Citat:
Pappskalle kan du vara själv gubbstrutt som inte förstår att det finns med i statistiken. Du är ju dubbel pappskalle, grabbarna i högstadiet hamnar inte i fängelse då fjortisarna ser dessa som sina pojkvänner/kk och dom anmäls inte så klart men all form av sex med fjortis är våldtäkt har jag fått höra massa gånger av Dumpen-folket.
Jag har fan ingen aning om vad Dumpen håller på med men har förstått att dom vill förmedla en bild av att feta äldre män plötsligt blivit extremt attraktiva och har fått ta över oskuldstagande från yngre förmågor i 15-25 årsåldern. Läs chattarna så ser du hur efterblivit Dumpen raggar i egenskap av fjortis, finns inte en tjockis där som inte kallats snygg/söt av Saras underhuggare i chatten, rimligt?
Jag fattar med Patriks och Saras bakgrund att dom är arga men nu håller dom på att rita om hela kartan och vissa sitter tydligen med öppen mun och tar emot det färdigtuggade som Sara serverar, hon skulle kunna lura i dig, Mr Pussy och Bertil vad som helst.
Jag har fan ingen aning om vad Dumpen håller på med men har förstått att dom vill förmedla en bild av att feta äldre män plötsligt blivit extremt attraktiva och har fått ta över oskuldstagande från yngre förmågor i 15-25 årsåldern. Läs chattarna så ser du hur efterblivit Dumpen raggar i egenskap av fjortis, finns inte en tjockis där som inte kallats snygg/söt av Saras underhuggare i chatten, rimligt?
Jag fattar med Patriks och Saras bakgrund att dom är arga men nu håller dom på att rita om hela kartan och vissa sitter tydligen med öppen mun och tar emot det färdigtuggade som Sara serverar, hon skulle kunna lura i dig, Mr Pussy och Bertil vad som helst.
Du skrev: "få under 25 år som är Dumpen-kändisar trots att det är dessa som står för över 90% av påsättningarna av fjortisar." med ett sådant enormt procentantal borde 15-25 kanske synas?
Eller har du missat att 15 är straffmyndighetsålder också?Pappgubbe som du är missade du också att det här gäller vuxnas brott mot barn, internetgroomade barn, men du hittar på lite utifrån vad du vill få bekräftat va? Tror folk här går på vad du skriver? Patetiskt.