2025-01-23, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GAMLE SVARTEN
Har han fått sparken ännu?
En alkoholist sparkar du inte. Det är bara säga att du är sjuk och behöver hjälp.
Sverige är fantastiskt.
Sen ffs, okey han var sjukt packad, men kom igen han gjorde ingen illa eller var oförskämd.
Citera
2025-01-23, 18:55
Medlem
Mummuts avatar
Kan bilden från sjukhuset på IG från igår vara att SVT rekommenderat honom in till nån vård-instans?
Citera
2025-01-23, 19:17
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jag försöker få såna som dig att förstå att det finns en orsak till att man inte vill tillåta fyllon sitta i direktsändning. När du själv tycker att "Sånt gör livet minnesvärt helt enkelt", så finns det en annan mer tragisk sida som man kanske mest av allt vill glömma bort.
Du är en jävla hycklare som sitter och försöker uppfostra folk. Spela god kan du göra någon annanstans. Detta är bara patetiskt.
Citera
2025-01-23, 19:55
Medlem
Giant Squids avatar
Svårt att bräcka Kleerup när han höll tal på grammisgalan när snutarna började omringa honom. Eller valfritt tv framträdande med Kleerup
Citera
2025-01-23, 20:08
Medlem
Smegmas avatar
Jag förstår inte hajpen? Han är ju en alkispundare. Och? Egen tråd för det?
Citera
2025-01-23, 20:15
Medlem
Smegmas avatar
Detta är ju också en jävla olycka som får ta plats. https://www.youtube.com/watch?v=hlTXLO4Jgx4
Citera
2025-01-23, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Jag förstår inte hajpen? Han är ju en alkispundare. Och? Egen tråd för det?
Tjack,syra och alkohol är hans melodi.
Citera
2025-01-23, 22:07
Medlem
Så blir det ibland om man är riktig alkis.
Man börjar med en bira på morgonen och sen på nått sätt huxflux så är det kväll och man har gjort bort sig som satan.
Det värsta är nästa morgon när man har några minuters nykterhet innan nästa morgonbira och man inser vad man ställt till med
Citera
2025-01-24, 05:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
I eftersnacket var han påverkad av alkohol. Det berättar han i podden ”Ekstedt sport”.

– Jag har väl mått bättre. Jag var på galan i går. I början gick det bra, sedan drack jag vin och då gick det lite sämre, säger Palmlöf.
Citat:
– Fått massa sms och samtal. Jag svarar bara inte.

– Det blev så mycket samtidigt.

https://www.expressen.se/sport/olle-palmlof-talar-ut-efter-idrottsgalan/
Citera
2025-01-24, 06:54
Medlem
quggels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
https://www.expressen.se/sport/olle-palmlof-talar-ut-efter-idrottsgalan/

Han saknar sjukdomsinsikt.
Typiska uttalanden från en missbrukare

Dessutom tror jag inte honom när han säger att han druckit vin. Möjligen något glas men inte enbart alkohol. Den typiska muntorrheten ger indikationer att det nog var något annat också.
Citera
2025-01-24, 07:47
Medlem
jack.danielss avatar
Förutom att göra bort sig på idrottsgalan, vad gör han övrig tid? (För att tjäna sitt uppehälle) han var ju ganska stor på sin tid och hade, rätt skött, kunnat bli en ny Janne Josefsson!
Citera
2025-01-24, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quggel
Han saknar sjukdomsinsikt.
Typiska uttalanden från en missbrukare

Dessutom tror jag inte honom när han säger att han druckit vin. Möjligen något glas men inte enbart alkohol. Den typiska muntorrheten ger indikationer att det nog var något annat också.

Instämmer. Han försöker tona ned allvaret. I podden Ekstedt sport avslutar han med att han kanske inte ska skicka fakturan till SVT.

För som inte vet är han alltså inte anställd och kan få sparken. Däremot en konsult som troligtvis aldrig kommer få fler uppdrag av SVT eller någon annan som såg programmet.
Hans sjukdomsinsikt är obefintlig. Inga ursäkter bara bortförklaringar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in