans reaktion i klippet samt att han i går i en grupp vita män som trots deras eget arbete är utsända för att demontera Dumpen. Inte skapa verkliga förändringar som reaktion utan endast få bort Dumpen med Sara. Som är kvinna längst ner i hierarkin. Det är fakta att Bodström är högst upp och Sara längst ner i maktförordningen.

Snarare är det poängen med att männen i topp har et problem med att de måste röja undan en kvinna i botten av hela systemet som get dem förmögenheter, sociala avseenden och arbeten samt närverk medan Sara tillhör alla de flickor som aldrig blir mer än trasiga spillror som vuxna när männen är klara med dem. De flickor i botten som vi skriver klandervärda saker om i dokumentationen som först medn de slussas runt mellan hem och socialtjänsten när de här männen får lovord och CVn, de som kan dra några linor på partyt medan dessa flickor istället går ut i misär och förnedrande missbruk.

Sara är myntets baksida.

Ok. Essensen av det du påstår är att en grupp vita män har gått samman för att demontera dumpen och i denna grupp ingår bl.a. Bodström. Du kanske vet om de dricker barns blod också?
Dessutom är tydligen alla kvinnor offer. Tänk vilka skilda världar vi lever i.
Citera
2025-01-26, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Hur vet du att chattarna inte är klippta och manipulerade av dumpen?

En del av det envisa tjatet tas bort.
Citera
2025-01-26, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag har inte sett allt trolljägarna producerat och kommer heller inte ihåg allt. Men jag har för mig att Aschberg inte exponerade dem på samma sätt.

Framför allt så upplever jag att de ville visa på, inte främst hänga ut. De hängde inte ut 550 av samma typ av troll. Det ser jag som en väsentlig skillnad.

Jag förstår inte varför sektmedlemmarna alltid kommer med så usla jämförelser. Tror de att alla är lika korkade som de.
Citera
2025-01-26, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vad yrar du om?

Det är det svenska rättssystemet som reagerar på Dumpen - de blir åtalade och anklagade för diverse saker. Dumpens upplägg är för övrigt mer likt Trolljägarna än det svenska rättssystemet än vice versa.

Av allt tokigt hon skriver kan man dra slutsatsen att hon själv trollar. Kanske har hon blivit utsatt av trolljägarna.
Citera
2025-01-26, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Jag har inte sett allt trolljägarna producerat och kommer heller inte ihåg allt. Men jag har för mig att Aschberg inte exponerade dem på samma sätt.

Framför allt så upplever jag att de ville visa på, inte främst hänga ut. De hängde inte ut 550 av samma typ av troll. Det ser jag som en väsentlig skillnad.

Precis och 11 st. har inte tagit livet av sig.. Det mesta blurrades också.
Citera
2025-01-26, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Du hänger verkligen inte med, och har onaturlig dålig förmåga att kunna läsa mellan raderna, eller tolka text.

Det är snarare standard att Dumpen utger sig att vara mycket äldre, för att sen sänka åldern till 14 eller precis under byxmyndighetsåldern i Sverige.

Dumpen själva har till och med sagt att dom ibland låtsas vara äldre, och registrerar sig på plattformar där man minst måste vara 18, så dom själva gör ett aktivt val och skapar en profil som är vuxen.
Men när dom senare ber sitt offer att byta plattform så blir dom vips minderåriga.

Om du helt har missat detta och Dumpens arbetsmetoder så är du inte seriös överhuvudtaget, och ingen bör ta dig på allvar.

Bertil bör ju som bög känna till att dumpen raggar på Grindr. Där finns inga fjortisar.
Citera
2025-01-26, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Lustigt att du är så säker på att de sköter allt så fläckfritt dessutom..

Ena ägaren av Dumpen har ju ett långt förflutet med massvis av domar, är det folk man kan lita på tycker du?
Att det inte sköts fläckfritt bekräftas väl av två pågående FU, en stämning och en saftig eftertaxering?
SKV har tittat på 2021 och 2022... 2023 och 2024 kvar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in