2025-01-15, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Vi vet inte att det är C som ligger bakom ett eventuellt hot. Kaninkokerskan var ovanligt tyst igår.

Någon skrev att Jocke hade hintat om att det var chrippa på sin Instagram men tog bort det.
Håller med om att hon var tyst igår men ibland gör hon ju så för att folk ska börja undra vart hon tagit vägen.
Sen ryktas det om att hon är gripen men det tror jag inte på.
Citera
2025-01-15, 09:33
Medlem
nullbytes avatar
Tror ni han har skaffat papper och penna även denna gång och skriver flitigt och utförligt om senaste tiden? Kanske kärleksbrev till L?
Citera
2025-01-15, 10:12
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag håller med. Det är jättekonstigt att han blivit som en idol för några användare här.
Hattmannen, ja den med den rutiga hatten har under många år sett ner på andra människor, såna kräk som har stora lån och går på bidrag. Usch och fy för sådana. Det är flera gånger hattis har klankat ner på människor. Hattis är mycket bättre. Hattis är också en laglydig människa för det har hattis och Linnéa sagt. Så det så.

Sen var det den biten med verklighetsförankring också.

Att ifrågasätta Jocke är inte detsamma som att idolisera Chrippa.

Att ifrågasätta Jocke visar enbart på förnuft.
Citera
2025-01-15, 10:17
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Det är verkligen skickligt det Chrippa har gjort. Att fucka upp sitt liv så totalt på bara ett år är nästan beundransvärt. Han är totalt fucked och hans karriär är över. Hoppas att han får tid att reflektera över sitt liv när han hamnar på kåken. Att gå tillbaka till sociala medier efter frisläppning är nog uteslutet, han är totalt bränd för all framtid. Han kommer nog få hanka sig fram på diverse knegarjobb samtidigt som han lever på existensminimum i några år. Linnea kommer knappast finnas kvar när han kommer ut. Hon vill inte leva med en fattig pissluffare. Det finns nog en risk att han tar livet av sig. Han känns som en person som hellre dör än jobbar på ett vanligt jobb.
Vanligt knegarjobb ska inte underskattas. Förmåner, som tjänstepensioner är något många erbjuder och som Chrippa knappast vet vad det är. Han lever här och nu. När han kommer ut...Frågan är om han kommer se lika pissluffig ut som sin far.
Citera
2025-01-15, 11:02
Medlem
Linnea har lagt ur nytt på ig..
1,5 år idag ❤️ Saknar dig så mycket Älskling 💔
Citera
2025-01-15, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Att anta att Jocke hittar på är väl enbart sunt med den historik av lögner som Jocke sitter på.

Jocke är pojken som ropat varg.

Fortsätt att slå hål på hans lögner med bevis.
Precis som många här inne slagit hål på Chrippas lögner.
Citera
2025-01-15, 11:51
Medlem
Åker chrippa för ha slagit Julia med + bsrnfridsbrott kommer han ha användning för anabola musklerna snart.

Lär ju inte va poppis på avdelningen han hamnar på.
Citera
2025-01-15, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Okej att Chrippa är en riktig dumskalle MEN inte ens han kan vara så jävla korkad att han letar hitman från sin egen telefon när han vet att polisen är honom i hasorna och plockar hans elektronik var och varannan månad. Ingen ingen ingen (som Linnea skulle ha sagt) kan vara så dum.

Så nej, har polisen larmats om ev anstiftan så kommer det säkert från annat håll.

Jocke sa i deras podd att han har en inspelning på när Chrippa har planerat att någon ska klippa honom och att han inte kunde spela upp det i podden för att det skulle hanteras av polisen.

Om det nu stämmer, så antar jag att det kommer från Jocke med största sannolikhet.
Citera
2025-01-15, 12:32
Medlem
Chokladpojkens avatar
Kombon anabola+droger brukar vara en garanterad enkelbiljett ner i helvetet, och det verkar Chrippa nu gå in hårt för att bevisa ytterligare en gång.

Fascinerande och lite skrämmande inblick i dessa "framgångsrika" WT-människors värld. Mest förvånande är nog ändå att så många följer dessa skräpmänniskor på sociala medier.
Citera
2025-01-15, 13:37
Medlem
Hade jag haft en sån sinnessjuk människa som Chrippa och hans flickvän efter mig hade jag nog också fått ångest. Chrippa har ju redan visat vilken typ av människa han är. Tänk att dela DNA med honom?? Hade fått sitta i samtalsterapi i timmar för att kunna hitta verktyg att kommunicera med idioten.
Citera
2025-01-15, 13:38
Medlem
cerns avatar
Jag förstår fortfarande inte vem hinken är? Och vad har hinken för roll i hela Chrippa-dramat?
Citera
2025-01-15, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Okej att Chrippa är en riktig dumskalle MEN inte ens han kan vara så jävla korkad att han letar hitman från sin egen telefon när han vet att polisen är honom i hasorna och plockar hans elektronik var och varannan månad. Ingen ingen ingen (som Linnea skulle ha sagt) kan vara så dum.

Så nej, har polisen larmats om ev anstiftan så kommer det säkert från annat håll.

Det är polisen som gjort anmälan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in