2025-01-21, 08:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Svenskar är förstås ett urfolk.

Vetenskap har inget med åsikter att göra. Ljuga får man, så länge det inte är förtal. Du verkar förvirrad. Så att hävda att vita förtrycker färgade är olagligt då. Tror ingen blir dömd för det, då det är många inom vänstern som anser det.
Vad menar du om svenskar och tyskar. Driver du hat mot dem och menar att de är annorlunda än andra människor. Är du rasist?

Den högerextremistiska religionen islam, går förstås mot allt du står för. De är mot bögar och alla som inte är muslimer, har man rätta att döda och man har rätt att ha slavar. Att kritisera det har man förstås rätt till, liksom bibeln och judarnas böcker. Muslimernas slavhandel var nog bland den största världen sett, och man sålde dem till judar och européer som skeppade dem över Atlanten.

Men det är inte vad det här handlar om. Frågan är vad olagligt som sagts hos Anjo. Du kommer bara med moraliska argument. Inget konkret.

Har du sett videon nu?
Citera
2025-01-21, 08:55
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Svenskar är förstås ett urfolk.

Vetenskap har inget med åsikter att göra. Ljuga får man, så länge det inte är förtal. Du verkar förvirrad. Så att hävda att vita förtrycker färgade är olagligt då. Tror ingen blir dömd för det, då det är många inom vänstern som anser det.
Vad menar du om svenskar och tyskar. Driver du hat mot dem och menar att de är annorlunda än andra människor. Är du rasist?

Den högerextremistiska religionen islam, går förstås mot allt du står för. De är mot bögar och alla som inte är muslimer, har man rätta att döda och man har rätt att ha slavar. Att kritisera det har man förstås rätt till, liksom bibeln och judarnas böcker. Muslimernas slavhandel var nog bland den största världen sett, och man sålde dem till judar och européer som skeppade dem över Atlanten.

Men det är inte vad det här handlar om. Frågan är vad olagligt som sagts hos Anjo. Du kommer bara med moraliska argument. Inget konkret.

Leo Kinesen skrev till Anjo och föreslog att Leo och en terrorledare skulle komma och prata om varför judar är klandervärda. Anjo tyckte att det var en intressant ide. Han ville att det skulle vara en debatt , vilket det också hade behövt vara om det inte ska vara ren propagandaspridning.
Motfrågor måste ställas, fakta måste läggas fram. Det är iaf så media hanterar det om dom ska intervjua terrorister.
Anjo gjorde ingenting, och ser man på tidigare fall där folk har dömt för hets mot folkgrupp så var det nån som eldade en koran och bacon utanför en moske medans det filmade.
Domaren sa då att det fanns ingen debatt eller något, och det eldades koran och bacon för att hetsa mot folkgrupp genom att sprida videon i syfte att vara rasistisk mot den religionen.
Anjo hade ingen debatt, han hade inte ens frågor som han vill ha svar på från terroristerna.
Han satt där som en nolla och lät propagandan få gå oemotsagd. Då blir det hets mot folkgrupp, iaf enligt mig.

Anjo kan inte begå hets mot folkgrupp eller förtal dock, för han är för korkad att han får förtala fritt och göra dokumentärserier om varför vissa namngivna personer är så klandervärda.
För Anjo är det yttrandefrihet att säga precis vad som helst även om man förtalar en person eller en hetsar terrorister mot hel religions befolkning.
Citera
2025-01-21, 09:07
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Leo Kinesen skrev till Anjo och föreslog att Leo och en terrorledare skulle komma och prata om varför judar är klandervärda. Anjo tyckte att det var en intressant ide. Han ville att det skulle vara en debatt , vilket det också hade behövt vara om det inte ska vara ren propagandaspridning.
Motfrågor måste ställas, fakta måste läggas fram. Det är iaf så media hanterar det om dom ska intervjua terrorister.
Anjo gjorde ingenting, och ser man på tidigare fall där folk har dömt för hets mot folkgrupp så var det nån som eldade en koran och bacon utanför en moske medans det filmade.
Domaren sa då att det fanns ingen debatt eller något, och det eldades koran och bacon för att hetsa mot folkgrupp genom att sprida videon i syfte att vara rasistisk mot den religionen.
Anjo hade ingen debatt, han hade inte ens frågor som han vill ha svar på från terroristerna.
Han satt där som en nolla och lät propagandan få gå oemotsagd. Då blir det hets mot folkgrupp, iaf enligt mig.

Anjo kan inte begå hets mot folkgrupp eller förtal dock, för han är för korkad att han får förtala fritt och göra dokumentärserier om varför vissa namngivna personer är så klandervärda.
För Anjo är det yttrandefrihet att säga precis vad som helst även om man förtalar en person eller en hetsar terrorister mot hel religions befolkning.

Du har sett Anjos Video?

Mycket bokstäver utan ens att vara i närheten att beröra vad dom pratade om?

Du pratar om terrorister är dom också stödda av USA och Israel, ja jag slänger inte bara ur mig saker utan stöd ...

Ta tex att Israel vårdar och lappar ihop Al-queda-"krigare" för att dom är humana mot alla människor även fiender.

Hur tror du "Rebellerna" tog Syrien?

Var det Kinesen och Nazisten?

Edit: https://youtu.be/vweHtxqnh-Y?t=158
Senast redigerad av FarliKorv 2025-01-21 kl. 09:30.
Citera
2025-01-21, 09:45
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Du har sett Anjos Video?

Mycket bokstäver utan ens att vara i närheten att beröra vad dom pratade om?

Du pratar om terrorister är dom också stödda av USA och Israel, ja jag slänger inte bara ur mig saker utan stöd ...

Ta tex att Israel vårdar och lappar ihop Al-queda-"krigare" för att dom är humana mot alla människor även fiender.

Hur tror du "Rebellerna" tog Syrien?

Var det Kinesen och Nazisten?

Edit: https://youtu.be/vweHtxqnh-Y?t=158

Finns sätt att kritisera Israels ockupation och krig utan att börja hävda att miljontals judar världen över är pedofiler och "antiariska".

Vi alla förstör Jorden och utrotar människorasenm så det är knappats en judisk eller muslimsk religion som ligger bakom det.

Ja du har stöd och propaganda som du tror på, precis som Leo och naziterrorledaren Öberg.

Visste ni vad propaganda är så hade ni fattat att den alltid är vinklad åt ett håll.
Citera
2025-01-21, 09:48
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Finns sätt att kritisera Israels ockupation och krig utan att börja hävda att miljontals judar världen över är pedofiler och "antiariska".

Vi alla förstör Jorden och utrotar människorasenm så det är knappats en judisk eller muslimsk religion som ligger bakom det.

Ja du har stöd och propaganda som du tror på, precis som Leo och naziterrorledaren Öberg.

Visste ni vad propaganda är så hade ni fattat att den alltid är vinklad åt ett håll.

Nu får du du nog återgå till din analys av Anjos video som du verkar tycka illa om.

Speca upp vad som är regelvidrigt Nazistiskt Kinesiskt och Terror!?

Edit: Propaganda är givetvis propaganda. När Ukrainare släpper granater på Ryssar så applåderar Svenska medier medans dom skrattar åt ryssar som haltar fram eller i undermåliga fordon.

Rätt vidrigt!

Edit": Såg faktiskt ett klipp på Aftonbladet eller om det var expressen igår där Journalister filmade ett gäng Ukrainare som gapskrattade när dom träffade med sitt artilleri (raderade xx antal människor) , hade det varit från motsatt sida så hade rubrikerna varit i stil med HÄR DÖDSKRATTAR RYSSARNA ....

Skevt.

Allting handlar om makt och pengar, och dom som är högst upp är otäcka som FAN!
Senast redigerad av FarliKorv 2025-01-21 kl. 09:55.
Citera
2025-01-21, 09:55
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Nu får du du nog återgå till din analys av Anjos video som du verkar tycka illa om.

Speca upp vad som är regelvidrigt Nazistiskt Kinesiskt och Terror!?

Att babbla om judar som en enhet, som är endast klandervärd, det kallas rasism.

Anjo skapar bara propaganda som är vinklat på ett extremt sätt åt ett enda håll.
Han har gjort det mot Jockibois fiender i många år nu.
Det finns inget positivt nånsin med Jockibois fiender som Joz och Chrippa... enligt Anjos propaganda.
Det kallas grovt förtal.

Det var samma när naziterroristen var på besök... extremvinklat åt ett håll.
Det fanns inget positivt med en enda jude, för alla var lika klandervärda.
Hets mot folkgrupp.

Varken Anjo, du eller Öberg kommer blir dömda för ert hets mot folkgrupper eftersom ni är efterblivna och Sveriges rättsväsende har överseende med hur korkade ni är, samt hur många ni är... som inte vet vad förtal och hets mot folkgrupp innebär.
Citera
2025-01-21, 09:56
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Att babbla om judar som en enhet, som är endast klandervärd, det kallas rasism.

Anjo skapar bara propaganda som är vinklat på ett extremt sätt åt ett enda håll.
Han har gjort det mot Jockibois fiender i många år nu.
Det finns inget positivt nånsin med Jockibois fiender som Joz och Chrippa... enligt Anjos propaganda.
Det kallas grovt förtal.

Det var samma när naziterroristen var på besök... extremvinklat åt ett håll.
Det fanns inget positivt med en enda jude, för alla var lika klandervärda.
Hets mot folkgrupp.

Varken Anjo, du eller Öberg kommer blir dömda för ert hets mot folkgrupper eftersom ni är efterblivna och Sveriges rättsväsende har överseende med hur korkade ni är, samt hur många ni är... som inte vet vad förtal och hets mot folkgrupp innebär.

Oj du är inte speciellt trevlig, anser du att jag hatar och hetsar mot folkgrupper?

Vad du tycker och tänker om diverse jutubers engagerar mig inte.
Senast redigerad av FarliKorv 2025-01-21 kl. 10:00.
Citera
2025-01-21, 10:03
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Oj du är inte speciellt trevlig, anser du att jag hatar och hetsar mot folkgrupper?

Om du hävdar att alla är lika klandervärda i en stor folkgrupp där flera miljoner människor ingår... JA.
Då är du rasist som tror på extrem propaganda istället för att bara acceptera att vetenskap säger att det är omöjligt att alla är likadana i stora folkgrupper som består av miljontals människor.

Jag tycker ateism är korkat när det finns så häftiga designs i naturen.

Jag vora själv en rasist om jag började hävda att alla ateister är klandervärda och det finns inget gott nånsin med en enda av dom.
Citera
2025-01-21, 10:06
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Om du hävdar att alla är lika klandervärda i en stor folkgrupp där flera miljoner människor ingår... JA.
Då är du rasist som tror på extrem propaganda istället för att bara acceptera att vetenskap säger att det är omöjligt att alla är likadana i stora folkgrupper som består av miljontals människor.

Jag tycker ateism är korkat när det finns så häftiga designs i naturen.

Jag vora själv en rasist om jag började hävda att alla ateister är klandervärda och det finns inget gott nånsin med en enda av dom.

Nu hänger jag inte med riktigt, själv gör jag så gott jag kan för att vara en schyst medmänniska.
Man får både en och två chanser hos mig oavsett ursprung/färg på huden men jag vill gärna att man ger vad man får och i förlängningen så ger jag vad jag får även om jag är lite för snäll ibland.
Citera
2025-01-21, 10:19
Avstängd
FarliKorvs avatar
Det som jag har problem med är att dom som gapar högst alltid vill tysta andras åsikter.

Om Nazisten och Kinesen är tokiga, då är väl det bara bra för er med rätt åsikter att folk får höra deras galenskap?

Låt folk tala oavsett om dom är Transvestiter eller Nazister men det får ske bland vuxna, varken nazister eller Transvestiter ska föreläsa bland barn på förskolor/skolor/bibliotek osv.

Barn ska få vara barn och dom ska fan inte behöva höra att Kommunismen dödade xxx miljoner eller att transvestiter talar om att man kan byta kön ................
Citera
2025-01-21, 11:22
Medlem
abvs avatar
Anjo har bestämt att anyfin inte kan ta avstånd från honom för att de hade samarbetet så längesedan som i december 24. Inga stora tidningar tar upp det heller, förutom expressen bara, men inte aftonbladet! I don't givafak ända tills jockeboi ber honom ta bort videon.
Citera
2025-01-21, 11:36
Medlem
EnCartes avatar
Citat:

Fast den där domen du pratar om, med koranen, är överklagade och han kommer förmodligen att bli friad i nästa instans. Att koranen säger att man inte ska äta griskött, betyder inte att fläsk är hets mot folkgrupp, för då skulle många som jag ligga illa till, då jag gillar det.

Du försöker jämför Anjo med nån på nyhetsmedia för att många lyssnar på honom. Dina subjektiva åsikter om vad du tycker är HMF är ganska ointressanta. För övrigt anser jag den lagen är mot grundlagen, då den inte gäller alla grupper.
Alla ska vara lika inför lagen står det, men så används den inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in