2024-08-26, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det är farligt att banta i hans ålder. Jag tror han lever livet så gott det går nu innan hans tid är kommen.

Precis, gubben är snart 80. Han kommer inte att dö i förtid pga övervikt. Någon jämförde honom med Stenbeck som åt ihjäl sig. Jan Stenbeck dog innan han hade hunnit fylla 60, skillnaden är gigantisk.
Citera
2024-09-14, 09:52
Medlem
psaks avatar
Han känns pillemarisk nog att ha gett sig faen på att dö i tv-sändning. Skulle inte förvåna mig.

Har han börjat med kola eller, är det därför han sitter och snyter sig jämt i Veckan?
Citera
2024-09-14, 11:08
Medlem
1754s avatar
Efter att ha sett Gw's program där Jarle, och Strömmer var med, så ser man att Gw är precis som sin branschkollega Jernesky ( eller hur fan han stavas ), han vill dalta med kriminella och ha obefintliga straff. Utom för Anders Eklund som han avskyr ( helt rätt ).
Citera
2024-09-14, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Han känns pillemarisk nog att ha gett sig faen på att dö i tv-sändning. Skulle inte förvåna mig.

Har han börjat med kola eller, är det därför han sitter och snyter sig jämt i Veckan?

Han kanske är förkyld.
Citera
2024-09-14, 23:27
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Han kanske är förkyld.
Varenda vecka, i Veckan
Kom iofs på att han sa att hans barnbarn alltid går omkring med något virus som smittar varje gång de träffar honom.
Citera
2024-09-15, 15:07
Medlem
Citat:
Varenda vecka, i Veckan
Kom iofs på att han sa att hans barnbarn alltid går omkring med något virus som smittar varje gång de träffar honom.

Han kanske har haft otur och blivit smittad många gånger.

För egen del har jag varit förkyld 4 veckor i rad som mest.

Har inte GW dragit något skämt om att små barn är rätt effektiva biologiska vapen? Eller minns jag så fel? 😄
Citera
2024-10-02, 16:13
Medlem
Vem är "Gabriella Moberg Piluso, Leif GW Perssons assistent sedan många år."

Hittar ingen bild ännu mindre intervju
Citera
2024-10-07, 21:39
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:

Bakfylla
Citera
2024-10-11, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
Vem är "Gabriella Moberg Piluso, Leif GW Perssons assistent sedan många år."

Hittar ingen bild ännu mindre intervju

Hittar henne på en gång när jag söker.
Citera
2024-12-19, 14:12
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Efter att ha sett Gw's program där Jarle, och Strömmer var med, så ser man att Gw är precis som sin branschkollega Jernesky ( eller hur fan han stavas ), han vill dalta med kriminella och ha obefintliga straff. Utom för Anders Eklund som han avskyr ( helt rätt ).
Tänker du på Snickesnacki?
Citera
2025-01-23, 13:47
Medlem
Hela sortinentet

Det drabbar ingen fattig som mina äldre släktingar skulle säga pillemariskt.

Bolaget som har hand om kriminologens viner, viltkött, böcker m m har fått rejält minskad omsättning och vinst mellan 2022/2023
Och 2023/2024.

Omsättningen minskade från 28 miljoner till 11 miljoner. Vinst blev bara 106 000 kr mot tidigare drygt en miljon.

Han skyller främst på att folk dricker mindre och att svenska kronan är lågt värderad mot euron.
Det blir nog minskat sortiment och fler föreläsningar ?

https://www.expressen.se/noje/leif-gws-miljonsmall-folk-dricker-mindre/

Tillägg: vid sökning på Systembolaget så hittade jag fem olika vinflaskor, två vinboxar och en svensktillverkad öl!
Den andra Leif har tre vinflaskor som kallas Mannerströms.
Senast redigerad av Hjortronsyltrygg 2025-01-23 kl. 14:07.
Citera
2025-01-24, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Det är väl ett mirakel att karln har klarat sig så länge som han har. Han måste ha killergener.

Han far blev nära 90, han mor över. Rätt ovanligt i deras generation. Han har bra gener.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in