2025-01-17, 21:53
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Ingen femte högerback in för dif.
Bosse orkade väl inte åka till Holland för att få kontraktet underskrivet. Fax är väl ett jävla meck och att få Witry till Stockholm är ju också en ansträngning. Han har ju redan fyra högerbackar, skönt.
Citera
2025-01-17, 22:05
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Totalt obefintlig scoutingverksamhet. Inte ens den mest naive dif fantasten kan blunda mer nu. (?)
Lägg av nu. Difs scouting består ju av Super-Bosse som har stenkoll på tidigare spelare som vill vända hem och alltid kan hitta guldkorn i motståndarlagen ute i Europa.
Citera
2025-01-17, 22:10
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Lägg av nu. Difs scouting består ju av Super-Bosse som har stenkoll på tidigare spelare som vill vända hem och alltid kan hitta guldkorn i motståndarlagen ute i Europa.

Dom verkar inte ens ha licens till wyscout. För modernt för shot-bosse.
Citera
2025-01-17, 22:23
Medlem
Som Djurgåradare kan jag inte på något sett tycka förlängning av Une och "återköp" av Findell är ok... Ohh shit funka inte utomlands men vad fan kan alltid komma tillbaka till Djurgårdn är min känsla. Fan hellre sett Haris fått ett års förlängning och inte ens suttit på bänken för dom pengarna.

Om det inte kommer bra mycket bättre värvningar så måste Bosse bort lr så måste det till några mer scouter.
Citera
2025-01-17, 22:29
Medlem
Citat:
Dom verkar inte ens ha licens till wyscout. För modernt för shot-bosse.

Just nu känns det som Football Managar hade räckt...
Citera
2025-01-17, 23:06
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Blåvitt vill ha 40 milj kr för Skjellerup. Låter faktiskt helt vansinnigt för en skadebenägen spelare som inte visar särskilt mycket trots att han fyller 23 i år.

46 miljoner verkar det bli, GP skriver iofs 60 miljoner? Helt sjuk summa måste jag säga.
Citera
2025-01-18, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
46 miljoner verkar det bli, GP skriver iofs 60 miljoner? Helt sjuk summa måste jag säga.

just i det fallet får man gratulera och lyfta på hatten, men man måste ju ha in kvalitet nu
Citera
2025-01-18, 06:51
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Malmö FF gick om Götlaborg för längesedan.
Aa, jag är väl medveten om detta, men det ändrar inte mitt inlägg din jävla anti-vaxx foliehatt.
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Bajen är och luktar på Ritchie Omorowa i holländska Excelsior enligt TuttoSvenskan.

10 mål i andraligan i år.
Nej. Inte för er. Bort. Schas!
Citera
2025-01-18, 07:48
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Citat:
Ursprungligen postat av gnirfengnorfen
just i det fallet får man gratulera och lyfta på hatten, men man måste ju ha in kvalitet nu
Får man in dom pengarna för Skjellerup kan man nog få in rätt mycket bättre kvalitet och ha pengar kvar. Som sagt, han har en intressant fysik men samtidigt går han ju sönder om någon ens tittar på honom. Sedan tycker jag inte han är någon större spelare. Om vi jämför med t ex Jeremejeff så är den sistnämnde klasser bättre. Och då är inte jag ens Jeremejeffs största fan. Bara att gratulera Blåvitt till vad som bör bli årets blåsning.
Citera
2025-01-18, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Ja och han är ju borta för länge sedan. Varför skulle han vara sur på själva klubben för det ?

jag läste en artikel om mattiasson i aftonblaskan för en massa år sen om att dif förnedrade honom. fast det var då det. idag har dif räddat mattiasson från att vara arbetslös så mattiasson har ingen anledning mer att vara bitter.

hur som helst. upp till bevis nu för mattiasson.
Citera
2025-01-18, 08:49
Medlem
QuantumQuills avatar
I både Bajen och Aik led har det gått diskussioner kring teamet bakom huvudtränaren och att det kanske är bäst att tränaren får vara med och ha sista ordet kring vilka han skall jobba med.

I Djurgården ville finnen ta med andratränaren från Finland, men fick "Vill du att vi ber för dig eller med dig?" dumpad i knät av Bosse.

Ska bli intressant att se om man kommer kunna se skillnaden i taktikerna i det sportsliga i år.
Citera
2025-01-18, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLIP
Som Djurgåradare kan jag inte på något sett tycka förlängning av Une och "återköp" av Findell är ok... Ohh shit funka inte utomlands men vad fan kan alltid komma tillbaka till Djurgårdn är min känsla. Fan hellre sett Haris fått ett års förlängning och inte ens suttit på bänken för dom pengarna.

Om det inte kommer bra mycket bättre värvningar så måste Bosse bort lr så måste det till några mer scouter.

det där med nyförvärv är för det mesta ett lotteri. ingen kan på förhand veta om ett nyförvärv kommer blomma ut eller inte.

därefter är allsvenskan ett av världens sämsta ligor så det är svårt att locka hit etablerade stjärnor.

å andra sidan har dif sålt spelare för ett par hundra miljoner senaste åren. inte illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in