2025-01-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hur var Riihilahti hos er? Minns bara att han hyllades när han blev värvad men minns inte om han var bra eller dålig.
Hade helt glömt bort att han existerade. Säger väl allt om hans sejour hos oss.
Citera
2025-01-15, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Svansföring? Att påstå att Skoglund är bättre än Thychosen är bara korkad påstående. Men vad kan man förvänta sig av en bajare
Som sagt, ser fram emot att Allsvenskan drar igång. Tänk vad sjukt om Gnaget med seriens bästa målvakt, ytterback, mittback, mittfältare och anfallare inte vinner guldet.
Citera
2025-01-15, 18:08
Medlem
Citat:
Svansföring? Att påstå att Skoglund är bättre än Thychosen är bara korkad påstående. Men vad kan man förvänta sig av en bajare
Inte lika korkat som att påstå att Nordfeldt är bättre än Hahn.
Citera
2025-01-15, 18:17
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Blåvitt vill ha 40 milj kr för Skjellerup. Låter faktiskt helt vansinnigt för en skadebenägen spelare som inte visar särskilt mycket trots att han fyller 23 i år.

Så jävla sjukt om dom lyckas. FK skrev om 25 miljoner och redan där tyckte jag det var 10-15 miljoner för mycket för en som gjort typ 8 mål under hela sin karriär som anfallare. Mikael Dahlberg i Djurgården siffror.
Citera
2025-01-15, 18:19
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Egentligen orkar jag inte gå in i en diskussion. Givetvis har man starkare känsla för någon som spelar i sin egna klubb än någon annan. Går man tex på fotmobs betyg så har Skoglund bättre än Tychosen, Pinas bättre än Edh, Hahn bättre än Nordfeldt (nog bara du som tycker Nordfeldt är bättre). Båda våra startande mittbackar hos oss har bättre betyg än era. Saltétros har bättre än Tekie men det är också den spelaren som jag tror många skulle kunna sätta i en elva hos oss om man nu skulle leka med den tanken.

Betyget säger inte allt men det säger något.
Ville91 har egna betyg och sin känsla att gå på och har fått insmugglad öl från Brandy och Cokehyena på gruppboendet så han kör en lillördag på karaoketimmen! Jag gillar det!!!111
Citera
2025-01-15, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Inte lika korkat som att påstå att Nordfeldt är bättre än Hahn.
I grunden så är Nordfeldt bättre
Citera
2025-01-15, 18:27
Medlem
Citat:
I grunden så är Nordfeldt bättre
I avgrunden.
Citera
2025-01-15, 18:30
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Tydligen kostar Finndell 4 miljoner trodde de rörde sig om fri transfer.
Citera
2025-01-15, 18:43
Medlem
Findell återvänder.. Trött ´´värvning´´
Citera
2025-01-15, 18:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Findell återvänder.. Trött ´´värvning´´
Lika trött som när Saletros återvände till Gnaget.
Citera
2025-01-15, 18:52
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Som sagt, ser fram emot att Allsvenskan drar igång. Tänk vad sjukt om Gnaget med seriens bästa målvakt, ytterback, mittback, mittfältare och anfallare inte vinner guldet.
Bara för att det är bättre än bajens så behöver det inte vara seriens bästa. Kan fortfarande vara rent skräp som bara dansade en säsong.
Citera
2025-01-15, 18:55
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Tabellen ljuger aldrig så uppenbarligen var ni bättre än Djurgårn 2024. Men deras ekonomiska sits gör att jag håller dem högre inför 2025 års säsong, de kan värva från en hylla ni inte har råd med.

Med Pittas som ryktas ut och bud på Saletros hade jag varit orolig som gnagare att gå in i säsongen utan dem, framför allt Saletros som tyvärr är otroligt bra.
Nej, absolut. DIF sitter på en betydligt tyngre trupp än oss. Som sagt, vi befinner oss i en knepig sits med en pågående föryngring/rebuild där vi samtidigt försöker få rätt på vår organisation och vårt konto. Jag tror både Salétros och Pittas kommer lämna, dessvärre, och jag har svårt att se att vi skulle hitta ersättare som kan gå in och leverera på samma nivå från dag ett.

Det positiva just nu är att det ser riktigt bra ut på bänken rent stabsmässigt och träningskulturen verkar ha fått genomslag på riktigt, jag tror helt ärligt att 2025 kan bli JGs, men vi kommer naturligtvis slå från underläge 2025. Vi har investerat en fraktion av vad MFF, DIF eller ni har lagt på era trupper. Sen är så klart fotboll inte heller någon jävla ekvation, så jag är alltid försiktigt optimistisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in