2025-01-16, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Du är ju dubbel pappskalle, grabbarna i högstadiet hamnar inte i fängelse då fjortisarna ser dessa som sina pojkvänner/kk och dom anmäls inte så klart men all form av sex med fjortis är våldtäkt har jag fått höra massa gånger av Dumpen-folket.

Jag har fan ingen aning om vad Dumpen håller på med men har förstått att dom vill förmedla en bild av att feta äldre män plötsligt blivit extremt attraktiva och har fått ta över oskuldstagande från yngre förmågor i 15-25 årsåldern. Läs chattarna så ser du hur efterblivit Dumpen raggar i egenskap av fjortis, finns inte en tjockis där som inte kallats snygg/söt av Saras underhuggare i chatten, rimligt?

Jag fattar med Patriks och Saras bakgrund att dom är arga men nu håller dom på att rita om hela kartan och vissa sitter tydligen med öppen mun och tar emot det färdigtuggade som Sara serverar, hon skulle kunna lura i dig, Mr Pussy och Bertil vad som helst.
Pappskalle kan du vara själv gubbstrutt som inte förstår att det finns med i statistiken.
Du skrev: "få under 25 år som är Dumpen-kändisar trots att det är dessa som står för över 90% av påsättningarna av fjortisar." med ett sådant enormt procentantal borde 15-25 kanske synas? Eller har du missat att 15 är straffmyndighetsålder också?

Pappgubbe som du är missade du också att det här gäller vuxnas brott mot barn, internetgroomade barn, men du hittar på lite utifrån vad du vill få bekräftat va? Tror folk här går på vad du skriver? Patetiskt.
Citera
2025-01-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Skulle dumpen rikta in sig på 18-20 åringar hade källan av gäddor nog varit outsinlig om de presenterar sig som 14 år och välutvecklade. Men det hade inte blivit bra TV och de flesta hade insett att detta inte är ett konstigt ”tändningsmönster” även om det är olagligt.

Tyvärr herr IQ 14,3
Det är inga 18-20 åringar som vill umgås med 14 åringar.
Tror du de vill ta bilen till högstadiet och hämta en fjortis?
Enbart halvretarded och socialt handikappade skulle kunna tänka sig det
Det finns ingen normal förälder som låter sin 14åriga dotter umgås med ett halvmongo
Citera
2025-01-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Tyvärr herr IQ 14,3
Det är inga 18-20 åringar som vill umgås med 14 åringar.
Tror du de vill ta bilen till högstadiet och hämta en fjortis?
Enbart halvretarded och socialt handikappade skulle kunna tänka sig det
Det finns ingen normal förälder som låter sin 14åriga dotter umgås med ett halvmongo

Du får gärna vara oförskämd om du tror att du vinner på det. Vad får dig att tro att det helt plötsligt frågar föräldrarna om de får umgås och att de blir upphämtade vid skolan.

Mer logiskt att föräldrarna tycker 14-åringen ska umgås med Karl-Åke 67
Citera
2025-01-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iq143
Du får gärna vara oförskämd om du tror att du vinner på det. Vad får dig att tro att det helt plötsligt frågar föräldrarna om de får umgås och att de blir upphämtade vid skolan.

Mer logiskt att föräldrarna tycker 14-åringen ska umgås med Karl-Åke 67

Du sitter bara och fantiserar ihop scenarion
Jag hade aldrig umgåtts med någon 14åring när jag va 18-20 år.
Inte de jag kände heller det hade varit helt otänkbart

Så det är enbart någon halvt efterbliven som tänker så
Och som jag skrev alla normala föräldrar skulle sätta stopp för det
Citera
2025-01-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Du sitter bara och fantiserar ihop scenarion
Jag hade aldrig umgåtts med någon 14åring när jag va 18-20 år.
Inte de jag kände heller det hade varit helt otänkbart

Så det är enbart någon halvt efterbliven som tänker så
Och som jag skrev alla normala föräldrar skulle sätta stopp för det

Jag är typ 50, jag skulle inte kunna tänka mig en 14-åring. Med utgångspunkt från mig själv så är det otänkbart att någon i min ålder skulle kunna göra det och dumpen är därmed överflödig.

På denna nivå ligger ditt inlägg. Vad har föräldrarna med saken att göra. Jag har inte sagt att de ska bli ihop. Vi talar om grooming och eventuellt efterföljande knull. Skulle det vara helt omöjligt menar du att detta brott skulle kunna utgöras av en 19-åring?
Citera
2025-01-16, 23:08
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
ja åklagare domare och bödlar. Om någon helt oskyldig skulle bli uthängd och ta livet av sig då skulle det vara riktigt illa så det får man verkligen hoppas inte händer.
En som är oskyldig kontaktar polisen.
Det gör ingen av gäddorna då skammen över vad de har gjort är så stor.
Citera
2025-01-16, 23:24
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Ja, hon känner en läkare och en KBT -terapeut och nu tydligen en psykolog . Vilka de är får vi inte veta.
Ryssland håller inte på med hybridkrigföring för jag känner en i Ryssland.

Det ska i sanning bli intressant att ta del av polisens utredning mot Dumpen sen.
Detta har bara gått för långt.
78000 jaha.., duger inte primärvårdens psykologer till detta? Det duger åt oss andra.

Det märks så väl att Sara har koksat i sig alldeles för mycket, SOM hon går på, hon tjötar som om hon vore guds gåva till både peddon å baaarnen, hon kan minsann bedömma allt på en kafferast.., kostar hennes tjusiga konsultation något? Hörru Hor- å tjackSara! Va kostar de för å få din fina prima vård? Känner att jag börjar få lite nageltrång här…
Citera
2025-01-16, 23:25
Medlem
PachaMamaKarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.Forsmark
Det är även anmärkningsvärt att de redan nu kan ange en exakt kostnad på 78 000 kronor för behandlingen. De har tidigare nämnt priser för traumabehandling, och det är intressant hur de tycks veta exakt hur mycket resurser som krävs för att en person ska gå från att ha vårdbehov till att inte längre behöva vård. Är det inte något som borde framgå under behandlingsprocessens gång?

Eller har vissa vårdgivare börjat tillämpa paketpriser, där en fast summa täcker all behandling oavsett omfattning?

Jag vill understryka att detta inte handlar om att nedvärdera någon som behöver stöd och vård, det är absolut inte min avsikt. Men det framstår som mindre trovärdigt när Dumpen gör sådana påståenden om vård och behandlingskostnader.

Kanske beror det på att de terapeuter som gjort bedömningen också har gjort en offert. Det bör en erfaren terapeut bedöma, alltså hur lång tid behandlingen tar, eller tänker du att Sara gör den bedömningen själv?
Citera
2025-01-16, 23:29
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Fel. Det kan finnas tusen anledningar till att man, trots att man är oskyldig, inte VILL kontakta någon polis. Fråga Sara, hon vet allt om hur man inte vill kontakta polisen om man tex är en liten kriminell trasig tjackhora som inte är ett peddo.
Fråga den allsmäktige och allvetande. Hen vet bäst om mest och flest.
Citera
2025-01-16, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Pappskalle kan du vara själv gubbstrutt som inte förstår att det finns med i statistiken.
Du skrev: "få under 25 år som är Dumpen-kändisar trots att det är dessa som står för över 90% av påsättningarna av fjortisar." med ett sådant enormt procentantal borde 15-25 kanske synas? Eller har du missat att 15 är straffmyndighetsålder också?

Pappgubbe som du är missade du också att det här gäller vuxnas brott mot barn, internetgroomade barn, men du hittar på lite utifrån vad du vill få bekräftat va? Tror folk här går på vad du skriver?
Patetiskt.

Nu håller du käften jävla horunge, jag slår in käften på sig! Som Leifi Plomeros sa.

Dumpens chattar speglar inte verkligheyen, vännen. Om Dumpen-folket endast ägnat sig åt pedofilmamman så helt ok men dumpen har fått hybris och ska försöka runka upp varje gubbe och få honom uthängd på Dumpen som pedofil, Saras order.

Det finns fula gubbar online men dessa får sparsamt med respons från fjortisar och jag kan lova att fjortisarna inte kommer kalla gristrynet för snygg/söt vilket är Dumpens standard efter ha gjort klart att tjockisen är utvald för att ta hennes oskuld. Jag kommer inte rekomendera Sara Fiskeskola tyvärr.
Citera
2025-01-17, 00:08
Medlem
Citat:
Måste vara underbart att vara så allvetande som dig. Det är dock mängder som polisanmält finns bla en artikel med antal på etc för över ett år sedan.

Problemet är att de landar hos JK som trotts det är deras uppgift inte lägger sig i. Det betyder att det är upp till enskilt. Där igenom kommer det att övertyga en jurist/advokat att ta ens fall. Där beroende på hur faller ser ut de kommer göra en övervägan om det är lönt eller inte. Således skall man ha råd med detta åtal själv. Sedan kommer de till en domstol där man också måste vinna, sedan lär Sara överklaga och då skall man vinna en gång till.

Det är en lång och kostsam process som man kanske inte ens vinner oavsett man är skyldig eller inte.

Det rör sig troligen om pengar som gör att de inte försökt göra sin röst hörd mer än att anmäla. Och anmält har gjorts som sagt JK som står som ensam åklagare på tryckfrihetsbrott har valt att inte agera trotts sin skyldighet med hänvisning till yttrande friheten som de är ensam åklagare.

Så även om någon är helt oskyldigt utpekad så är det ingen som haft pengar nog eller möjlighet att åtala dem.

Så bra försök med din lögn.
Citera
2025-01-17, 01:21
Medlem
Citat:

Du har alltså fortfarande inte fattat de här med att det spelar ingen roll om dom kontaktar polisen för polisen kan inget göra pga att dom sitter på ett utgivningsbevis?

Det närmsta dom kan göra är att anmäla till JK vilket senast jag hörde något hade 50st gjort men JK verkar för ryggradslös för att lyfta frågan.

Sen krävs de ju inte ett geni för att fatta att om 50st anmält och inget har hänt så kanske övriga ser det som ganska meningslöst att anmäla dit och istället kanske t.ex väljer att ta sitt liv då dom inte har dom ekonomiska medel som krävs för att driva processen på egen hand.

Men neeeee de är nog skammen det handlar om.

Hur du har överlevt till vuxen ålder är fan inget mindre än ett mysterium. Idiot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in