Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Ja precis.
Dom undrar aldrig om gäddorna skulle vara galna eller så.
Det är lätt att en galen eller ond människa avleder fokus så att en person börjar försvara sig vilket är syftet med att de klandrar Sara för olika saker istället för de här uppenbart sjuka människorna som Dumpen chattar med.
Saken är att jag skulle kunna leva i en helt annan verklighet med tomtar på loftet eller krypa omkring härhemma dyngrak nu utan att det förändrar fakta kring vad andra gör eller tar ansvar från dem.
Om jag hade varit schizofren eller alkoholist så är det inte grönt ljus för pedofiler eftersom det inte ens skulle ha haft med saken att göra.
Bara som avledningsmanöver för människor som vill rikta fokus på annat än vad de är skyldiga till. I deras värld är såklart de här gäddorna friska eftersom de anser att de själva är det.
Man hör aldrig normalfungerande människor börja yra om att människor är galna för att de ifrågasätter något som är fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
jagharenfitta
Vänta med och tvivla och tro tills du vet.
Hon är misstänkt för det.
Du borde ta en paus från henne tills du vet.
Får jag fråga om du anser att alla killar som får och skickar bilder ska ställas inför rätta när bilderna de hanterar är på verkliga och minderåriga tjejer (givetvis ingår tjejer också i de som ska ställas inför rätta när de skickar vidare saker då) ?
Jag tänker på hur utbrett det är med killar som hanterar naket material och sprider videor och bilder på minderåriga.
Vad tänker du kring dem?