Citat:
Ursprungligen postat av
Karlhakansson
Hur vet du han hade möjlighet att vara med på länk?
Klart som fan han bryr sig om sin dotter, detta var förmodligen det bästa för dottern just nu. Är det konstigt att han visat upp sin dotter när flera tusen människor hånat att han inte får ha sin dotter. Jag kan hålla med om att han gett henne materiella saker men samtidigt behöver inte det vara något negativt. Du och många fler har säkert gnällt på hans föräldraskap nu har han inte barnet mer är ni inte nöjda måste ni fortsätta hävda att han är en usel förälder?
Det spelar ingen roll men han bemödade sig ju uppenbarligen inte ens det, och genom det hade han inte riskerat att bli gripen av någon anledning på plats (plus att han hade ju inte heller något godkänt tillstånd att åka till Karlskoga så uppenbarligen hade han ingen plan ens att åka dit).
Nejdu, det har inte varit någon genuin kärlek där. Det var väldigt tydligt hur hon inte låg i topp på hans prioriteringslista. Hon har varit ett content och en trofé och innan han och Julia gjorde slut så var det ju hon som fick ta hand om lilltjejen då Chrippa jobbade, tränade, filmade youtube på dagarna och då kunde han åka på sina festresor vetandes att Julia var hemma med barnet. I Linneas smygfilmningar från början hördes det ju tydligt att det var besvärande bara att ha henne en dag extra och i hans egna videor har han ju också visat att kameran går före henne.
Jag har gnällt ja, då han visat tydliga brister i föräldraskapet även sen innan all uppståndelse och dramat drog igång som bara har bekräftat och tyvärr även bevisat det än värre än vad han kritiserades för då. Och jag är inte nöjd, det går inte att vara nöjd i en situation när ett barn är inblandat på detta sätt men ja det är ju det bästa i situationen att det faktiskt tagits upp och nu blivit taget på allvar så barnet kan få en bättre framtid. Sen är det väl klart att jag fortsätter hålla fast vid den åsikten att han är en usel pappa då han bevisligen inte är en bra sådan, jag kommer inte ändra mig bara för att det nu är konstaterat om det är det du tror, det är ju snarare att man fått den åsikten bekräftad.