Citat:
Ursprungligen postat av
husky30
Jag har inte missat att det påpekas hela tiden.
Men inget av det verkar stämma. Psykopat hink barnmisshandel knivhuggnnings anklagelserna som Anjo och många kör på med de jag inte som annat än historier och mobbning.
Linnea satt i en video med en Macbook framför sig och läste upp händelser och visade bilder på blåmärken som hon hävdade var Chrippa som hade orsakat.
Hon har flera gånger påstått att han är oskyldig i streams trots att hon själv i förhör påstod att hon var väl medveten om ekobrotten och dessutom i en annan inspelning tänker använda en ekonomisk utsatt person för att tvätta pengar.
Knivhuggningen som hon önskade utföra på Skuldrådgivaren finns inspelat.
Så vad av detta verkar inte stämma enligt dig? Har du inte sett Linnea videon där hon anklagar Chrippa för dessa saker, eller när hon hävdar att han är först skyldig och sen flera månader senare oskyldig? Eller hört klippet när hon uttryckligen säger att hon vill hugga en kniv i en annan människas hals 6 gånger? Eller klippet när hon gottar sig i Chloes rädsla?
Utöver detta så verkar du bortse helt ifrån Chrippas egna ord i "Min sanning". Är allt lögn från Chrippa också?
Förstår inte hur du kan få detta till en psykiskt stabil människa, så förklara gärna.