2025-01-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Hur vissa här kan påstå att han är oskyldig, är skrattretande. Det är jäkligt enkelt, han har haft pengar att åka på dyra resor, köpa dyra kläder och klockor m.m, men har en taxerad inkomst 2023 på 173k. Den ekvationen går inte ihop, oavsett hur man vrider på det.
Ja. Att någon ens kan ifrågasätta det visar på nivån av intelligens/kraftiga skygglappar likt som man har för hästar.
Citera
2025-01-16, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skykru
Pino555 skrev ju 'Polisen står utanför, åk förbi och kolla.'
Så jag trodde det var kopplat till polisskyddet? Varför ska man åka förbi och kolla efter polisbilen om polisen bara var där för att pratar med jocke gällande det som hittats under utredningen som ska anmälas?

Du svarar ju 1 dygnt senare. Du kollar upp det 1 dygn senare.
Senast redigerad av CLJA 2025-01-16 kl. 10:37.
Citera
2025-01-16, 10:50
Medlem
Ephedrines avatar
Om det kommer upp något mer om Chrippa ska det väl tas upp vid nästa häktningsförhandling?
och är inte det offentliga uppgifter?
Citera
2025-01-16, 11:56
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Hur vissa här kan påstå att han är oskyldig, är skrattretande. Det är jäkligt enkelt, han har haft pengar att åka på dyra resor, köpa dyra kläder och klockor m.m, men har en taxerad inkomst 2023 på 173k. Den ekvationen går inte ihop, oavsett hur man vrider på det.

Jag ser ingen som påstår att Chrippa är oskyldig. Vart läser du det?
Citera
2025-01-16, 11:59
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA

Om det finns ett polisskydd såsom en del påtalat så blåser man väl inte av det efter en dag.

Jag gissar att polisen var där av någon annan anledning än skydd genom en patrull på gatan.
Citera
2025-01-16, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Jag trodde det var kopplat till polisskyddet? Varför ska man åka förbi och kolla efter polisbilen om polisen bara var där för att pratar med jocke gällande det som hittats under utredningen som ska anmälas?
Citera
2025-01-16, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Jag ser ingen som påstår att Chrippa är oskyldig. Vart läser du det?

Måste det vara postat i den här tråden, eller ens på Flashback, för att det ska kunna finnas folk i den här tråden som har åsikten att Chrippa är oskyldig?
Citera
2025-01-16, 12:38
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Måste det vara postat i den här tråden, eller ens på Flashback, för att det ska kunna finnas folk i den här tråden som har åsikten att Chrippa är oskyldig?

Nej såklart kan det väl finnas folk som tycker det på andra ställen.

Jag reagerade bara på att du skrev att det fanns de "här" som ansåg att Chrippa var/är oskyldig.
Citera
2025-01-16, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nej såklart kan det väl finnas folk som tycker det på andra ställen.

Jag reagerade bara på att du skrev att det fanns de "här" som ansåg att Chrippa var/är oskyldig.

Ja det finns i synnerhet en som gillar att hävda hans oskyldighet på sociala medier och streams och som garanterat befinner sig "här".
Citera
2025-01-16, 12:46
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ja det finns i synnerhet en som gillar att hävda hans oskyldighet på sociala medier och streams och som garanterat befinner sig "här".

Möjligt att jag missat det - inte hunnit läsa exakt alla inlägg den sista tiden.

Man måste ju hinna arbeta en del också.
Citera
2025-01-16, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
så hinken är utkastad från luggen nu?

Japp som jag har förstått det så ledsnade dom på henne, något knas verkar det vara men är inte hundra.
Citera
2025-01-16, 12:59
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Japp som jag har förstått det så ledsnade dom på henne, något knas verkar det vara men är inte hundra.

Nej det är inte sant.

Bra att du inte är hundra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in