2025-01-21, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sibetaen
Håller helt med. Aspackad. Riktig tönt. Varför tar de inte bara ett blodprov på honom? Det går att se exakt hur mycket någon druckit flera veckor tillbaka. Så jääävla full, ju! Monster.
Knappast, så där blir endast en orutinerad människa på alkohol. En som sällan dricker, men väl när denne dricker så blir det så här.
Långtidare kan vara städade på 3 promille.
Att han har återfall tror jag på.
Citera
2025-01-21, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Har ni SM i Autism eller?

Palmlöf har alltid varit en provokatör. Släpp och gå vidare. Ni tar betet allt för enkelt.
Palmlöf har alltid haft problem med spriten, nu även i direktsändning.
Citera
2025-01-21, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Haha Sarahs min när Olle ställer första frågan till Mondo. Obetalbart.

Ser ut som vi redan hittat en värdig vinnare till 2026 års Johnny Bode pris.

Såg att Palmlöf-tråden kilat upp på aktuellt här och undrade vad han nu gjort… HJÄLP! Jag såg nämligen galan igår och undrade vad det var för svamlande snubbe de dragit in från gatan. Det brukar väl vara max 2 enheter alkohol på alla SVT-galor men Olle måste haft tur med bordsplaceringen och fått allas.

Jobbar han med Mästarnas mästare eller varför var han med? Skulle han vara rolig?
Citera
2025-01-21, 17:41
Medlem
Aakkes avatar
Svtplay plockade ner men hittade på Youtube.

Ja, nyktert var det tyvärr inte
Citera
2025-01-21, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Antar att du menar 2004

Ops! Menade som sagt 2004.
Citera
2025-01-21, 18:13
Medlem
Mummuts avatar
Men får de som ska vara programledare senare på kvällen sitta med på middagen med idrottarna?
Trodde att de typ satt i nåt rum och följde sändningen på tv för att kunna skriva ihop relevanta frågor till sändningen. Om de ska sitta med och festa är det ju också upplagt för katastrof då de känner till hans problematik.
Citera
2025-01-21, 18:14
Medlem
dryopteriss avatar
Han kanske va påverkad av något.
Frågan är var gränsen går.
Alkoholpåverkan är lättare o härleda, till skillnad från de intervjuoffer som vi sett år efter år, då de ’endast’ hade dragit i sig ett slags vitt pulver.
Citera
2025-01-21, 18:15
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Redan 2024 skrev Linda Skugge en krönika om P*almlöfs syn på supandet... Lite kul krönika sett så här dagen efter gårdagens insats...

https://www.expressen.se/kronikorer/linda-skugge-olle-du-ar-en-sorglig-typ/

Bra skriven krönika av den något kontroversiella Linda Skugge.
Hur coolt är det att inte kunna hantera spriten 20 år senare Olle?

Varför plockades han inte bort av programmakarna?
(Olle är släkt med hög chef på SVT, skrev någon i tråden?)

(Krönikan var som konstaterats från 2004,)
Citera
2025-01-21, 18:17
Medlem
Vilken jävla dåre. Från avdankad till rännstenen nu.
Citera
2025-01-21, 18:17
Avstängd
Stämningen som uppstod under frågan om den avbrutna staven var intressant. Mondo trodde förstås att det var han som inte var tillräckligt bra på språket bara och inte att frågeställaren bara var en packad idiot Jag som ursprungsmedborgare förstår den fortfarande inte så här ett dygn senare
Citera
2025-01-21, 18:19
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Stämningen som uppstod under frågan om den avbrutna staven var intressant. Mondo trodde förstås att det var han som inte var tillräckligt bra på språket bara och inte att frågeställaren bara var en packad idiot

Vi får ändå ge Mondo att han förhöll sig lika polerad som alltid i bild. Vad han egentligen tyckte om Olle och ville säga, får vi däremot inte veta.

En till "vinst" för Mondo i mina ögon.
Citera
2025-01-21, 18:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Vi får ändå ge Mondo att han förhöll sig lika polerad som alltid i bild. Vad han egentligen tyckte om Olle och ville säga, får vi däremot inte veta.

En till "vinst" för Mondo i mina ögon.

Han har social klass till skillnad mot promille-olle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in