Mest troligt missbrukare eller psykfall som varit i farten igen. Det jag funderar på är hur de kunde gripa fel person. Kan det bara vara ett sammanträffande.
Du slår verkligen ett slag för hur korkade vänstern är.
1. Alla med svenskt medborgarskap är inte svenskar.
2. Om 1/4 som sitter har utländskt medborgarskap. Hur många procent av befolkningen tror du dom står för 5-10% kanske. Så 5-10% står för 25%. Det gör dom EXTREEEEEMT överrepresenterade..
Hahahah herregud, du trodde verkligen du gjorde nått där
.nu finns de ju inget som tyder på att hon skyddade någon elev..
Citat:
Hon gick mot mannen och bad honom att avlägsna sig.
– Han har ryggen emot mig när jag säger till honom att han är obehörig och att han inte får vara här, då vände han sig mot mig, säger Cheima Bouchnak.
Hon ropade till pojken att springa.
– Han håller sig för öronen och springer väldigt fort utan att titta bakåt, säger hon.
Eleven som hon skyddade var en ung pojke
Yngre än tio år
Vad man ännu inte vet är om pojken skulle attackeras av mannen eller om mannen redan hade börjat föra pojken därifrån och då hotade honom med kniven för att han skulle gå.
Man ska inte bli förvånad. Har man besökt Upplands-Väsby så vet man att det är ett brinnande ghetto kantat av social misär, missbruk, negrer, gängkriminalitet och en obefintlig utbildningsnivå.
Uppskattningsvis varannan människa är analfabet och nästan alla tillhör någon klan.
Fastighetsvärden rör sig mot botten i takt med det gradvisa förfallet av lokalsamhället.
Jag som berest socialdemokrat har sett världen och anser att Upplands-Väsby har stora likheter med West Point i Liberia.
Detta är konsekvenserna av förtryck av svaga, exploatering på gränsen till slaveri, och en fascistisk regering som öser pengar över de allra rikaste på bekostnad av fattiga.
Enbart höjd skatt och generösa bidrag kan hjälpa Upplands-Väsby ur misären.
Ingen arbetande svensk behöver frossa, utan skatteskalan kan gott börja på 50 procent så vi kan jämna ut skillnaderna.
Japp och det är system fel utan tveka. Blir man dömd och är ett hot för samhället och inte är svensk så ska man kunna utvisa dem men som sagt det är system fel
Vissa går väl inte att utvisa då länderna dom kommer ifrån inte vill ta emot dom, då är det ju lite mer komplicerat tyvärr