Citat:
Ursprungligen postat av
pexta
Håller med, det är desutom grovt sexistiska lagar som är gjorda för att straffa män och utmåla kvinnor som ständiga offer. Lagarna är generellt utformade men i praktiken är det det här som sker. Det handlar inte om att skydda kvinnor. Det handlar om moraltanter som inte vill erkänna kvinnors önskan att tjäna pengar på sex och sin sexualitet.
/.../
Innan ni drar slutsatser om min kvinnosyn: jag hade gjort exakt samma sak om jag va kvinna och hade bra utseende. Hade dragit in sjukt mycket pengar både genom online och prostitution. Fan gå till ett vanligt jobb när man kan jobba 20% av tiden men tjäna dubbelt så mycket minst. Det enda jag stör mig på är det eviga offerkofta skiten som man sätter på kvinnor och dom själva tar på sig och att allt fel alltid är på grund av män. Det är så störigt.
Ni män tänker verkligen med kuken!!
Så om du tänker dig att den fulaste och fetaste kvinna du sett kommer för att köpa sex och du ska låtsas att du är kåt på henne och gå ner och slicka hennes murriga fitta, jobbar du inte hellre på Volvo då? Eller om en incelkvinna/ultrafeminist som inte duschat eller rakat armhålorna på två veckor köper sex av dig, kommer du njuta av ditt jobb då? Ni män verkar tro att alla som köper sex ser ut som Brad Pitt eller Cindy Crawford, men det är folk med Edward Blom/Gudrun Schyman-utseende som främst köper sex, de andra behöver inte betala för det!!