2024-07-06, 09:37
Medlem
han har ju tjatat om hur mycket pengar han tjänar åtminstone 10-20 år.

vi får hoppas det bara är i intervjuer, vore ju olidligt att behöva sitta och lyssna på det vid en middag.

han verkar tro att han är den enda som tjänar pengar i sverige, som bjuder folk på middag, som är generös mot barnbarn osv.

men vi har över 500 MILJARDÄRER i sverige. så leif-gw är en liten fattiglapp i jämförelse.
Citera
2024-07-11, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
han har ju tjatat om hur mycket pengar han tjänar åtminstone 10-20 år.

vi får hoppas det bara är i intervjuer, vore ju olidligt att behöva sitta och lyssna på det vid en middag.

han verkar tro att han är den enda som tjänar pengar i sverige, som bjuder folk på middag, som är generös mot barnbarn osv.

men vi har över 500 MILJARDÄRER i sverige. så leif-gw är en liten fattiglapp i jämförelse.

Det är också han som har legat bakom alla skärpningar i vapenlagen de senaste 40 åren, samtidigt som han skryter med sitt eget vapeninnehav och sin jakt. Pust&Stön är en liten människa.
Citera
2024-07-11, 20:51
Medlem
hur mkt är GW god för?
Citera
2024-08-03, 16:25
Medlem
Jag satt på Sturehof och käkade lunch för någon vecka sedan på uteserveringen. Det stannar en taxi och ut kliver GW. Han verkar rätt trevlig, bordet brevid mig utbytte några ord innan han gled in.

Men jävlar vad hans hälsa verkar vara på nedgående. Väldigt överviktig och hans käpp måste nog snart ersättas av en rollator.
Citera
2024-08-15, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberVillain
Jag satt på Sturehof och käkade lunch för någon vecka sedan på uteserveringen. Det stannar en taxi och ut kliver GW. Han verkar rätt trevlig, bordet brevid mig utbytte några ord innan han gled in.

Men jävlar vad hans hälsa verkar vara på nedgående. Väldigt överviktig och hans käpp måste nog snart ersättas av en rollator.
Vi får nog vara glada över att vi har GW kvar.Finns inte så mycket mer att bjuda på kvar här i Sverige just nu.
Ungefär som artisterna i Allsång på Skanse, bara bottenskrap hela tiden fast Pernilla försöker göra det bästa hon kan av eländet.
Citera
2024-08-15, 16:26
Avslutad
Girigbuken hade ju utlovat en belöning till den som gav ett tips som kunde lösa dubbelmordet i Linköping. När det sen löstes på "fel" sätt m.h.a. DNA via släktforskning så sket han i att betala ut några pengar.

Medelåldern för män i Sverige är drygt 81 år så det börjar bli ont om tid för honom nu att dra in mer pengar.
Senast redigerad av Pecka- 2024-08-15 kl. 16:32.
Citera
2024-08-15, 18:31
Moderator
Dr Kings avatar
Det är inte utan att man tänker på Janne Stenbeck som åt ihjäl sig när man ser Leffa GW P:s mycket väl tilltagna kroppshydda. Han har ju tidigare sagt att han brukar köra ett vit halvår per år för att kompensera för sitt mycket väl tilltagna alkoholintag under det andra halvåret. Han borde göra detsamma angående maten och köra ett halvår per år där han äter betydligt mindre för att bli av med minst 20-30 pannor.
Citera
2024-08-15, 19:32
Medlem
Citat:

Det är väl ett mirakel att karln har klarat sig så länge som han har. Han måste ha killergener.
Citera
2024-08-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Det är väl ett mirakel att karln har klarat sig så länge som han har. Han måste ha killergener.

Jag älskar mat och dryck och lever väl på gränsen till alkolist, men jag springer också 18km i veckan och fastar 2 dagar för att inte totalt haverera. Man är ju trots allt fåfäng
Citera
2024-08-26, 19:29
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Jag älskar mat och dryck och lever väl på gränsen till alkolist, men jag springer också 18km i veckan och fastar 2 dagar för att inte totalt haverera. Man är ju trots allt fåfäng

Finns inget som heter alkolist.

Leif GW har ju vid ett flertal tillfällen sagt att om han vill komma undan med ett mord så kan han det, just eftersom han vet alla fallgropar och misstag som begås av gemene man. Tror vi på detta? I teorin vet han säkert men har väldigt svårt att han skulle kunna omsätta sina teoretiska kunskaper i praktik.
Citera
2024-08-26, 20:06
Medlem
Ograsts avatar
Leif närmar sig alltmer klotets perfekta form. Han borde i alla fall försöka banta ner sig typ 10kg, han käkar vek redan en massa hjärtmedicin och blodförtunnande. Skärpning Leif!
Citera
2024-08-26, 20:11
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Leif närmar sig alltmer klotets perfekta form. Han borde i alla fall försöka banta ner sig typ 10kg, han käkar vek redan en massa hjärtmedicin och blodförtunnande. Skärpning Leif!

Det är farligt att banta i hans ålder. Jag tror han lever livet så gott det går nu innan hans tid är kommen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in