2025-01-18, 12:47
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Fy fan vad du ljuger, Therese har inte skickat dessa bilder, och om det skulle vara så hur ger det dig rätten att sprida det vidare?
Bra att det polisanmäls så kan dom komma fram till vem det är som redigerar dessa bilder och ser till att dom får spridning.
Börjar bli mycket av dessa bilder nu så polisen har nog ett stort intresse av detta då det kan finnas fler utsatta.

Den har legat uppe ett tag och postats flera gånger tidigare.

Varför reagerade du inte då?

Du har ju själv sett den tidigare.
Citera
2025-01-18, 12:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Den har legat uppe ett tag och postats flera gånger tidigare.

Varför reagerade du inte då?

Du har ju själv sett den tidigare.

Det har tagit tills nu för dom att dels komma på iden och dels att photoshoppa en bild där hon är påklädd.
Citera
2025-01-18, 12:56
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Det är ju det största samtalsämnet här inne inte konstigt att man tror att ni går igång på det.

Då hänger du inte med längre.

Det största samtalsämnet den senaste tiden har varit tvångslikvideringen av Rasks bolag.

Festligt att se hur han inte vill kännas vid detta faktum.
Citera
2025-01-18, 12:56
Avslutad
Citat:
Om man inte är intresserad så kollar man inte en sekund på en sån film, ni sitter timmar och går igenom videos om rask så patetiskt.

Skitsnack. Klart man måste kolla en gång för att se om det stämmer eller inte att den som påstås delta i filmen faktiskt gör det.

Finns säkert flera här som lägger timmar på att ANALYSERA och GRÄVA i Raskmaterial men jag är inte en av dom så vänligen rikta dina löjliga kommentarer angående det åt annat håll.

Och om det nu är patetiskt så finns det en sak som är 100 ggr mer patetiskt och det är att banka huvudet i väggen genom att försöka "bekämpa" det i den här tråden. Get a life för fan.
Citera
2025-01-18, 12:58
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Rask vill att jag postar detta.

Användaren granny-panties lade igår 19.50 upp denna bild:

Den är redigerad.

Orginalbild: https://ibb.co/8m9yM2v

De skulle aldrig ha ett vitt soffbord där som på den redigerade bilden.

Riktigt vidrigt av er 🤢 Gå på Therese så där som ni påstår så gärna ni värnar om...
Det syns ju att dom redigerat dit en tröja

Porrfilmer, runkbilder och du blir förvånad över en liten pattbild? Dessa människor har inga gränser och skiter I om barnen får se deras utfläkta kön.

100% damage control. Förmodligen så har soc varit på besök igen så nu försöker dom bara lugna ner situationen, tragiskt för barnen givetvis.
Senast redigerad av knark-kungen 2025-01-18 kl. 13:03.
Citera
2025-01-18, 13:01
Medlem
granny-pantiess avatar
Rask bryr sig inte om det postas bilder eller vad fan som helst.

Det är ju Rasks livsfilosofi - allt är content.
Citera
2025-01-18, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Skitsnack. Klart man måste kolla en gång för att se om det stämmer eller inte att den som påstås delta i filmen faktiskt gör det.

Finns säkert flera här som lägger timmar på att ANALYSERA och GRÄVA i Raskmaterial men jag är inte en av dom så vänligen rikta dina löjliga kommentarer angående det åt annat håll.

Och om det nu är patetiskt så finns det en sak som är 100 ggr mer patetiskt och det är att banka huvudet i väggen genom att försöka "bekämpa" det i den här tråden. Get a life för fan.

Nu blir det en polissak av detta och det är bra för Therese skull hon ska inte hängas ut mer.
Citera
2025-01-18, 13:04
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Nu blir det en polissak av detta och det är bra för Therese skull hon ska inte hängas ut mer.

Kanske Rask borde följa samma uppmaning - sluta hänga ut människor!
Citera
2025-01-18, 13:06
Medlem
Citat:
Vadå egenfixade?
Den skickades från Therese till en riktig man här på Flashback.

Nej sluta ljug. Jag har postat orginalbild. Möblerna stämmer inte på din. Att du inte skämms...
Citera
2025-01-18, 13:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Kanske Rask borde följa samma uppmaning - sluta hänga ut människor!
Är det någon som blivit anmäld så är det självklart Rask som ligger risigt till. Han är livsstilskriminell som i över 10 års tid begått brott för att finansiera sitt liv som luffare.

Han är även misstänkt för ekonomisk brottslighet. Något som jag vet utreds just nu. Han är bra dum som självmant kontaktat polisen när han redan är tilltalad i flera utredningar
Citera
2025-01-18, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Det har tagit tills nu för dom att dels komma på iden och dels att photoshoppa en bild där hon är påklädd.

Kolla handen så ser du vilken bild som är PS.
Citera
2025-01-18, 13:09
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Nej sluta ljug. Jag har postat orginalbild. Möblerna stämmer inte på din. Att du inte skämms...

På "min"?

Märks att du inte hängt med här.

Den kommer från en riktig man här på Flashback som fått den av Therese.

Om du vet vad en riktig man är vill säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in