Citat:
Ursprungligen postat av
jonkebonke
Please nigga, kan inte du, din tard försöka använda hjärnan om du ens är given en sådan? Jag orkar snart inte bemöta såna som dig. Du menar att det bara är att dra till Ukraina, skita i ungarnas skolgång, båda föräldrarna ska säga upp sina anställningar, säga upp deras boende, dra till ett land med ett gäng ungar till en krigszon? Hade du själv velat gjort det idioten? Jag tvivlar på det.
Snälla svara inte på mitt inlägg då det redan är för många mongon som du jag tröttnat på. Försök att respektera det. Ajöss på dig, sopa.
Det blir säkert bra det där.
Båda föräldrarna har en gång flyttat
hit, om du nu missat det. Oavsett hur svårt det är att dra upp rötterna och lämna ett land, så är de uppenbarligen kapabla. Och det är inte så att de denna gång flyttar till ett främmande land (vilket de dock klarat en gång), utan de flyttar hem. Hem till ett språk de behärskar, en kultur de förstår, ett socialt kontaktnät som förmodligen är större än det de har i Sverige, pengar på fickan intjänade i Sverige, mm mm.
I det hypotetiska scenariot där Anastasiia faktiskt blir utvisad, vill säga. Jag har inte sagt att
jag tycker hon ska utvisas.