2025-01-18, 20:33
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Så kan du tycka. Jag tycker det borde vara straffbart att låta Nazister tala på ens youtube kanal. Antingen avhysning ut ur landet eller dödsstraff tycker jag är rimliga straff för nazisten och 2000 timmar straffarbete tycker jag är lämpligt för ägaren av median som låte en nazist tala öppet.

Nu kanske du tycker jag är hård, men nazister har jag stört mig på länge och väl, så det är väll inte så märkligt att man brusar upp lite när man får se en på anjos youtube kanal.

Kan du citera och ge timestamp på det mest dumma citatet ur Anjos video? Dalbin klarade inte det, en annan tyckte att citatet "bankerna styr världen" va ett grovt övertramp.... har du ngt att tillägga?
Citera
2025-01-18, 20:36
Medlem
Anjo lär nog vara ganska skitnödig nu när Expressen söker honom.
Citera
2025-01-18, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Kan du citera och ge timestamp på det mest dumma citatet ur Anjos video? Dalbin klarade inte det, en annan tyckte att citatet "bankerna styr världen" va ett grovt övertramp.... har du ngt att tillägga?

Jag sa absolut inte att det var ett grovt övertramp, jag sa däremot att det var felaktigt.

Om det första påståendet i en två timmar lång video inte stämmer, vad tycker du att man borde anta om resten?
Citera
2025-01-18, 20:56
Medlem
Att publicera denna "debatt" är nog matmissbrukarens värsta felbedömning så här långt i karriären. Judarna äger ju plattformen han är på.

Det riskerar nog t o m att spilla över på Jocki: blir det några framtida semestervloggar och legobyggen med brunskjortan?

Fullkomligt vårdslöst.
Citera
2025-01-18, 20:59
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Jag sa absolut inte att det var ett grovt övertramp, jag sa däremot att det var felaktigt.

Om det första påståendet i en två timmar lång video inte stämmer, vad tycker du att man borde anta om resten?

Jag har inte sett videon. Jag var sugen att höra godbitarna då några uttrycker starkt att de inte gillar videon. Om "bankarna styr världen" va det mest tveksamma i videon kanske nazism inte är så dumt, jag hatar banker nämligen.
Citera
2025-01-18, 21:07
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackett.
Anjo lär nog vara ganska skitnödig nu när Expressen söker honom.
Steg 1. Mainstream media uppmärksammar klavertrampet.

Steg 2. Youtube stänger ner honom.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/anjo-bjod-in-nazist-till-youtube-video/
Citera
2025-01-18, 21:11
Medlem
Han ser det som reklam bara, riksmedia och allt. Kommer inte hända nånting alls med det här och vill han vara på säkra sidan kommer det snart en pratvideo med extrema vänstern och patriarken Abraham gestaltad i form av ett hologram där dom får yttra sina åsikter
Citera
2025-01-18, 21:29
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Det Anjo har gjort är att ge nazipropaganda till en ung publik i syfte att nån av de unga ska bli en Breivik.

Eller hur tror du att vi ska försvara oss mot judarna som försöker förstöra den ariska rasen där Anjos son ingår?

Breivik såg samma sak som NMR, ett stort problem som man måste lösa med våld i självförsvar genom terrorattack mot banker och stat som drivs av judar.

Man får tycka vad man vill om vilket folk man vill, men det blir annat om man vill utmåla nån folkgrupp som ett globalt problem och roten till allt ont, och hävda att något måste göras. För då är nazityskland replay i rullning vilket det finns lagar mot som gör att NMR är terrorister som inte får ha bankkonton.

Vad svamlar du om, de var ingen nationalsocaialistisk propaganda i poden. Och nej ingen där syfta på att någon skulle bli brevik eller hylla han. Tippar på du är en liten komunist
Citera
2025-01-18, 21:42
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Vad svamlar du om, de var ingen nationalsocaialistisk propaganda i poden. Och nej ingen där syfta på att någon skulle bli brevik eller hylla han. Tippar på du är en liten komunist

Var det fakta då att gatupedofili var den judiska religionrasens hobby som gjorde att dom vallfärdade till Tyskland för att sätta på ungar på gator där föräldrar inte kunde släppa ut sina barn på grund av judarna, tills en vacker dag när Hitler städade upp och gjorde Tyskland till ett säkert och stabilt samhälle, i krig med restens av världen?

Breivik massakerade "judar som utbildade sig" till att bli korrupta politiker.
Det är iaf så han såg på det, och han har lyssnat på propaganda som han tror är fakta, på grund av hans låga iq-nivå.

Hur tror du att Anjos ariska unge ska räddas från judarna i demokratin och bankvärlden som utrotar alla ljushyade människor?

Vissa som Breivik ser det som rättvisa att massakera en enorm mängd norska ungar som han anser är judar som försöker utrota hans ras genom demokrati.

Finns fler Breivik i samhället vettu.
Och dom ska helst inte kunna höra propaganda eftersom det kan sluta med terrorattentat.

Jockiboi har matat Anjo med propaganda om Jockes fiender i flera år, Anjo vet inte ens vad propaganda är idag, för det är det enda som han får, och han tolkar det som fakta som bara är vilkat åt ett håll eftersom det inte finns några positiva sidor hos Joz, Chrippa, Linnea och judarna.
Citera
2025-01-18, 21:51
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Var det fakta då att gatupedofili var den judiska religionrasens hobby som gjorde att dom vallfärdade till Tyskland för att sätta på ungar på gator där föräldrar inte kunde släppa ut sina barn på grund av judarna, tills en vacker dag när Hitler städade upp och gjorde Tyskland till ett säkert och stabilt samhälle, i krig med restens av världen?

Breivik massakerade "judar som utbildade sig" till att bli korrupta politiker.
Det är iaf så han såg på det, och han har lyssnat på propaganda som han tror är fakta, på grund av hans låga iq-nivå.

Hur tror du att Anjos ariska unge ska räddas från judarna i demokratin och bankvärlden som utrotar alla ljushyade människor?

Vissa som Breivik ser det som rättvisa att massakera en enorm mängd norska ungar som han anser är judar som försöker utrota hans ras genom demokrati.

Finns fler Breivik i samhället vettu.
Och dom ska helst inte kunna höra propaganda eftersom det kan sluta med terrorattentat.

Jockiboi har matat Anjo med propaganda om Jockes fiender i flera år, Anjo vet inte ens vad propaganda är idag, för det är det enda som han får, och han tolkar det som fakta som bara är vilkat åt ett håll eftersom det inte finns några positiva sidor hos Joz, Chrippa, Linnea och judarna.
Det intressanta med detta är att Öberg refererar till en källa "Som levde i Tyskland då". Det måste vara Vera Oredesson han menar.
Min Farfar, som själv levde i Berlin under samma tid, nämnde aldrig något om detta, vilket han borde ha gjort. Men, han kanske var rädd för Judarna
Citera
2025-01-18, 21:52
Medlem
bearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
04:20 Leo säger helt utan att presentera någon fakta att världen styrs av banker. Vilket självklart inte stämmer. Världen styrs inte av någon. Länder styrs av politiker. Det lär man sig i grundskolan
Så de som styr pengaflödet och sitter på enorma mängder kapital i världen har ingen makt, och kan inte påverka opinionen i diverse länder genom att t.ex investera i medieklonglomerat och finansiera de politiker som gynnar deras intressen?
Citera
2025-01-18, 21:57
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bears
Så de som styr pengaflödet och sitter på enorma mängder kapital i världen har ingen makt, och kan inte påverka opinionen i diverse länder genom att t.ex investera i medieklonglomerat och finansiera de politiker som gynnar deras intressen?
Pengar styr. Inte banker. Stor skillnad!
Menar du då att finansinspektionen springer bankernas ärenden?
Isåfall, ge mig något konkret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in