2025-01-25, 22:23
Medlem
failsecs avatar
Nu är sambon singel plötsligt och gäddan får inte längre medverka på coverbilden. De har småjusterat Fjärtbook lite gradvis efter hand under kvällen, så det är nog dålig stämning på hemmafronten.
Jag undrar om Dumpen kanske inte lyckades underrätta respektive och gäddan hållt tyst om konfrontationen eftersom sociala medier inte städats förrän ikväll.
Citera
2025-01-25, 22:32
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failsec
Nu är sambon singel plötsligt och gäddan får inte längre medverka på coverbilden. De har småjusterat Fjärtbook lite gradvis efter hand under kvällen, så det är nog dålig stämning på hemmafronten.
Jag undrar om Dumpen kanske inte lyckades underrätta respektive och gäddan hållt tyst om konfrontationen eftersom sociala medier inte städats förrän ikväll.

Tror du har rätt, han höll käften och Dumpen lyckades inte informera.
Citera
2025-01-25, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Hans sambo eller fd numera väntar hans barn.
Citera
2025-01-25, 23:31
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Vad menar du? Har han tagit bilden från konfrontationsvideon och använt som profilbild på sin Facebook?

Nej det har han inte, det är liknande bilder där han håller en gädda med händerna. I chatten står han på stranden och på Facebook sitter han i en båt.

Jag var otydlig, sorry.
Citera
2025-01-25, 23:32
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failsec

Kom nyrakad till konfrontationen?

Dumpen-Picasso får göra en tavla av när en inte ont anande gädda håller i en gädd-fångst.

Han åkte ut som ett bowlingklot genom dörrposten?

Såg att idrottsföreningen tog avstånd på FB.
Citera
2025-01-25, 23:43
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Du menar med att Dumpen inte lyckades informera sambon är för att hon inte ville tro på chattar och konfrontationen men att hon fick veta den bistra sanningen idag?
Citera
2025-01-25, 23:59
Medlem
Nånting som slagit mig några gånger är när en riktigt ful bock visar en bild på sig själv, som inte är live, utan en sparad.

Varpå fiskaren skriver: jag vill att du skickar live, annars tror jag inte att det är du, utan bara någon som luras.

Att tanken då inte slår gäddan: de hade varit skillnad om jag skickade en icke livebild på mig själv om jag var en 10/10 i utseende. Men nu skickade jag en sparad bild på mig själv där jag är över 60år med ölmage och denna 14åriga tjej tror jag försöker lura henne till ett möte med en bild på ett utseende inte ens en mamma kan älska.

Gäddorna måste sakna all form av självbild eller vara extremt narcissistiska.
Citera
2025-01-26, 00:00
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla111
Hans sambo eller fd numera väntar hans barn.

Kan det bli mer WT ?
Citera
2025-01-26, 00:21
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Det va som fan!

Allt fortfarande öppet och han verkar inte ha varnat omgivningen. Han har två profiler, den ena är mer aktiv och han verkar varit rätt så instabil )se tidigare inlägg) som person.

Hoppas någon håller om hans familj nu!

Nu står det ju så här i trådinstruktionen:
"Uppgifter om anhöriga (barn, föräldrar, familj) får inte postas om det inte finns en uppenbar koppling som är av betydelse för diskussionen."
Och är ju sunt så jag vet inte om jag borde skriva det här, men jag får väl försöka väga orden.

Det bör vara ett av #557 Facebok-konton jag har hittat.
Och när jag tittar runt lite där ser det ut som om #557 nära släkt har drabbats av
ett alldeles tragiskt dödsfall för inte alls länge sedan, om jag förstår saken rätt.
Så jag antar att anhöriga verkligen inte behöver mer som tynger dom just nu.

Kanske läge att tona ner diskussionen lite här?
Senast redigerad av Korv-Bajs 2025-01-26 kl. 00:27.
Citera
2025-01-26, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Nu står det ju så här i trådinstruktionen:
"Uppgifter om anhöriga (barn, föräldrar, familj) får inte postas om det inte finns en uppenbar koppling som är av betydelse för diskussionen."
Och är ju sunt så jag vet inte om jag borde skriva det här, men jag får väl försöka väga orden.

Det bör vara ett av #557 Facebok-konton jag har hittat.
Och när jag tittar runt lite där ser det ut som om #557 nära släkt har drabbats av
ett alldeles tragiskt dödsfall för inte alls länge sedan, om jag förstår saken rätt.
Så jag antar att anhöriga verkligen inte behöver mer som tynger dom just nu.

Kanske läge att tona ner diskussionen lite här?

Förra frun lämnade honom för en annan. Det är det han refererar till med bilderna. Inget dödsfall.
Citera
2025-01-26, 00:37
Medlem
Vilken idrottsförening tillhör han?
Citera
2025-01-26, 01:18
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godmode1337
Noterade att deras barn fortfarande bor hemma 30 och 31 år gamla. Helt normalt.
Har förlorat 80 vänner under dagen och har i skrivande stund 421 vänner kvar.

Gäller gädda #555

Vet inte om du är ironisk nu men att man är 30+ och fortfarande bor hemma hos päronen så är det ju något som inte står rätt till i hjärnkontoret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in