2025-01-24, 19:49
Medlem
Jag har nyss lagt in en unlimited turbo på 50 hävstång. Insats är 21 000 och det är max jag kan förlora. Ponera att jag kör på den i 6 månader och marknaden går upp 15% på den tiden. Det är på Nasdax100 så det brukar ge bra avkastning. Vad för slags vinst kan jag förvänta mig efter de 6 månaderna?
Citera
2025-01-24, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horafittakukanus
Haha, det spelar ingen roll hur många gånger du upprepar lögnen. Det finns inga certifikat med 160-200 x hävstång, varken på den svenska marknaden eller på någon annan marknad.

Vem som helst som läser i tråden kan kolla upp detta.

Den stora frågan är vad du får ut av ljuga om sådan här sak? Jag ser ingen annan förklaring än någon form av mytomani eller typ försöker sälja på folk så-blir-du-rik-metoder via PM
Du har helt fel, sitter nu o kollar på Nordnet..
Citera
2025-01-25, 03:58
Medlem
deddds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Snacka om att skämma ut sig.
Nu lyssnar ju absolut ingen på vad du säger längre.
Oh nej, jag skämde ut mig på clownskolan. Gud vad pinsamt.
Citera
2025-01-25, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deddd
Oh nej, jag skämde ut mig på clownskolan. Gud vad pinsamt.
Ge det några år så har nog folk glömt bort det.
Men du kanske lärde dig nåt?
Det är det positiva med att göra misstag, man vill inte göra samma sak igen och blir visare ju äldre man blir.
Citera
2025-01-25, 12:22
Medlem
Swingexpertens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricktactoe
Jag har nyss lagt in en unlimited turbo på 50 hävstång. Insats är 21 000 och det är max jag kan förlora. Ponera att jag kör på den i 6 månader och marknaden går upp 15% på den tiden. Det är på Nasdax100 så det brukar ge bra avkastning. Vad för slags vinst kan jag förvänta mig efter de 6 månaderna?

En förlust på -21.000 kr kan du förvänta dig. En dålig dag och du blir knockad. Banken ser din position och kommer göra allt för att sno dina pengar. Men jag ska inte ge några råd, då jag själv är lång i OMXS30 och kanske blir knockad redan på måndag. Min knockout-nivå är 2630.
Citera
2025-01-25, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swingexperten
En förlust på -21.000 kr kan du förvänta dig. En dålig dag och du blir knockad. Banken ser din position och kommer göra allt för att sno dina pengar. Men jag ska inte ge några råd, då jag själv är lång i OMXS30 och kanske blir knockad redan på måndag. Min knockout-nivå är 2630.
Förklara för en dummie som mig varför?
Citera
2025-01-25, 12:33
Medlem
Citat:
Så grymt mycket pengar man tjänade på det här.
Oljan knockade åt båda håll.
Guldet knockade bull.
Alla tre aktieindex knockade bear.
Men de fyra som inte knockades gav en riktigt fin vinst.

Grattis alla som hängde på.

Nu har ni fått se en metod till där man helt riskfritt kan göra sig fina pengar vid speciella händelser oavsett om underliggande går upp eller ner.
Tjena Warren! Jag har 150 000 att förvalta, jag är imponerad av dig och dina metoder. Kan du lägga en strategi åt mig?
Citera
2025-01-25, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grim77
Grattis Russinet men problemet är att ingen annan hittar dessa derivat med hävstång 160 och 200!?
nordnet har jag sett 180
Citera
2025-01-25, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricktactoe
nordnet har jag sett 180
Annars har jag hört rykten om Malta...
Citera
2025-01-25, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Max 20ggr hävstång är vad som finns.

Så BULL OMX X20 AVA 30, är det en sån du pratar om förutom att det är x20 istället för x160?

Så dina glädjesiffror med 160ggr, vart hittar jag det då?

Du kan väl berätta om nån sida som du inte själv använder om du nu inte vill berätta var du handlar (varför nu det skulle va hemligt på ett redan anonymt forum).
Du måste vara efterbliven, till och med jag hittar drygt 160
Citera
2025-01-25, 13:21
Medlem
Citat:
Är det väl. Det sämsta resultatet han kunde hitta var att börja på just det året och ändå var det otroligt lönsamt.
Alla andra år att starta uträkningen från skulle varit ännu bättre.
Ni har fått världens enklaste formel att tjäna pengar, men vill ni inte så avstå då.
Jag tvingar ingen.
Måste jag ha en miljon för att börja köra med din strategi?
Citera
2025-01-25, 13:27
Medlem
Citat:
Vad är det som är rent vansinne?
Att tjäna mycket pengar genom att ta mindre risk kan jag förstå att det för vissa kan kännas som trolleri. Men vansinne kan jag inte se hur det skulle vara.
Du har övertygat mig, jag behöver en mentor...intresserad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in