2025-01-14, 21:32
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jaha det är totalt uppenbart. Mycket intressant.

Jag ringer polisen och kollar så det verkligen är denna anledning, och hänvisar till ditt inlägg.

Hoppas dom inte hinner döda han så länge.
Det förvånar mig att du kan ha missat denna info, som har varit på tals i flera dagar.. Så mycket tid du lägger på Jocke
Citera
2025-01-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Det förvånar mig att du kan ha missat denna info, som har varit på tals i flera dagar.. Så mycket tid du lägger på Jocke

Infon om att Jocke varit under regelrätt dödshot har jag missat.

Hans senaste affekt inlägg tolkar jag mera som händelser idag så att inte videon kan komma.

Men är det helt uppenbart som du själv säger att C har lejt mördare så behövs detta tas på allvar.
Citera
2025-01-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Du menar vad? Ej rätt hota/ skicka folk på någon. Oja Jocke är o kommer alltid vara bättre än Christofer o Linnea.
Citera
2025-01-14, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag var på plats, ja

Är du säker på det? Jag tror att du drar en rövare.

Så vem var det Chrippa gav sitt hjärta till?

Det satt ett par där. Jag gissar på Annika och Thomas.
Jocke var där.
Sen var det några till.
Chrippa riktar ett hjärta mot en kvinna i publiken. Det var så klart inte mot sin mamma. Det hade reportern inte missat. Lite hjärtskärande mamma och son kärlek missar inte en journalist

Jag tror att du återigen ljuger.
Citera
2025-01-14, 21:50
Medlem
Inhale82s avatar
Ganska så fucked upp att leja folk till att döda sin egna bror.

Vad ligger bakom det?
Orkar inte läsa +60k inlägg.
Citera
2025-01-14, 21:51
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Är du säker på det? Jag tror att du drar en rövare.

Så vem var det Chrippa gav sitt hjärta till?

Det satt ett par där. Jag gissar på Annika och Thomas.
Jocke var där.
Sen var det några till.
Chrippa riktar ett hjärta mot en kvinna i publiken. Det var så klart inte mot sin mamma. Det hade reportern inte missat. Lite hjärtskärande mamma och son kärlek missar inte en journalist

Dat ska ha varit modern - om inte så kanske kanske till syrran. Men jag har för mig att syrran inte var där.
Citera
2025-01-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Precis som vanligt. Precis som lögnen om att inte skriva mer.
Citera
2025-01-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Ganska så fucked upp att leja folk till att döda sin egna bror.

Vad ligger bakom det?
Orkar inte läsa +60k inlägg.
En bra summering till för två månader sen, sen har det spårat ur ännu mer.
https://www.youtube.com/watch?v=py7yu6RD29U
Citera
2025-01-14, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Dat ska ha varit modern - om inte så kanske kanske till syrran. Men jag har för mig att syrran inte var där.

Du var där men du har för dig?
Citera
2025-01-14, 22:09
Medlem
C skaffade ju en ny telefon efter polisen beslagtog hans första där i raiden med eko, soc etc. Och nu när han häktades i Spanien så tog dom hans andra. Kan bara anta att dom hittat mer konkreta bevis för att C försökt leja någon för att knäppa Jocke. Kanske även att den har försökt leja har kontaktat polisen.
Fyfan så sjukt. Man blir ju mållös. Kan inte tänka mig att det rör sig om något annat...
Citera
2025-01-14, 22:15
Medlem
Spännande minst sagt....
Citera
2025-01-14, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highpineal
C skaffade ju en ny telefon efter polisen beslagtog hans första där i raiden med eko, soc etc. Och nu när han häktades i Spanien så tog dom hans andra. Kan bara anta att dom hittat mer konkreta bevis för att C försökt leja någon för att knäppa Jocke. Kanske även att den har försökt leja har kontaktat polisen.
Fyfan så sjukt. Man blir ju mållös. Kan inte tänka mig att det rör sig om något annat...

Jajust det, så kan det ha gått till. Självklart är det en telefon till som måste gås igenom.

I vilket fall så finns det ju fler inblandade nu. Jag kan inte tänka mig att polisen bara släpper taget om en person som kan ha mottagit pengar för att göra något.

Prime Crime lär ha att göra ett tag med detta så småningom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in