2025-01-17, 13:07
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Äh! Han var ju bara glad över att han gjorde mål i årets första match 2023 och fick guliganerna att se gråtfärdiga ut.
Därför han skriver "thank you to all the fans for the incredible support"... Sanningen är att han letade efter en bild på svartgula fans i samband med en Häckenmatch och det där var vad han hittade.
Citera
2025-01-17, 13:10
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Bättre var det när DIF tackade av Herr. Bergstrand

https://img.zeit.de/wissen/geschichte/2017-01/adolf-hitler-reichskanzler-1933/wide__1000x562
Jag väntar bara på att han ska presenteras som ny tränare för FC Nürnberg, då blir det att följa dem lika slaviskt som Aberdeen!
Citera
2025-01-17, 13:11
Medlem
45+bonusar för Salech redan i vinter såg jag inte komma i höstas när han hankade fram lite småskadad efter succévåren. Tycker dock han har kapaciteten för en större liga och borde kommit dit tids nog. Det är ju egentligen Walta och Persson man främst "fruktat" ska lämna men nu talar det mesta för att dom blir kvar.

Tippar att vi kommer titta mer åt en rörligare och pressvilligare Abou Ali-forward igen som ersättare. Även om det är rätt najs att ha ett skithus också.
Citera
2025-01-17, 13:12
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Bättre var det när DIF tackade av Herr. Bergstrand

https://img.zeit.de/wissen/geschichte/2017-01/adolf-hitler-reichskanzler-1933/wide__1000x562

Fint Kimmler fick ett värdigt avsked.
Citera
2025-01-17, 13:34
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Elfsborg snuvar lilla diffen på Simon Olsson. Klass.
Noterar att du inte nämde Aik, men det var väl ingen som på allvar trodde att dom hade något att ge där.
Citera
2025-01-17, 14:31
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
45+bonusar för Salech redan i vinter såg jag inte komma i höstas när han hankade fram lite småskadad efter succévåren. Tycker dock han har kapaciteten för en större liga och borde kommit dit tids nog. Det är ju egentligen Walta och Persson man främst "fruktat" ska lämna men nu talar det mesta för att dom blir kvar.

Tippar att vi kommer titta mer åt en rörligare och pressvilligare Abou Ali-forward igen som ersättare. Även om det är rätt najs att ha ett skithus också.
Walta känns jävligt AIK-kompatibel, men dessvärre har ni säkrat honom tills Donald Trump lämnar det Vita huset och lär inte vara särskilt flexibla när det kommer till prislappen. Jag hör att vi fortfarande tittar på Stroud nu när intresset verkar ha svalnat något, men jag tror återigen att Mjällby inte är särskilt pushade till att sälja.

Jag kan dock gratulera er över att vara en av dom mer välskötta mindre klubbarna i landet. Kanske till och med den mest välskötta för tillfället?
Citera
2025-01-17, 14:43
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
AIK har diskuterat en värvning av Filip Benković, vars kontrakt med Udinese löpte ut i somras. Mittbacken har tidigare bland annat tillhört Leicester City. Även Eintracht Braunschweig och Le Havre rapporteras visa intresse för 27-åringen.

Jag gissar att det blir ytterligare en i mängden som inte tycker Aik ser särkilt intressant ut.

Att gnagarna har så stort förtroende för Berntsen har jag svårt att förstå. Känns mer som att det är önsketänk att han skall ha något speciellt.
Citera
2025-01-17, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag gissar att det blir ytterligare en i mängden som inte tycker Aik ser särkilt intressant ut.

Att gnagarna har så stort förtroende för Berntsen har jag svårt att förstå. Känns mer som att det är önsketänk att han skall ha något speciellt.

Du måste tänka på vad vi kommer ifrån, Wesström, Jurelius, Manuel…
Citera
2025-01-17, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Avd "brädad av Elfsborg". Romeo Amane tackar av sin gamla klubb med en bild på guliganerna.

https://x.com/dynamothomas/status/1879976166829981784

Häcken är så kassa att inte ens de egna spelarna vill veta av sina egna så kallade supportrar.

Smickrande.

Kan inte vara lätt att vara Häckensupprter med sånna spelare.
Citera
2025-01-17, 15:56
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Är det inte bara en sträckt ljumske?

Tänk att bli brädad av Elfsborg. Hur sömnig måste man inte vara då som sportchef? Sleepy Bo som Trump skulle sagt.
Sleepy Bo får snart sparken för att släppa fram PrestationsKultur som utlovar en fransktalande bomb inom några timmar.
Citera
2025-01-17, 16:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
det var zoran lukic som förpassade mattiasson till frysboxen.

i ärlighetens namn levererade inte mattiasson utan det var elmander som var pusselbiten som banade för dubbeln 2002.

men visst, lite förvånande ändå att mattiasson återvänder till dif.
Ja och han är ju borta för länge sedan. Varför skulle han vara sur på själva klubben för det ?
Citera
2025-01-17, 16:05
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Känns spontant som jävligt fel. Ni har redan mycket död vikt och spelare som inte kommer klaga om dom får sitta bänk. Ni borde banta truppen och ta in kvalitet.
Äsch, han tar Sabos plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in