2025-01-20, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Håller med dig om att Aca Gold är nedgånget. Behövs en totalrenovering.
Dessutom överfullt med feta klienter (som bara tar plats utan att gå till rummen) och nästan inga möjligheter till relax. Det var därför jag sonderade marknaden för en alternativ klubb - och jag hittade den.

Däremot anser jag att tjejerna levererar mycket hög service på Aca. Jag har 3 stammisar (Vanessa, Christa, Bibi) och dessutom 2-3 tjejer (bl.a. Raluca, Anna) som jag har sonderat och som står på tur om någon av stammisarna skulle falla av.

Jag hade Penelope som ett alternativ till Freude39, men längre resväg (från Düsseldorf) och svårigheter att hitta ett lämpligt hotell i närheten, gjorde att jag satsade på Freude39 i Bochum.
Som sagt var, Fredue39 har splitternya och fräscha lokaler med egen relaxavdelning. Perfekt klimatanläggning i rummen. Dock undermålig terrass och maten var so so.

Eftersom anläggningen är ny, har dock line-upen med tjejer inte riktigt etablerat sig. Stor variation i attraktivitet på tjejerna. Men de 3 som jag träffade (Madalina, Monika och proffset Morena) skulle vara kvar, sa de.

Nu har jag svårt att bestämma mig. Hit eller Aca Gold en söndag i April. Tycker om lite yngre/peitte tjejer.
Citera
2025-01-21, 12:29
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mkfckngwsh
Nu har jag svårt att bestämma mig. Hit eller Aca Gold en söndag i April. Tycker om lite yngre/peitte tjejer.

Om du vill gå med yngre en söndag, välj ACA Gold.
Citera
2025-01-21, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Om du vill gå med yngre en söndag, välj ACA Gold.

Då var flyg och hotell bokat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in