2025-01-14, 07:15
Avslutad
Tror inte Anjo bara stänger butiken även om han "dödar" företaget ANJO Productions AB
Han har något på gång som den orm han är
Citera
2025-01-14, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Tror inte Anjo bara stänger butiken även om han "dödar" företaget ANJO Productions AB
Han har något på gång som den orm han är
Han sa väl i en yotube-video att han skulle sälja in någon serie till en streaming-tjänst? Samma sade även Vad Är Problemet om något som de skulle försöka att sälja in. Kanske rent av samma som ANJO då.
Citera
2025-01-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backa70
Han sa väl i en yotube-video att han skulle sälja in någon serie till en streaming-tjänst? Samma sade även Vad Är Problemet om något som de skulle försöka att sälja in. Kanske rent av samma som ANJO då.

Var kan man höra detta? Om någon produktion skulle samarbeta med dessa klåpare skulle jag bli förvånad.
Lite som att låta Jocke göra sina taskiga filmer.
Sjukt låg nivå tyvärr.
Citera
2025-01-14, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSSAS
Var kan man höra detta? Om någon produktion skulle samarbeta med dessa klåpare skulle jag bli förvånad.
Sjukt låg nivå tyvärr.
Tror det var i denna videon: https://www.youtube.com/watch?v=YmPFpAqwo8Y&t=1154s
Citera
2025-01-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSSAS
Sjukt låg nivå tyvärr.
ja undrar vad det är för streamingtjänst som skulle ta in 2 youtubeklåpares klipp lol
Citera
2025-01-14, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Någon som vet vart man kan swisha en slant till insamlingen (barnet) finns det en gofondme-sida eller? Även om jag tycker Anjo är en heffaklump så är jag inte hjärtlös
Jag har inte Insta själv så kan inte se inlägget, skicka DM

https://www.gofundme.com/f/melker-hawby
notera att goal var 60k nu är det höjt till 110
Citera
2025-01-14, 18:38
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
https://www.gofundme.com/f/melker-hawby
notera att goal var 60k nu är det höjt till 110

Vidrigt ju.

Dom som startade insamlingen är bosatt i Vikbolandet på Gamla Skolhuset 1. Hon flyttade till sin nuvarande okänd boendetyp för 2 år sedan (den 23 november 2022).

Två hemlösa som folkbokför sig på en nerlagd skolgård?
Citera
2025-01-14, 18:41
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
https://i.postimg.cc/j55q2NZv/Screenshot-20250113-233647-Chrome.jpg

Vad har hänt här?

Står ingenting om det när jag googlar. I vilket fall så är det ingen "butik" som bara stänger ner. Bolaget är inte avvecklat.
Citera
2025-01-14, 18:57
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Står ingenting om det när jag googlar. I vilket fall så är det ingen "butik" som bara stänger ner. Bolaget är inte avvecklat.

Den adress som står som permanent stängd är Sjöfartsverkets adress där Anjos företag är stängt som butik.
Företag har med sjöfartsverket att göra. Fråga mig inte hur.
Citera
2025-01-14, 19:27
Medlem
granny-pantiess avatar
Undrar varför inte Anjo skänkt något till insamlingen.

Han borde ju ha varit först och gått in med 10 k minst.
Citera
2025-01-14, 19:36
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties

Han gav nog 10k till två uteliggare och till familjen för att han skulle få använda deras tragedi och namn för att tjäna 100k.

Eller så var det så oskyldigt som att när 60k närmade sig snabbt, så tänkte de sörjande föräldrarna att om folk låter oss bearbeta sorg i 3 månader så kan dom lika gärna låta oss slippa arbeta i ett halvår, och då höjde dom taket från 60k till 110k.
Citera
2025-01-14, 21:21
Avstängd
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties

Mm stört att länka till den som om han vore så himla god, för att sen inte själv donera. Sökte efter han och Lisens namn och ingen av dom har donerat. Om dom inte gjort det anonymt d.v.s. men med tanke på hur narcissistisk han är, så är det en omöjlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in