2025-01-24, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdjur
Pia har fredagsfeeling och ligger och ålar sig i hostelsängen. Ska dricka vin ikväll (skräll). Början på första storyn klipptes av, orkade inte fixa det.

https://gofile.io/d/tM54F0

Tack för att du delar med dig ändå!
Samtidigt blir jag besviken på mig själv som kollar, hon är så enastående äcklig på något vis.
Citera
2025-01-24, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdjur
Pia har fredagsfeeling och ligger och ålar sig i hostelsängen. Ska dricka vin ikväll (skräll). Början på första storyn klipptes av, orkade inte fixa det.

https://gofile.io/d/tM54F0

Såg att hon lagt upp två vanliga tiktoks också där hon är peppigare än igår, lade upp i samma mapp. Hon visar upp fredagens gräsliga outfit (vift vift på taxöronen), sörplar vin ur ”sportflaskan” och vill generöst skänka sina kläder till följare.
Citera
2025-01-24, 18:07
Medlem
MaeWests avatar
Baddräkt o draperi...naken rygg, underliv med vårtor, full, flottig o på ragg efter en lägenhet. Igen. Kläder ska skänkas, antagligen för att Pissfittan inte orkar tvätta de flottiga persedlarna.

De utsugna skinnlapparna som föreställer bröst, kanar omkring när hon rör sig. Vad som händer när hon "dansar"...hon gör sitt bästa i att bli ett kvart-i-tre-ragg med chans på ett gratis boende. Sörplar vilt ur baljan där hennes pissgula vin göms. Givetvis måste hon slabba runt med tungan...så att männen ser att "här har ni Pia Könsvårta som vet hur snaska, inte bara sugrör, utan även annat"...slörp-slörp....

Vilket sunkhak får äran av att husera en halvnaken löskekvinna, full o glad o kåt på ett boende under fredagskvällen? Håll i hatten, gubbs!
Citera
2025-01-24, 18:35
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Baddräkt o draperi...naken rygg, underliv med vårtor, full, flottig o på ragg efter en lägenhet. Igen. Kläder ska skänkas, antagligen för att Pissfittan inte orkar tvätta de flottiga persedlarna.

De utsugna skinnlapparna som föreställer bröst, kanar omkring när hon rör sig. Vad som händer när hon "dansar"...hon gör sitt bästa i att bli ett kvart-i-tre-ragg med chans på ett gratis boende. Sörplar vilt ur baljan där hennes pissgula vin göms. Givetvis måste hon slabba runt med tungan...så att männen ser att "här har ni Pia Könsvårta som vet hur snaska, inte bara sugrör, utan även annat"...slörp-slörp....

Vilket sunkhak får äran av att husera en halvnaken löskekvinna, full o glad o kåt på ett boende under fredagskvällen? Håll i hatten, gubbs!

Pisskajan är på G ikväll! Fredag och löning, så säkert någon stackars gubbsate på sunkhak som nappar?
På ”Finsk Fylla Extra Allt” ?
Citera
2025-01-24, 23:51
Medlem
Hennes stories var ovanligt motbjudande idag, när hon ligger i sängen och flåsar 😭
Citera
2025-01-25, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Ungarna som tiktokar med Gräddrumpan måste steppa upp lite för att ens komma i närheten av mantisarnas kvalité. Bekräftelse är bättre än kritik. Skulle kunna utveckla det men jag har köpt en dragkrok på Biltema som jag ska ner och skruva fast på en bil jag nyss köpte på blocket till ett bra pris.

Next stop: container i Barcelona!
Edit: för att hålla mig on topic så har jag lagt märke till en annan likhet mellan herr Bladh och Pia: det där att börja blanda ihop bokstäver i ord/inte kunna hålla koll på namn. Pia har flera gånger haft svårt att namnge sina hostels korrekt, nu senast har hon länge refererat till ”Ramilton” som enligt senare klipp verkar heta ”Hamilton”. Bladh hade samma tendens mot slutet, minns särskilt att han konsekvent sa fel namn på sin psykosmedicin.
Senast redigerad av dimensions 2025-01-25 kl. 00:29.
Citera
2025-01-25, 01:05
Medlem
Somnade alltså på fyllan i hostelsängen och vaknade 16, lättad över att hon inte missat utekvällen i sin nya, ehm, outfit. Det blev Engelen ikväll, där hon som brukar vara så verbal om SAMTYCKE filmar och lägger ut precis alla, även de som sätter upp handen mot mobilen och tydligt visar nej tack (och även de sliriga som inte inser att de filmas och nog skulle motsätta sig det imorgon).

Jag får lite dålig magkänsla när hon tränger sig på killar (och tjejer), filmar par och gör miner, och sen ändå slutar ensam filmande sig själv på dansgolvet... my god, TikTok-Gräddis, låt en mer vuxen Pia få ta över snart, snälla.
Citera
2025-01-25, 09:05
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Somnade alltså på fyllan i hostelsängen och vaknade 16, lättad över att hon inte missat utekvällen i sin nya, ehm, outfit. Det blev Engelen ikväll, där hon som brukar vara så verbal om SAMTYCKE filmar och lägger ut precis alla, även de som sätter upp handen mot mobilen och tydligt visar nej tack (och även de sliriga som inte inser att de filmas och nog skulle motsätta sig det imorgon).

Jag får lite dålig magkänsla när hon tränger sig på killar (och tjejer), filmar par och gör miner, och sen ändå slutar ensam filmande sig själv på dansgolvet... my god, TikTok-Gräddis, låt en mer vuxen Pia få ta över snart, snälla.

har du videon?
Citera
2025-01-25, 10:03
Medlem
Hassan ringde när hon var ute och svirade så snart är det dags igen..
Citera
2025-01-25, 11:21
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Hassan ringde när hon var ute och svirade så snart är det dags igen..

Tro det är hittepå från Pia Pissfitta. Det är nog hon som ringt Hasan. Ett sätt för henne att åter försöka köra en lägenhetsockupation i syfte att kunna sörpla vin mer frekvent, TT:a mer fritt o leka Femme Fatale, flina kaxigt samtidigt som hon filmar sig krälandes i någon sexig golvmambo.

Är väl jobbigt att smyga med sugrörsdunk, könsvårtor, lik-stinkande andedräkt o en kroppsdoft som skulle göra vilken uteliggare som helst avundsjuk, på ett hostel bland ovetandes medmänniskor.
Att krafs-krafs i håret kan ge vem som helst löss-vibbar, är ju bara DET, en anledning till att kunna vara mer "avslappnad" i ett gratisboende där en äldre man sitter o lixom mest håller sig i skinnet.

Pia vill ha ombyte, men det ska vara gratis! Pia ä ju ekonomisk när det kommer till mer världsliga omkostnader, som tex hyra. Bara idioter som betalar för sitt boende, var det väl?
Citera
2025-01-25, 11:28
Medlem
Anso10765s avatar
Lunch med Hassan. Redan onykter hörs direkt när hon pratar.

Vågar nästan sätta en månadslön på att hon följer med honom hem.....det lär märkas för då blir det tyst på tiktok, eller så en fylleuppdstering där hon " inte tänker säga vsr hon är" (som att man inte ser det) 😂

Går högst ett par dagar och sen åker hon ut....and repeat
Citera
2025-01-25, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Next stop: container i Barcelona!
Edit: för att hålla mig on topic så har jag lagt märke till en annan likhet mellan herr Bladh och Pia: det där att börja blanda ihop bokstäver i ord/inte kunna hålla koll på namn. Pia har flera gånger haft svårt att namnge sina hostels korrekt, nu senast har hon länge refererat till ”Ramilton” som enligt senare klipp verkar heta ”Hamilton”. Bladh hade samma tendens mot slutet, minns särskilt att han konsekvent sa fel namn på sin psykosmedicin.

Ingen trodde ju nånsin Lennart skulle ta sig till Barcelona men så dyker han upp där vid containern i ett episkt klipp för alla följare. On topic så är det lite Mars mot Venus. Lennart kom på att vissa saker i hans lärarutbildning och senare liv inte stämde medans Pia hela tiden vet att hon har rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in