2025-01-23, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
99 procent här inne ser att Linnea är en sjuk psykopat,Bara för att du inte kan se det beror nog på att du också lider av något.

99% av Sveriges befolkning på 1% som följer alla dessa sektmedlemmar som lever i fantasi värld som tror på allt som sekten säger tror på detta ja.

Du ser det inte själv du ser vad sekten säger till dig att se.
Citera
2025-01-23, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Julia sa till Thomas att hans son ljuger för honom.

Jocke sa att han försökt få honom och Anjo misshandlad genom att kontakta en hitman.

Det Thomas stkrattar åt är för att för honom är det så skitlöjligt att påstå att Thomas ljuger om något kring LVU och likaså eller kanske ännu mer att hans fina och oskyldiga son skulle ha anlitat en hitman för att misshandla sitt eget kött och blod bror och Anjo, kanske mörda dem om misshandeln var grov eller att de skulle få svåra effekter för dem.

Det finns ingenting hos dessa föräldrar att någonsin kunna se att deras Chrippa har gjort så mycket fel och begått så många brott. De kommer alltid försvara honom oavsett. Mördar han någon är det offrets fel. Alternativt Jockes fel.
Jag förstår att de vill stötta honom men att de verkar vara helt avstängda inför tanken att Chrippa har begått brott förklarar ju på något sätt att Chrippa kanske inte förstår varför han nu sitter där han sitter. Bortskämda slyngel.

När det blir dags för summering och antal år han ska sitta kommer det vara Jocke, Julia och Linnéas fel.
Jag behöver ingen kristallkula för att se det. De är typiska mina barn och andras ungar. Ja förutom Jocke då för han är ju ungjävelen.
Citera
2025-01-23, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det finns ingenting hos dessa föräldrar att någonsin kunna se att deras Chrippa har gjort så mycket fel och begått så många brott. De kommer alltid försvara honom oavsett. Mördar han någon är det offrets fel. Alternativt Jockes fel.
Jag förstår att de vill stötta honom men att de verkar vara helt avstängda inför tanken att Chrippa har begått brott förklarar ju på något sätt att Chrippa kanske inte förstår varför han nu sitter där han sitter. Bortskämda slyngel.

När det blir dags för summering och antal år han ska sitta kommer det vara Jocke, Julia och Linnéas fel.
Jag behöver ingen kristallkula för att se det. De är typiska mina barn och andras ungar. Ja förutom Jocke då för han är ju ungjävelen.

Både Chrippas och Linneas föräldrar har misslyckats grovt.

Jacke har ju även nu uppvisat sin låga begåvning då han inte tror på tingsrättens brev om den nya åtalspunkten.
Citera
2025-01-23, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Varken du eller jag vet vad som hände så att påstå att det inte fanns belägg för henne att ringa polisen kan vi därför inte heller veta. Tänker inte spekulera i det och jag slänger mig heller inte med barn eller kvinnomisshandlare utan ordentliga bevis som andra i den här tråden.
Enligt uppgifter ska Chrippa vara anmäld för grov kvinnofridskränkning av Julia, vilket för åtal i princip alltid kräver flera fall av misshandel.

_

Nej precis, men det var du som utgick från att Linnea var ett offer för våldsam relation, vilket du inte har en jävla aning om och bara för att han är anmäld för något, betyder inte att han är skyldig.
Citera
2025-01-23, 08:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt

Jacke har ju även nu uppvisat sin låga begåvning då han inte tror på tingsrättens brev om den nya åtalspunkten.

Fast så sa inte Jacke, han bad om att få se bevis, något Jocke uppenbart var ovillig att visa. Då var det tydligen bättre att göra en grej av det i podden, där han förnedrade Jacke
Jacke är noga med att ingen av dessa två är felfri, varken Chrippa eller Jocke, och det gillar inte Jocke
Citera
2025-01-23, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Fast så sa inte Jacke, han bad om att få se bevis, något Jocke uppenbart var ovillig att visa. Då var det tydligen bättre att göra en grej av det i podden, där han förnedrade Jacke
Jacke är noga med att ingen av dessa två är felfri, varken Chrippa eller Jocke, och det gillar inte Jocke

Sa han att han var ovillig att visa upp bevis?

Kan du inte försöka se det hela objektivt och sätta dig in i bådas situationer?
Tänk dig själv att bli misstrodd i en så allvarlig sak av en familjemedlem. Och försök föreställa dig hur det känns att behöva ta in att ens egen bror skulle kunna göra något så allvarligt mot en familjemedlem.
Citera
2025-01-23, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag har inte missat att det påpekas hela tiden.

Men inget av det verkar stämma. Psykopat hink barnmisshandel knivhuggnnings anklagelserna som Anjo och många kör på med de jag inte som annat än historier och mobbning.

Linnea satt i en video med en Macbook framför sig och läste upp händelser och visade bilder på blåmärken som hon hävdade var Chrippa som hade orsakat.
Hon har flera gånger påstått att han är oskyldig i streams trots att hon själv i förhör påstod att hon var väl medveten om ekobrotten och dessutom i en annan inspelning tänker använda en ekonomisk utsatt person för att tvätta pengar.
Knivhuggningen som hon önskade utföra på Skuldrådgivaren finns inspelat.

Så vad av detta verkar inte stämma enligt dig? Har du inte sett Linnea videon där hon anklagar Chrippa för dessa saker, eller när hon hävdar att han är först skyldig och sen flera månader senare oskyldig? Eller hört klippet när hon uttryckligen säger att hon vill hugga en kniv i en annan människas hals 6 gånger? Eller klippet när hon gottar sig i Chloes rädsla?

Utöver detta så verkar du bortse helt ifrån Chrippas egna ord i "Min sanning". Är allt lögn från Chrippa också?

Förstår inte hur du kan få detta till en psykiskt stabil människa, så förklara gärna.
Senast redigerad av Realfake 2025-01-23 kl. 09:21.
Citera
2025-01-23, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Ja, en ny tsunami efter häktandet?Ekxakt den när Danjal gick ut med hittelön.

Vem är sjuk här?

Allt som läckt efter häktningen är från Jocke.

Och innan.

Men blir skrämd på riktigt.

Jag tycker man blir mer skrämd och det på riktigt över att ta kontakt med hitman och sätta ut en summa pengar för att ta sin egen jävla bror avdaga! Är du inte klok, läckor och anlita hitman är riktigt stor skillnad.
Citera
2025-01-23, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Linnea satt i en video med en Macbook framför sig och läste upp händelser och visade bilder på blåmärken som hon hävdade var Chrippa som hade orsakat.
Hon har flera gånger påstått att han är oskyldig i streams trots att hon själv i förhör påstod att hon var väl medveten om ekobrotten och dessutom i en annan inspelning tänker använda en ekonomisk utsatt person för att tvätta pengar.
Knivhuggningen som hon önskade utföra på Skuldrådgivaren finns inspelat.

Så vad av detta verkar inte stämma enligt dig? Har du inte sett Linnea videon där hon anklagar Chrippa för dessa saker, eller när hon hävdar att han är först skyldig och sen flera månader senare oskyldig? Eller hört klippet när hon uttryckligen säger att hon vill hugga en kniv i en annan människas hals 6 gånger? Eller klippet när hon gottar sig i Chloes rädsla?

Utöver detta så verkar du bortse helt ifrån Chrippas egna ord i "Min sanning". Är allt lögn från Chrippa också?

Förstår inte hur du kan få detta till en psykiskt stabil människa, så förklara gärna.

Förstår inte hur sekten på youtube kan kalla henne för psykopat hink barnmisshandlare ensam hora.

Men jag förstår att hon blir psykiskt instabil med tanke på häxjakten som pågår mot henne.

Varför ringer hon Jocke? Ja Jocke kanske är en av få som VET att det mesta är överdrifter, samt att Linnea vet att Jocke vet det.
Citera
2025-01-23, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt

Ursäkta att ju supit bort skallen, vilken åtalspunkt är det som gäller här?
Citera
2025-01-23, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ursäkta att ju supit bort skallen, vilken åtalspunkt är det som gäller här?

Stämpling till grov/misshandel.
Citera
2025-01-23, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Den här typen av daltande med barn som är narcissister, låg förmåga att känna empati, ett självförtroende som gör det möjligt att bestämma vad som är sant och inte sant, allvetande peronslighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in