2025-01-16, 14:57
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Det sjuka är att han INTE skulle behövt betala för sex. Visst han är ingen Richard Gere men han är kändis och har "helt ok" utseende. Kan inte tänka mig att det inte skulle gå att hitta någon lite yngre för honom som han tycker duger. Karriär offrad i onödan

Dermot är inte på nivån att han kan få en gratis avrunkning av en kvinna bara för han är känd. Han kan säkert lätt få matchningar på en dejtingapp som Tinder, men kvinnorna kommer då vilja ha ett förhållande eller något mer i gengäld än bara nöjet att ha fått runka av en b-kändis.

Det är bra mycket enklare för honom att betala en 500-lapp och få det gjort utan frågor, förväntningar eller krav på motprestation.
Citera
2025-01-16, 14:57
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Heja Heja, hoppas han klarar sig undan. Mest för att jag ogillar att media startar drev mot privatpersoner för obetydliga händelser.
Håller med. Svenskt rättsväsende har betydligt värre saker att lösa. Pinsamt är det och därför hoppas jag att Dermot klarar sig. Det vore skillnad om han gjort sig skyldig till våldtäkt. Ingen är väl fysiskt skadad vad jag vet.
Citera
2025-01-16, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Dermot är inte på nivån att han kan få en gratis avrunkning av en kvinna bara för han är känd. Han kan säkert lätt få matchningar på en dejtingapp som Tinder, men kvinnorna kommer då vilja ha ett förhållande eller något mer i gengäld än bara nöjet att ha fått runka av en b-kändis

Är övertygad att det finns massa tjusiga let's dance-älskande milfs där ute som sitter och trånar efter en natt med honom Men jaja nu är det försent
Citera
2025-01-16, 16:25
Medlem
Vad kommer brittisk polis göra i konkreta åtgärder om man nu inleder jakten på honom?
Citera
2025-01-16, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Man får skämmas. Britterna måste tro att vi skämtar när vi vill att deras polis ska ta in hela insatsstyrkan i princip för att söka efter honom.
Jag tror att även om britterna till slut kanske tvingas acceptera den svenska begäran, så kommer de enskilda poliserna bara att garva och helt ignorera önskemålet. Så hade jag gjort.
Citera
2025-01-16, 17:18
Medlem
Yinool0401s avatar
Rör inte min Dermot!
Citera
2025-01-16, 18:09
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Fast han har ju inte gjort något fel.
Han begick brott mot lagen, det är väl ett tydligt fel. Oavsett om du tycker att man ska få köpa sex...
Citera
2025-01-16, 18:19
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pexta
Håller med, det är desutom grovt sexistiska lagar som är gjorda för att straffa män och utmåla kvinnor som ständiga offer. Lagarna är generellt utformade men i praktiken är det det här som sker. Det handlar inte om att skydda kvinnor. Det handlar om moraltanter som inte vill erkänna kvinnors önskan att tjäna pengar på sex och sin sexualitet.
/.../

Innan ni drar slutsatser om min kvinnosyn: jag hade gjort exakt samma sak om jag va kvinna och hade bra utseende. Hade dragit in sjukt mycket pengar både genom online och prostitution. Fan gå till ett vanligt jobb när man kan jobba 20% av tiden men tjäna dubbelt så mycket minst. Det enda jag stör mig på är det eviga offerkofta skiten som man sätter på kvinnor och dom själva tar på sig och att allt fel alltid är på grund av män. Det är så störigt.

Ni män tänker verkligen med kuken!!
Så om du tänker dig att den fulaste och fetaste kvinna du sett kommer för att köpa sex och du ska låtsas att du är kåt på henne och gå ner och slicka hennes murriga fitta, jobbar du inte hellre på Volvo då? Eller om en incelkvinna/ultrafeminist som inte duschat eller rakat armhålorna på två veckor köper sex av dig, kommer du njuta av ditt jobb då? Ni män verkar tro att alla som köper sex ser ut som Brad Pitt eller Cindy Crawford, men det är folk med Edward Blom/Gudrun Schyman-utseende som främst köper sex, de andra behöver inte betala för det!!
Citera
2025-01-16, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Han är körd oavsett om han får straffet eller inte

Som läget är nu, är det definitivt som du säger, men det är ju han själv som drivit det hit.

Hade han erkänt sina brott och tagit sitt straff i god ordning hade han säkerligen inte varit lika körd som han är nu.
Citera
2025-01-16, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Så om du tänker dig att den fulaste och fetaste kvinna du sett kommer för att köpa sex och du ska låtsas att du är kåt på henne och gå ner och slicka hennes murriga fitta, jobbar du inte hellre på Volvo då? Eller om en incelkvinna/ultrafeminist som inte duschat eller rakat armhålorna på två veckor köper sex av dig, kommer du njuta av ditt jobb då? Ni män verkar tro att alla som köper sex ser ut som Brad Pitt eller Cindy Crawford, men det är folk med Edward Blom/Gudrun Schyman-utseende som främst köper sex, de andra behöver inte betala för det!!

Dom flesta prostituerade kan tacka nej till vem dom är med. Annars är det slaveri eller olaga tvång. Plus att man behöver inte gå med på vad som helst. Att trycka kuken i en tjock ful tant kan man tacka ja till men man behöver inte stoppa in ansiktet i hennes murveldjur. Prostituerade går inte med på vad som helst. Dom flesta som har legat runt lite har varit med alla möjliga kvinnor av olika kaliber och om det är pengar inblandade så är det bara att tänka på nån snygg tjej o trycka på. Som sagt man får neka sex till en kund om man inte vill. Men eftersom det är ett jobb så sänker man sin nivå ordentligt. Men som sagt murvelslick gör man ju bara i speciella fall och då oxå med nån form av plast. Slicka fitta är lite mer kladdigt än att suga kuk. (som att hångla med en facehugger i aliens)
Citera
2025-01-16, 18:46
Medlem
Läser lite då och då om jakten på honom. Tycker som många andra att det är en helt bisarr jakt på någon som köpt sex. När går preskriptionstiden ut så han klarar sig undan från allt?
Citera
2025-01-16, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage

För ingen utom horor ogillar ju sitt jobb och vill jobba med något annat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in