2025-01-22, 10:26
Medlem
Fishy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolandbagge
Kompis, första pop upen jag möts av är ”we’ve translated your content”. Så är nog hos dig det spökar.

Nej inget spökeri. Såg att fler har liknande besvär på Reddit att autoöversättningen inte fungerar. Själva appen är på engelska men alla restaurangmenyer är på thai fortfarande. Har iPhone så det kanske är annorlunda om man har Android.
Citera
2025-01-22, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishy75
Nej inget spökeri. Såg att fler har liknande besvär på Reddit att autoöversättningen inte fungerar. Själva appen är på engelska men alla restaurangmenyer är på thai fortfarande. Har iPhone så det kanske är annorlunda om man har Android.
Aha, har också iPhone och beställde käk tidigare idag och då var det översatt iaf.
Citera
2025-01-22, 19:59
Medlem
Fishy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolandbagge
Aha, har också iPhone och beställde käk tidigare idag och då var det översatt iaf.

HAHAHHAA öppnade appen nu, såg att det fanns en uppdatering och ja visst fan nu är autotranslate tillbaka!😂😂 skönt, då får vi se hur länge det varar. Nu stöttas det av AI tydligen. Förut vet jag inte vad de använde för översättningsprogram
Citera
2026-03-23, 20:32
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Måste ge Smizzle burgers en chans inom kort. Omdömen där, någon?
Citera
2026-03-24, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
Måste ge Smizzle burgers en chans inom kort. Omdömen där, någon?

Jag var där för några år sen när dom var relativt nyöppnade. Riktigt goda burgare, snålas inte på fettet så dom är rätt mäktiga. Då var dom en av dom bästa i Bangkok, förhoppningsvis håller dom fortfarande hög klass.

Lite trist läge om dom är kvar där vid Rama 4. Helt klart värda ett besök.
Citera
2026-03-24, 14:41
Medlem
Korsningen Sukhumvit och Soi 11/1 ligger en större thai resturang , tror den heter
Krua Khun puk. Skaldjursresturang, alltid fullpopad och minst 15-20 personer med
nummerlapp väntar på bord. Jag har klassat det som en turistfälla men pratade i helgen med en
tjej som jobbar på wireless och hon påstod att det var riktigt bra mat ( trots turistläget )

Någon som varit där ? Hit eller miss ?

Notera: Jag väntar sällan eller faktiskt aldrig på bord.
max 5 minuter i så fall och då har det varit på Suda.
Citera
2026-03-25, 07:36
Medlem
Lasse Berghagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ

Lite trist läge om dom är kvar där vid Rama 4. Helt klart värda ett besök.

De finns ju på en handfull ställen runt om nu. Nåväl, blir att testa.
Citera
2026-03-25, 09:30
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Berghagen
De finns ju på en handfull ställen runt om nu. Nåväl, blir att testa.

Riktigt flottiga hamburgare men goda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in