2025-01-23, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Spelar ingen roll vad Anjo säger, jag har min egen uppfattning om Linnea. Hon älskar detta, det finns memoarer från henne och Chrippa. Det finns ljudinspelningar och hennes sätt att vara på socialamedier. Allt samlas ihop till ett avgörande. Nämligen att hon är totalt blåst och en påhejare av rang. Att hon dessutom sitter och gör gangsigns blir bara för mycket..

Jag tror också det. Hon älskar uppmärksamheten samtidigt som hon älskar att hennes krigare försvarar henne dvs det hon själv startat.
Vilken sida det än handlar om får hon uppmärksamheten hon kanske inte fick som barn.
Citera
2025-01-23, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tror också det. Hon älskar uppmärksamheten samtidigt som hon älskar att hennes krigare försvarar henne dvs det hon själv startat.
Vilken sida det än handlar om får hon uppmärksamheten hon kanske inte fick som barn.
Jag tror precis alla i detta drama älskar uppmärksamheten det genererar. Chrippa är ju extremt uppmärksamhets beroende, kanske linnea är det också jag vet inte. Men inte så att det är sällsynt anjo, jocke, rask med mera vill ju också synas och höras. Anjo ska alltid hävda sig också.
Citera
2025-01-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Nu minns jag lite, någon frågade om L var i Sverige och då sa Anjo att han fick en bild skickad till sig när hon sökte jobb hos tre.
Men har inget minne att han sa att han ska förstöra så hon inte får jobb.
Jag får lyssna igen helt enkelt.

Det har han inte sagt. Det är bara någon som vill få dig att tveka. Klassiskt manipulering. Ofta används det av narcissister i förhållanden med andra människor.

Han sa att någon hade överhört när hon sökte jobb hos 3 i Linköping.

Någon som jobbar i det företaget i Malmö hade sett att hon ville börja jobba där igen.

Han sa inte att han personligt själv skulle förstöra för henne. Det har hon klarat av på egen hand.

Jag personligt hoppas att hon får jobb hon söker. Det är ändå bra att traska in och fråga efter jobb.

Hon skulle utbilda sig också då hon hade meriter för att få den utbildningen.
Citera
2025-01-23, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Elda på?

Det är ett gäng gubbsjuka män som eldar på sig själva.

Nu har ju en kanske straffat ut sig själv från Youtube snart tack och lov.
Detsamma lär ju ske med de övriga om de försvarar nazipropagandan öppet.

Synden straffar sig själv i slutändan.

Du lever verkligen i limbo så passande användarnamn.

Du menar att Lokal har anmält Anjos video? Det får han ju göra och you tube agerar.

Du kan inte på fullaste allvar att gång på gång på gång tjata om att Linnéa inte har ett ansvar för sitt eget liv?

Nätet är väl inte där man är tvungen att leva i. Det finns en värld utanför också.
Hon har betett sig på ett sätt fullt medveten om att det leder till det hon tror är kändisskap.

Streamadet tror jag faktiskt Chrippa tvingade henne till.

Du behöver inte bemöda dig att raljera nu eftersom det inte leder till någon vidare diskussion där jag inte kommer delta. Jag gjorde ett undantag när jag citerade dig.
Citera
2025-01-23, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Jag tror precis alla i detta drama älskar uppmärksamheten det genererar. Chrippa är ju extremt uppmärksamhets beroende, kanske linnea är det också jag vet inte. Men inte så att det är sällsynt anjo, jocke, rask med mera vill ju också synas och höras. Anjo ska alltid hävda sig också.

Alla som håller på med sociala medier vill ju ha uppmärksamhet vilket för vissa leder till pengar. Jag är helt med i den tanken.
Citera
2025-01-23, 19:00
Medlem
FruKrokodils avatar
Hur gick det för Chrippas unge idag?
Citera
2025-01-23, 19:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hur gick det för Chrippas unge idag?

Det undrar jag med. Ovanligt att det är så tyst om detta.
Citera
2025-01-23, 19:43
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Det undrar jag med. Ovanligt att det är så tyst om detta.

Får se om Julia går live som vanligt när dottern somnat. Hon kommer säkert ändå inte nämna något oavsett hur det gått idag.
Citera
2025-01-23, 19:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Får se om Julia går live som vanligt när dottern somnat. Hon kommer säkert ändå inte nämna något oavsett hur det gått idag.

Nej hon är ju tillsagd av soc att sluta använda dottern på sociala medier.

Om någon följer Anna Book så kanske det går att utläsa något där.

Hon skulle ju vittna till fördel för Julia.
Citera
2025-01-23, 20:17
Medlem
Citat:
Nej hon är ju tillsagd av soc att sluta använda dottern på sociala medier.

Om någon följer Anna Book så kanske det går att utläsa något där.

Hon skulle ju vittna till fördel för Julia.

Jocke skulle också vittna till fördel för Julia idag.
Citera
2025-01-23, 20:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Jocke skulle också vittna till fördel för Julia idag.

Ja just det ja!
Och han kan ju aldrig hålla käften.

Märkligt att det är så tyst.
Citera
2025-01-23, 20:24
Medlem
FruKrokodils avatar
Julia gick live nu men ingen får fråga om dottern eller hur det gick idag för då blockas man direkt.
Jaha.. vad ska man annars fråga om? Det är ju det enda hennes följare är intresserade av idag, inte vad Julia ätit för middag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in