Citat:
Ursprungligen postat av
CyberRobot
Heja Heja, hoppas han klarar sig undan. Mest för att jag ogillar att media startar drev mot privatpersoner för obetydliga händelser.
Håller med, det är desutom grovt sexistiska lagar som är gjorda för att straffa män och utmåla kvinnor som ständiga offer. Lagarna är generellt utformade men i praktiken är det det här som sker. Det handlar inte om att skydda kvinnor. Det handlar om moraltanter som inte vill erkänna kvinnors önskan att tjäna pengar på sex och sin sexualitet. Det finns trafficing helt klart men det skulle man kunna komma åt på andra sett. Nät Paolo åkte dit så va alla journalister och hela samhället bara intresserade av att påpeka vilket svin han var. Det blev inga förändringar eller diskussion om hur man skulle komma åt ev traficking. Kvinnor skiter fulständingt i andra kvinnor. Dom vill inte att män skall ha tillgång till enkelt sex eftersom det är ett hot mot deras ställning i samhället. Om du på ett säkert och lagligt sätt kan få sex för 500kr så tappar kvinnor makt för dom vet vad män gör för att få knulla. Ett bevis på det är ju Clemenger. Han betalar pengar och utsätter sig för risk att åka dit och bli publikt förndedrad bara för han e kåt. Många män är kåta och slava under deras sexualitet och det utnyttjas av kvinnor. Framförallt online.
Se nu på dessa kvinnor som hade sex med Clemmenger. Dom kommer säkert fortsätta nån annan stans. Det är så synd om dom som tjänar mycket pengar på mäns behov. För dom kan ju inte ha ett vanligt jobb eller gå på soc.
Det sköna är att statisitk från sajter från OnlyFans kommer fram och visar hur sjukt många det är som viker ut sig. Det är oxå bara en av sajterna. Det visar kvinnors riktiga sida.
Innan ni drar slutsatser om min kvinnosyn: jag hade gjort exakt samma sak om jag va kvinna och hade bra utseende. Hade dragit in sjukt mycket pengar både genom online och prostitution. Fan gå till ett vanligt jobb när man kan jobba 20% av tiden men tjäna dubbelt så mycket minst. Det enda jag stör mig på är det eviga offerkofta skiten som man sätter på kvinnor och dom själva tar på sig och att allt fel alltid är på grund av män. Det är så störigt.