Citat:
Ursprungligen postat av
KlasLund
Har du någon källa? Mig veterligen stödjer inte V terrorism oavsett vilken sida som "felat".
Men jag skrev ju innan att det är vänsterblivna personer som är engagerade i partiet som uttrycker detta i ur å skur. Riktigt så dumma är ju inte Vänsterpartiet att det rätt upp å ner skriver i sitt partiprogram:
1. Vi vill döda judar.
De är inte smarta, men inte riktigt så dumma. Men jag hör det ständigt när jag sett dessa vänsterfnask på gator och torg. De går där och skanderar Hamas egna ord om hur de ska driva utrota judarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlasLund
Att kalla FN tramspellar låter lagom begåvat. Vi kan inte hålla ihop enskilda familjer hur fan ska vi då kunna hålla ihop en hel jords befolkning utan att vara någorlunda överens om grundläggande rättigheter för var och envar?
Vad har det med höger och vänster att göra?
Det var ju i FN's regi som muslimska barn började sin morgon med att göra Hitlerhälsningen. Det publicerades i Expressen. Källa får du gå till Riks senaste debatt med Herr Flam och Herr Terrorist.
Judar (Israel), Européer, Amerikaner och några till har en definition om grundläggande rättigheter. Den går mer eller mindre helt efter FN's definierade mänskliga rättigheter.
Du kan ju kolla med Hamas hur de följer den listan. Du kan kolla med andra muslimska stater. Då får du se att de motsätter sig dessa mänskliga rättigheter. De har istället tagit fram "Kairodeklarationen" som de menar ska ligga till grund där Sharia (som är fruktansvärt hemskt och omänskligt) har en plats.
Jag kommer aldrig gå med på att vi har mänskliga rättigheter enligt Islam. Aldrig, aldrig... allllldrig i helvete.