2025-01-21, 09:04
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Härligt att Gunde Svan fick hederspriset

Tack och hej grinolle 👏👋
Citera
2025-01-21, 10:19
Medlem
Conny63s avatar
Tycker Michelle Coleman sköter sig utmärkt med sina intervjuer ..glad o bra frågor
Citera
2025-01-21, 10:22
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Jag mår dåligt inombords jag skäms. Jag stänger nästan av. Detta var pinsamt.
Har det funnits någon nominerad idrottare som bojkottat detta spektakel så får jag respekt för den personen.
Citera
2025-01-21, 12:16
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CurreKurt
Tara får inga fler priser. En liten stöddig och uppkäftig utlänning.
Joho du. Det är ju såna som man vill ge priser till i Sverige

Vinner hon OS-guld vilket det finns väldigt stora chanser till 2028 lär hon vinna Jerring. Hon är jättepopulär redan nu , folk tycker hon är charmig och snygg och att hon har påbrå från annat land är ju till ens fördel i Sverige numera i detta vithatande land och då tog hon "bara" brons förra året i en lite mindre sport som de flesta inte ens förstår sig på men blev ändå jättepopulär. Så jo hon kommer nog vinna fler priser.
Citera
2025-01-21, 12:25
Medlem
meas19s avatar
Du hade rätt, Olle.P utreds för att vara berusad under sändningen.

Nu svarar SVT om tv-bilderna – och ber om ursäkt till idrottsstjärnorna.

– SVT har nolltolerans mot alkohol i tjänsten, säger ansvarige utgivare Christina Hill.

Citat:
Ursprungligen postat av Dancer-in-the-dark
Nu skäms jag, trodde bara han var packad...
Citera
2025-01-21, 12:35
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meas19
Du hade rätt, Olle.P utreds för att vara berusad under sändningen.

Nu svarar SVT om tv-bilderna – och ber om ursäkt till idrottsstjärnorna.

– SVT har nolltolerans mot alkohol i tjänsten, säger ansvarige utgivare Christina Hill.

Är väl inte det första han döms för. Ändå har han kvar jobbet på SVT. Hur fan kan SVT använda honom. Sätt han i källaren på Gärdet och sortera gem.
Citera
2025-01-21, 13:09
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Kan någon förklara skämtet med "Micke från Rättvik" eller vad det var? Inte ens Truls själv förstod ju men verkade skratta åt det absurda. Jag förstod inte alls vad de försökte skämta om?
Citera
2025-01-21, 13:16
Medlem
Ni som känner Olle Palmlöf lite bättre i TV-rutan, var han lite berusad redan under försnacket ('Banketten') eller agerar han så där flummigt, framåtlutat och läspigt i default?

Försnack Banketten

.. och givetvis var han dyngrak i 'Eftersnacket'. Klassisk fyllefråga han öppnar med till Mondo. Det där som några har nämnt angående Jörgens reaktion har jag inte vågat titta på än.

Operation Natt & dag. Frågan är om han har sippat under dagen/kvällen eller om han oturligt nog har lyckats bli onykter på sin så kallade "starter" som jag kan drabbas av med en sannolikhet på runt 2%.
Senast redigerad av BananaYoo 2025-01-21 kl. 13:33.
Citera
2025-01-21, 13:25
Medlem
Rollinghands avatar
Möte på SVT inför Idrottsgalan:

- Hörni, jag har en idé. Vi parar ihop Mondo med en sluddrande dyngrak alkis som får förnedra stavhopparen. Det kan bli jävligt bra TV!!! Vi behöver visa att vi ligger i framkant nu när det talas om att banta Public Service.
Citera
2025-01-21, 13:30
Medlem
Idrottsgalan är verkligen usel, PK-skiten är 70% av galan.
Pris för att vara en peppare, fram dyker en rejält överviktig snubbe med stort skägg så långt från en idrottare man kan komma. Hatade idrotten i skolan för han var usel så klart. Varför är denna tjomme med i en Idrottsgala.
Jörgen Person och Sjöström får stå och kröka rygg för att det inte finns flera mikrofoner, ovärdigt.
Någon jävla shackspelande kärring som låter påtänd.

Måns yrar om män, kvinnor och binära.🤢🤮
Den vedervärdiga Seger dyker upp på scenen 99% av befolkningen vill inte höra hennes vedervärdiga dialekt ännu mindre se henne i tv. Vad är det för fullständigt efterblivna pk-idioter som sätter ihop den här galan.
Det usla manuset för galans värdar och Klüft ser ut som Cruella de Vil med hängpattar. Deppig musik också, total katastrof. Hela galan är ett hån mot vanligt folk som inte är fast i Woke-träsket.
Man kan ju inte ens hitta på detta om man bara vill driva med galan.

Kan inte vi idrottsintresserade få ha den ifred.
PK-skiten kan dom köra i galor för mode, musik och film.

En gång i tiden så hade vi Robert Gustavsson och PK-fritt. Då såg man fram mot galan nu blir man bara förbannad.

Absolut botten nåddes för några år sedan när Greta Thunberg var med. Skulle vara intressant att få en inblick i huvudet på människor som planerar galan.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2025-01-21 kl. 13:59.
Citera
2025-01-21, 13:35
Medlem
Vem var den s.k komikern?
Citera
2025-01-21, 14:35
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Vem var den s.k komikern?

Björn Gustafsson.