Citat:
Märkligt allting om man lyssnat på poddavsnittet. Mäklaren måste ha förberett försäljning/bilder för ett tag sedan men de (hon) går ut med att de ska skiljas samtidigt som huset läggs ut. Grattis alla spekulanter för det finns ju inget bättre än säljare som måste sälja. Hade varit mer strategiskt av Klara att lägga ut mat och outfitbilder i en månad till men det känns som hennes inre personliga behov fick bestämma.
Citat:
Jag förstår inte heller riktigt processen. Jag har lyssnat på hennes pod med Frida Lund sedan start. Jag tror att det var i början av hösten som de hade en tydlig dipp, då lät det som att hon var helt inställd på separation. Senaste månaden har det dock låtit annorlunda och senast för ett par veckor sedan gick det ett avsnitt om förhållanden där hon uttryckte sig väldigt positivt om sitt äktenskap.
Men man har genom podden fått lite glimtar kring hur de haft det tillsammans och han verkar inte vara en toppen person utifrån vad hon berättat, bla missat barnets luciafirande, verkar vara mycket tjafs kring barn/städ/sysslor och vilda bråk där hon verkligen verkar tappa det. Så de är nog svåra personer båda två…
men fattar om många män hör av sig nu, hon är ju ändå het och väldigt sexpositiv, verkar vara öppen för saker som är lite mindre mainstream.
Måste också lägga till om huset att det är sjukt dåligt läge precis intill Huddingevägen.
Men man har genom podden fått lite glimtar kring hur de haft det tillsammans och han verkar inte vara en toppen person utifrån vad hon berättat, bla missat barnets luciafirande, verkar vara mycket tjafs kring barn/städ/sysslor och vilda bråk där hon verkligen verkar tappa det. Så de är nog svåra personer båda två…
men fattar om många män hör av sig nu, hon är ju ändå het och väldigt sexpositiv, verkar vara öppen för saker som är lite mindre mainstream.
Måste också lägga till om huset att det är sjukt dåligt läge precis intill Huddingevägen.
Haha…jag tänker tvärtom…vilket påhitt att många har slidat in i DM, absolut inte för att ingen skulle vara intresserad av henne men att män som känner hennes man hör det…nja. Det var samma sak som Anitha Clemence hävdade hände när hennes split kom ut. På något sätt tycker jag att de beter sig likadant - försöker göra det som skett mer intressant med skruva sanningen lite.
Läget på huset är värdelöst såvida man inte villa ha nära till Huddinge C eller älskar ljudet av biltrafik. Får intrycket att Klara kanske inte tycker att Huddinge duger längre, känns som hon fått nys på en annan värld genom Norström och Fahrman. Det grundar jag på typ ingenting så du vet nog bättre.