Citat:
Ursprungligen postat av
Omnik
Jo men det handlar inte om att övertyga average Joe's utan att man får med sig rätt personer på rätt positioner för att driva disclosure framåt. Hur detta backas upp betyder allt framöver och att nyckelpersoner väljer att agera.
Videon på UPA ''egget' är inte banbrytande eller levde det upp till någon hype för den som väntade sig bevis på utomjordingar. Dels tycker jag det här newnations eget fel, man borde bara släppt allt på en gång och inte hypat upp det till något sensationellt som skall förändra allt för det är det inte, trots att det man ser kanske må vara vad det påstås vara. Svårt att avgöra.
Egg video analysis serious. En del Kloka kommenterar här och skönt att slippa alla omogna troll/bottar om egg skämt(med det var väntat sådant som internet är).
https://www.reddit.com/r/UAP/comments/1i4oa2g/egg_video_analysis_serious/?rdt=34192
Jo, jag håller helt med. Det var mest en irriterad observation från min sida.
Det som oroar mig lite är det minskade intresset från de officiella nyckelpersonerna, framförallt i kongressen. Det finns en risk att de påverkats genom mutor eller liknande. Å andra sidan så har Mike Turner blivit ut slängd från Intel-kommittén.
Någon påpekade förövrigt att ägg-videon inte kom från Barber, utan att de fått den av någon annan. Det kan ju ha alla möjliga förklaringar, allt från att han av legala skäl inte ville vara den direkta källan till att det är något trickery från IC. Det gör förstås videon mindre relevant tills den frågan besvarats.
(Själv får ägget mig bara att tänka på filmen Leif och "The Fighting Egg".)