2025-01-16, 21:24
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Ja säga vad man vill om PissPia men hon är trots allt av nordisk härkomst så det är glädjande att hon kunde hantera svartskallen så bra som hon gjorde!

Må hela Skandinavien för evigt slippa hans fula ansikte.

Hade svårt att se honom som någon som passar in bland kriminella.
Fick det bekräftat i hans egna tråd.

Han blev skjuten i benet då han lekt macho en gång för mycket.

Det roliga är att hans egna pappa såg när han låg skjuten utanför porten och ringde ambulans och fortsatte sedan iväg till jobbet

Äeh en sådan jävla mygga ska inte tjafsa med vår gräddis.

Hon må vara spritt språngande galen men han har inte ens hälften av hennes IQ
Citera
2025-01-16, 21:29
Medlem
vonDys avatar
Fyllefinskan, i ny maskeradpaljett, pratar nyktert allvar (?) i köket på Hostel, Gamla Stan.
(Tack som alltid, Marcus! YT )

Om kärringen fortsätter hålla sig där,kanske guidade turer med anekdoter till ”Piss Pias Gränd” ett ” Måste” snart, innan Slottet och Storkyrkan?
Citera
2025-01-16, 21:32
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Båda tryckte på varandras knappar och bägge blev provocerade.
Gräddis hanterade detta bättre än särbarnet som tappade ansiktet.

Men självklart så får du tycka att särbarnet hanterade diskussionen om du vill.

Vi bor trots allt i ett fritt land där man får tycka och tänka som man vill.

Påstod aldrig någonstans i mitt svar att han hanterade det.
Båda hanterade det lika piss på sina egna sätt, Pia hanterade det piss genom att låta narcissisten titta fram och Ghost hanterade det piss genom att vara en gapig idiot.
Citera
2025-01-16, 21:33
Medlem
Citat:
Jag måste ändå säga att vår gräddis hanterade ”dispyten” med det skelögda särbarnet ghost Alby på tiktok live väldigt bra. Hon höll sig lugn medans han på slutet var uppbrusad, förbannad och spydde ur sig galla i ren frustration vilket gräddis bemötte lågaffektivt med ironisk ton
Otroligt underhållande och väldigt skönt att hon inte vek sig för den där vidriga deporterade horungen. Han förtjänar en egen tråd om han inte redan har en.
Bra jobbat gräddis! High five!

Haha skojar du? Jag vet inte vem han är, men hon skränade ju och skrek och sträckte ut sin gråa tunga i ett försök att förlöjliga och imitera ”alla män från mellanöstern” eller vad det var, men hon gjorde ju bort sig själv fullständigt istället. Filmade den stackars gubben som delar rum med henne gjorde hon också.
Citera
2025-01-16, 21:37
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Påstod aldrig någonstans i mitt svar att han hanterade det bättre.
Båda hanterade det lika piss på sina egna sätt, Pia hanterade det piss genom att låta narcissisten titta fram och Ghost hanterade det piss genom att vara sig själv.

Att bägge två är narcissister är väldigt tydligt.

Han är värre än henne på många sätt om man ser till hans bakgrund, men hon har längre livserfarenhet och kunde därför tygla honom mentalt utan att han förstod det själv.

Hon körde översittarfasoner precis som han gjorde mot Jwan när hon var hemma hos honom.

Han fick vad han förtjänade från en annan narcissist.
Otroligt underhållande var det
Citera
2025-01-16, 21:41
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdjur
Haha skojar du? Jag vet inte vem han är, men hon skränade ju och skrek och sträckte ut sin gråa tunga i ett försök att förlöjliga och imitera ”alla män från mellanöstern” eller vad det var, men hon gjorde ju bort sig själv fullständigt istället. Filmade den stackars gubben som delar rum med henne gjorde hon också.

Hon hade ett litet sådant utbrott i början av liven men resten av liven var det han som härjade och gormade medans hon mest flinade och bemötte lågaffektivt.

Han fullständigt kokade på slutet. Jag kollade på hans två lives innan och man kunde tydligt se hur hans humör skiftade från uttråkad till förbannad med gräddis för att tillslut tappa ansiktet helt.
Tycker inte att hon gjorde bort sig, hon fick särbarnet att koka och brusa upp.
Citera
2025-01-16, 21:43
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Att bägge två är narcissister är väldigt tydligt.

Han är värre än henne på många sätt om man ser till hans bakgrund, men hon har längre livserfarenhet och kunde därför tygla honom mentalt utan att han förstod det själv.

Hon körde översittarfasoner precis som han gjorde mot Jwan när hon var hemma hos honom.

Han fick vad han förtjänade från en annan narcissist.
Otroligt underhållande var det

Har ingen aning om vem han är sen innan och tänker inte sätta mig in i det heller då han verkar vara en riktig idiot. Räcker gott med att följa Gräddis då.

Men jag njöt av att han inte var rädd för att trycka på Gräddis ömma punkter och inte lät sig tystas av hennes härskartekniker.
Citera
2025-01-16, 21:50
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Har ingen aning om vem han är sen innan och tänker inte sätta mig in i det heller då han verkar vara en riktig idiot. Räcker gott med att följa Gräddis då.

Men jag njöt av att han inte var rädd för att trycka på Gräddis ömma punkter och inte lät sig tystas av hennes härskartekniker.

Han är en kriminell springpojke från Alby som lämnade Sverige efter att ha blivit skjuten i benet då han betett sig illa en gång för mycket bland sina likasinnade kamrater.
Han är känd för att vara en kvinnomisshandlare och han kommer aldrig att kunna flytta tillbaka till Sverige pga hotbilden mot honom från hans forna ”brushur”.
Jag njöt av att gräddis inte var rädd för att dryga sig mot honom och lyckades få honom att brusa upp och tappa ansiktet.
Citera
2025-01-16, 21:51
Medlem
Haha vilken idiot hon släppte in. Hon behöll lugnet och visste precis hur såna ska tas, med passiv aggressivitet. Sånt såna som han inte förstår sig på.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2025-01-16 kl. 22:00.
Citera
2025-01-16, 21:52
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Han är en kriminell springpojke från Alby som lämnade Sverige efter att ha blivit skjuten i benet då han betett sig illa en gång för mycket bland sina likasinnade kamrater.
Han är känd för att vara en kvinnomisshandlare och han kommer aldrig att kunna flytta tillbaka till Sverige pga hotbilden mot honom från hans forna ”brushur”.
Jag njöt av att gräddis inte var rädd för att dryga sig mot honom och lyckades få honom att brusa upp och tappa ansiktet.

Han är en riktig fjant med andra ord.

Det är otroligt intressant att någon som han hamnar i dispyt med Gräddis, båda två måste haft en otroligt tråkig torsdagkväll.
Citera
2025-01-16, 21:59
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Han är en riktig fjant med andra ord.

Det är otroligt intressant att någon som han hamnar i dispyt med Gräddis, båda två måste haft en otroligt tråkig torsdagkväll.

Kaka söker maka
Citera
2025-01-17, 00:29
Medlem
Internethuliganens avatar
Min kommentar handlar om hon har rätt till en allmän försvarare som vi/staten betalar
när hennes förvaltningsärende landar i tingsrätten.

Alla har rätt oavsett 5 miljoner på banken eller 5 spänn till en sådan..

Blir intressant att följa ärendet vilket som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in