Citat:
Ursprungligen postat av
snorup
Nej, jag levde inte då. Det finns ett område inom vetenskapen som kallas "historia" som kan appliceras för att bestämma när olika teknologier existerade, så vi har överväldigande bevis på att lasrar inte fanns på 800-talet. Och som sagt var så använder man ändå inte lasrar i stenbrott, man använder sågar.
Ingen "skärde" (skar) ut stenarna i bilden, de har lossnat av sig själva som klippblock gör med tiden. De raka kanterna beror på hur kristallgittret ser ut i mineralena i fråga. Vad har klippblock i Utah med ett tempel i Indien att göra?
Är tid cykliskt så levde du troligen då. Men du har glömt bort tidigare liv som du har haft.
Så vad tror du har skapat Kailasa templet och de perfekta megablocken i Utah, om inte laser?
Citat:
Ursprungligen postat av
Liberationfront
Alien-tech som att flytta materia med ljud, eller skära i det. Finns massor med hypoteser som Annunaki, bland andra men inga handfasta bevis.
Jag såg en video om Youlong grottorna inatt, Annunaki grottorna.
Underjordiska lokaler som tycks vara byggt.... för jättar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Man-o-Hast
Dessutom fick de läsa Kalle Anka pocket på tisdagar och titta på Vilse i Pannkakan efter kl. 18 varje vardagskväll. Nu undrar du såklart varifrån jag vet det. Jag har min information om vad som hände under "Kaliasatiden" från samma källa som du, alltså hittepå och ogrundade påståenden.
Ja, visst är vi ganska korkade om vi kan se något som Kailasa templet men ändå hävda att vi kan mer än den som byggt det.