2025-01-13, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Jag hade rätt!!

Skrev ju häromdagen att hon MAX blir kvar till måndag morgon, o ja nu är hon ute.

Få se när hon är tillbaka där igen,
Ja vi vet redan vad som kommer att hända pisspia innan hon ens själv har gjort det! Hon är tillbaka hos Hasse om två veckor ungefär brukar ta två veckor mellan varandra! förutsägbar och följer sitt destruktiva mönster slaviskt
Citera
2025-01-13, 18:08
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Ja vi vet redan vad som kommer att hända pisspia innan hon ens själv har gjort det! Hon är tillbaka hos Hasse om två veckor ungefär brukar ta två veckor mellan varandra! förutsägbar och följer sitt destruktiva mönster slaviskt

Typ så ja.
Pisskärringen tillbaka på hostel. Varm korv på SevenEleven, vin per glaset på diverse syltor.
Till Helgen ” göra HasanGubben avundsjuk”, i billig paljettklänning, grisigt bordsskick när trycker in en tugga räkmacka i oborstad gröngrå mun och åmar sig ( förhoppningsvis med trosorna på, ingen vill se vårtor eller annat?) framför övrigt tomt dansgolv.

Kanske bara med den skillnaden nu, att kärringen betalat någon skuld? För att ” visa” att hon klarar av/är rädd?

Oavsett läkarbesöket, så är ärendet inte avskrivet? Och ska väl inte vara?

FylleOrgien på golvet i Älvsjö nu senast, talar väl sitt tydliga språk?
Citera
2025-01-13, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Typ så ja.
Pisskärringen tillbaka på hostel. Varm korv på SevenEleven, vin per glaset på diverse syltor.
Till Helgen ” göra HasanGubben avundsjuk”, i billig paljettklänning, grisigt bordsskick när trycker in en tugga räkmacka i oborstad gröngrå mun och åmar sig ( förhoppningsvis med trosorna på, ingen vill se vårtor eller annat?) framför övrigt tomt dansgolv.

Kanske bara med den skillnaden nu, att kärringen betalat någon skuld? För att ” visa” att hon klarar av/är rädd?

Oavsett läkarbesöket, så är ärendet inte avskrivet? Och ska väl inte vara?

FylleOrgien på golvet i Älvsjö nu senast, talar väl sitt tydliga språk?

Tror det blir motsatsen till avskrivet när hon inte dyker upp, de sa att ärendet inte kunde avslutas om läkarundersökningen inte genomförs. Hon skjuter sig själv i foten när hon väljer bort det för varmkorv och sport-vin. Hon kanske ändå har liiiite insikt om hur sliten hon är så hon tror läkaren kommer reagera (med all rätt), jag ser fram emot nästa brev hon kommer få där det framgår att utredningen kanske inleds. Som Pia är just nu älskar jag när hon inte får sin vilja igenom, när hon eventuellt blivit lite nyktrare och vettigare kan jag känna lite sympatier. Nu har hon säkert supit hela dagen så det ska hålla i sig över natten om det är alkoholförbud på hennes hostel. Vi kanske får lite badrums-åmande med hängande grön tunga i för liten klänning om ett par timmar som vanligt, man vet ju inte om Hassan ser det och vill ha tillbaka henne när hon är så het!
Citera
2025-01-13, 18:39
Medlem
marytraders avatar
Hennes liv är uppbyggt kring lilla Wien. Där vet hon att hon kan träffa Hasan. Hasan blir kåt på Gräddis och lovar henne guld och gröna skogar för att hon skall följa med till hans lya. De gökar och krökar. När det gått ett antal dagar vill Gräddis ha svart på vitt att de är ihop. De vill inte Hasan. Han är less på henne. Hon blir galen och sticker därifrån. Det är slut för evigt, han är otrogen. På fredagen sticker hon till lilla Wien, ser Hasan som blir kåt och ... ja så där snurrar det på. Vecka efter vecka ... pengarna sinar sakta ... myndigheterna börjar undra över hennes leverne ... levern skrumpnar ...underhållen samlas på hög ...
Citera
2025-01-13, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Ja men det vill man ju tro att det ska gå undan när väl ansökan kommit in hos kronofogden.

Är mest förvånad över att det inte fanns mer skulder.
Elen tex hade jag för mig hade gått långt innan avgiften för bostaden.
Men men, får väl ringa kronokalle om halvår igen så ser vi

Jag har ingen egen erfarenhet av inkasso eller Kronofogden, men jag har läst här att inkassobolag ibland drar tillbaka sitt krav från Kronofogden. Det kan tydligen göras om Kronofogden inte når något resultat.
Citera
2025-01-13, 18:53
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Tror det blir motsatsen till avskrivet när hon inte dyker upp, de sa att ärendet inte kunde avslutas om läkarundersökningen inte genomförs. Hon skjuter sig själv i foten när hon väljer bort det för varmkorv och sport-vin. Hon kanske ändå har liiiite insikt om hur sliten hon är så hon tror läkaren kommer reagera (med all rätt), jag ser fram emot nästa brev hon kommer få där det framgår att utredningen kanske inleds. Som Pia är just nu älskar jag när hon inte får sin vilja igenom, när hon eventuellt blivit lite nyktrare och vettigare kan jag känna lite sympatier. Nu har hon säkert supit hela dagen så det ska hålla i sig över natten om det är alkoholförbud på hennes hostel. Vi kanske får lite badrums-åmande med hängande grön tunga i för liten klänning om ett par timmar som vanligt, man vet ju inte om Hassan ser det och vill ha tillbaka henne när hon är så het!

Nej, beror också på Gubbens dagsform.

Om det rycker i ” katetern”, igen då? Efter några ” Nyktra Dygn” i Älvsjö..
Citera
2025-01-13, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Jag har ingen egen erfarenhet av inkasso eller Kronofogden, men jag har läst här att inkassobolag ibland drar tillbaka sitt krav från Kronofogden. Det kan tydligen göras om Kronofogden inte når något resultat.

Ja det är möjligt men nu när Pia faktiskt betalt sina studielån så vill jag ändå tro att hon betalt övriga skulder som inte hunnit gå till kronofogden.
Eller jag har inte så höga förväntningar men chansen är iaf betydligt större nu än tidigare.
Citera
2025-01-13, 20:06
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
https://imgur.com/a/uDmQywk

Pia gräddnos är nu utkastad från Hassan, igen. Vem hade kunnat tro det liksåååååm?

Alla , utom Pia Pissfitta, har fattat att Hasan aldrig varit "hennes kille". Eller, de flesta har ju fattat varför Pia ansett Hasan vara hennes kille...därför att han har en lägenhet...Att ockupera en lägenhet för att kunna hinka vin obehindrat...jojo...

Kaxigheten svalnade en smula nu, tydligen. Krags-krafs i håret, så här på måndagskvällen...
Citera
2025-01-13, 20:19
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Här är videon där hon stolt säger att hon betalt av sitt studielån samtidigt som hon ska göra sig märkvärdig över det genom att fråga om "vi" betalt av våra studielån?
https://www.youtube.com/watch?v=NNvlugzIKHI

HAHA, usch hon är så jävla cp, svårt att fina ord.

...Och DÄR blev jag blind...
Det var ett jävligt dåligt utfall på det där studielånet som Pia tog. Inte mycket att vara stolt över...Hemlös löskekvinna som ägnar energi åt att kräla på golv, käka laxmackor och leva sitt liv på TT...yeah...!
Citera
2025-01-13, 21:21
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
...Och DÄR blev jag blind...
Det var ett jävligt dåligt utfall på det där studielånet som Pia tog. Inte mycket att vara stolt över...Hemlös löskekvinna som ägnar energi åt att kräla på golv, käka laxmackor och leva sitt liv på TT...yeah...!

Snaskan är ute i kylan igen,har betalat sin CSN-skuld. Vilken bragd för en ”Miljonärska”.
Hon borde gå till läkaren också, före nästa helgfylla, osmakligt skrevandes på golv i billig paljettklänning.

Om inte annat, så för att låta undersöka den svampiga tungan som ständigt hamnar utanför munnen.
Citera
2025-01-13, 21:29
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Snaskan är ute i kylan igen,har betalat sin CSN-skuld. Vilken bragd för en ”Miljonärska”.
Hon borde gå till läkaren också, före nästa helgfylla, osmakligt skrevandes på golv i billig paljettklänning.

Om inte annat, så för att låta undersöka den svampiga tungan som ständigt hamnar utanför munnen.

Vi får hoppas att hon struntar i det där läkarbesöket så att frånvaron kan användas som skäl till tvångsförvaltare.
Då kanske hon äntligen får den vård hon behöver.
Citera
2025-01-13, 21:30
Avstängd
vichy6s avatar
Hon är fin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in