2025-01-17, 16:34
  #169
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Sundling ända guldhoppet kvar iaf. Vem fan ska åka med henne i sprintstafett dock.....

Herrarna är betydligt roligare just nu det är inte ens ett skämt
2025-01-17, 16:35
  #170
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weit-weg
Nja, Stadlober blev 4:a

Sorry, my bad 👍
2025-01-17, 16:35
  #171
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Tipper både Jessie og Astrid kommer på pallen idag.
Fornøyd med denne
2025-01-17, 16:35
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Var är Johaug? Har hon inte fått sin läppbalsam till denna tävlingen ?
Norska mästerskapen och landslagåkarna måste åka den enligt deras kontrakt.
2025-01-17, 16:35
  #173
Medlem
Fan, vilka slätstrukna svenska kommentatorer vi har inom längdskidor.
Noll djuplodande analyser, noll kritik. Bara ett jävla jamsande som om det vore ömtåliga juniorer som tävlar.

Jämför gärna med t.ex Hockey.
2025-01-17, 16:35
  #174
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Ja trodde de var samma person
Det är samma person men i två olika kroppar
2025-01-17, 16:35
  #175
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Ja trodde de var samma person

Ja dom är lika varandra men det är ju inte så konstigt om dom är tvillingar.
2025-01-17, 16:36
  #176
Medlem
Weit-wegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Fornøyd med denne

Kallas för fegspel i Sverige 😜
2025-01-17, 16:38
  #177
Medlem
Svenska herrarna och damerna lika halvbra idag.
Plats 5, 6, 14, 21 för herrarna,
plats 5, 7, 13, 20 för damerna.
2025-01-17, 16:38
  #178
Medlem
Ännu ett förväntat fiasko av svenskarna. Frågan är om vilka som är sämst. Vallarna, åkarna eller landslagsledningen?
2025-01-17, 16:38
  #179
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask
Det är samma person men i två olika kroppar
En ren till dopingkontrollen, och en fulltankad i spåren.
2025-01-17, 16:38
  #180
Medlem
Evelina Rönnlund blir intervjuad efter sin 20:e plats och ”är nöjd”….”kul att vara här”…

Det på den nivån, skicka hem dem!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in