Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-11, 18:48
Har inte hängt med i diskussionen men har sett videor på hur dessa drönare sprutar ut kemikalier i luften. De har även flugit nära radioaktivt avfall vilket gjorde att jag misstänkte att det kanske kan röra sig om ett sätt att skapa en fågelinfluensapandemi innan Trump blir president. Jag är ingen Trump-anhängare på något sätt och vis, och vet att han är en Rothschild-marionett. Men jag tror kanske att de skulle kunna skapa en pandemi för att få folk att tro att "the deep state" försöker skapa problem för Trump. Men jag tror nu att det kan vara så att dessa kemikalier är vaccin i form av chemtrails (förmodligen med grafenoxid och mRNA-teknik). Rothschildfamiljen ligger ju bakom The Economist. Och framsidan på The Economist tidskrift för år 2025 är bl.a. ett illuminatiöga, en bild på New York, en bild på Putin, en bild på Zelenskyj, en bild på Trump som är i mitten av det hela, sen har vi också flera pilar som visar aktiemarknaden, flera dollartecken mm.

Helhetsbilden kan tolkas som en klocka vilket representerar tid. På toppen vid klockan 12 am/pm har vi Saturnus. Saturnus representerar bland annat tid, så att den är vid klockan 12 är också intressant (eftersom 12 är slutet på en klocka och även 12 månader vilket representerar ett helt år d.v.s. år 2025). Vi ser också kinas president Xi Jinping ungefär mellan 1 am/2 am, vilket skulle kunna peka på en pandemi som börjar i kina i senare delen av Januari, eller början på Februari. Vi ser också ett vaccin med blod nära Kinas president (blod symboliserar liv och är även förknippad med död). Nära Kinas ledare och vaccinet så har vi ett timglas. Timglas representerar slutet av saker och ting. Det är även en reminder för hur tillfällig och kort den jordliga existensen är.

På ett ställe på vänster sida av klockan finner vi en biohazard symbol (vilket påminner mig om drönarna som svävade ovanför radioaktivt avfall). Klockan har även en missil i närheten av Rysslands president Putin, och ovanför missilen ser vi New York. Planeten Saturnus representerar tid precis som klockor gör, och dessuom så representerar planeten Saturnus den romerska guden Saturnus, den grekiska guden Kronos (som betyder tid), den gamla testamentets gud Jehovah eller Yahweh, och även satanister dyrkar Saturnus som Satan. Likaså, så är även gudarna Saturnus, Kronos, Jehovah och Satan ofta sedd som samma gud. Gnostikerna kallade Jehovah/Yahweh för Yaldabaoth, också stavat Ialdabaoth. De identifierade Yaldabaoth med den neoplatoniska guden Demiurge som ses som arkitekten/skaparen. Men gnostikerna ansåg att denna Demiurge var en imperfekt arkitekt som endast kunde kopiera/klona en ren skapelse. Därav sågs denna värld som en falsk avbild av den sanna världen (Platos grotta illustrerar den illusoriska världen).
Citera
2025-01-11, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
På sätt och viss en distraktion...

En dag innan.. https://youtu.be/4FWFAs9ffGk?si=HDDOSkz0hEXvER4r

Det var många som var beredda att börjs rota i dom försvunna triljarderna där. Så blev inte fallet

Under samma tidpunkt skulle disclosure projekt upp i kongressen. Så blev det naturligtvis inte heller.

Ritar man om spelkartan vid rätt tidpunkt finns mycket att vinna. Halliburton och co skrattar hela vägen till banken och smäfolket får ta notan som brukligt.

Ok, det är möjligt att distraktionen i så fall var riktad mot kongressen, det har du rätt i. Det känns ändå som en väl avancerad och hänsynslös lösning på problemet.

Vilket får mig att tänka på alla underligheter som skett den senaste tiden. Mordförsöken på Trump, Cybertruck-"bombaren", islamistdådet som de väl snabbt och övertydligt kopplade till islam, och nu de anlagda bränderna kring LA. Något är på gång helt klart, frågan är om det har med UFOs/"drönare" att göra - och i så fall: vad tusan är det som gör att det så desperat måste hållas hemligt?

Idag är den bästa signalen på att något är skumt medias hantering. Hur snabbt informationen kommer ut och hur vinklad.
Citera
2025-01-11, 19:41
Många folk som rapporterat känslan av att dem känner sig personligt iakttagna, som att drönarna tittar på dem (vilket stämmer överens med folk som sett UAP/UFO). Dessutom så stämmer flera andra saker också överens med folks upplevelser av UAP/UFO. T.ex. började många ha mardrömmar på natten av entiteter och även flera som säger sig ha blivit bortförda på natten. Flera personer som var och orienterade i skogen började känna sig desorienterad, deras kompass visade fel mm. Flera folk har upplevt tidsglapp t.ex. vara på en plats och sen befinna sig på en annan plats med flera timmar som är borta. Det har även bildats sädescirklar av åkerfält där bönder sått gröda. Sädescirklarna är symmetriska och luktar bränd metall.

Gällande att dessa UAP skulle vara drönare så finns det viss evidens för detta. Drönare kan sprida giftgaser, släppa bomber osv. Så att sprida vaccin i form av chemtrails (numera används det vetenskapliga namnet stratosfäriska aerosolinjektioner), är inte alls otroligt. Eftersom stratosfäriska aerosolinjektioner använts länge av USA:s arme och Rysslands arme, och högst troligtvis även Kinas arme, så är det inte konstigt. 2016 var när dessa chemtrails på himlen börja tona ned sig. 2015 och bakåt i tiden så kryllade svenska himlen av dessa ränder, vissa som enbart sträck som bredder ut sig mer och mer, andra jättestökiga och som ser ut som cirklar, och vid andra tillfällen var hela himlen ett enda schackbräda. Finns många piloter som kommit ut som visselblåsare och avslöjat vad som försiggår, så vi vet redan att stratosfäriska aerosolinjektioner existerar. Dessa vita sträck på himlen syntes över större delen av världen. Turkiet ska tydligen inte ha haft så mycket (så finns undantag).

Frågan är nu om dessa UAP som jag skulle tippa på är drönare, sprutar ut vaccin för att vaccinera alla av oss som är ovaccinerade. Eller om de sprutar ut kemikalier i form av virus. Jag har vetat i många månader nu att de vill vaccinera via aerosolinjektioner i stratosfären, så därav skulle jag gissa att det är vaccin som de sprutar ut. Dessa drönare har inte bara setts i USA, utan även i Rio de Janeiro, och såg även någon som nämnde Norge (vilket förmodligen innebär att de är lite överallt nu). Jag har personligen inte sett någon UAP i Sverige. Om någon sett något så skulle jag gärna vilja höra.
Citera
2025-01-11, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
Det har nämnts otaliga gånger. Picatinny Arsenal, kraftverk, någon flygbas och vattenreservoaren är vad jag spontant kan minnas. Har för mig det var någon flottbas också.
Men återigen, inga av de områdena är det förbjudet att flyga över. Normala flygregler gäller och inga rapporter finns att någon avvikelse från dessa har skett.
Citera
2025-01-11, 20:50
Medlem
K.Blomkvists avatar
Känns som vi är totalt nerlusade med drönar, orbs och ufos överallt.

Vad är det som pågår egentligen.

Undeniable Alien and UFO SIGHTINGS Caught on Camera | Shocking Footage!
https://www.youtube.com/watch?v=BOu1MwlCWbY
1½ timmes underhållning.

Kanske det är snart dags att flytta.

Hittade inga boenden på Hemnet på varken Mars eller Venus.
Kanske på Alpha Centauri eller Plejaderna...

Senast redigerad av K.Blomkvist 2025-01-11 kl. 20:55.
Citera
2025-01-11, 21:53
Medlem
zopicloneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newagevomitbag
Många folk som rapporterat känslan av att dem känner sig personligt iakttagna, som att drönarna tittar på dem (vilket stämmer överens med folk som sett UAP/UFO). Dessutom så stämmer flera andra saker också överens med folks upplevelser av UAP/UFO. T.ex. började många ha mardrömmar på natten av entiteter och även flera som säger sig ha blivit bortförda på natten. Flera personer som var och orienterade i skogen började känna sig desorienterad, deras kompass visade fel mm. Flera folk har upplevt tidsglapp t.ex. vara på en plats och sen befinna sig på en annan plats med flera timmar som är borta. Det har även bildats sädescirklar av åkerfält där bönder sått gröda. Sädescirklarna är symmetriska och luktar bränd metall.

Gällande att dessa UAP skulle vara drönare så finns det viss evidens för detta. Drönare kan sprida giftgaser, släppa bomber osv. Så att sprida vaccin i form av chemtrails (numera används det vetenskapliga namnet stratosfäriska aerosolinjektioner), är inte alls otroligt. Eftersom stratosfäriska aerosolinjektioner använts länge av USA:s arme och Rysslands arme, och högst troligtvis även Kinas arme, så är det inte konstigt. 2016 var när dessa chemtrails på himlen börja tona ned sig. 2015 och bakåt i tiden så kryllade svenska himlen av dessa ränder, vissa som enbart sträck som bredder ut sig mer och mer, andra jättestökiga och som ser ut som cirklar, och vid andra tillfällen var hela himlen ett enda schackbräda. Finns många piloter som kommit ut som visselblåsare och avslöjat vad som försiggår, så vi vet redan att stratosfäriska aerosolinjektioner existerar. Dessa vita sträck på himlen syntes över större delen av världen. Turkiet ska tydligen inte ha haft så mycket (så finns undantag).

Frågan är nu om dessa UAP som jag skulle tippa på är drönare, sprutar ut vaccin för att vaccinera alla av oss som är ovaccinerade. Eller om de sprutar ut kemikalier i form av virus. Jag har vetat i många månader nu att de vill vaccinera via aerosolinjektioner i stratosfären, så därav skulle jag gissa att det är vaccin som de sprutar ut. Dessa drönare har inte bara setts i USA, utan även i Rio de Janeiro, och såg även någon som nämnde Norge (vilket förmodligen innebär att de är lite överallt nu). Jag har personligen inte sett någon UAP i Sverige. Om någon sett något så skulle jag gärna vilja höra.

Dom säger ju att det som sprutas ut runt om jorden blir till en dimma som lutar "kemikaliskt"
och gör folk sjuka. Dimman lämnar en restprodukt på diverse ytor men ännu är det ingen som testar det här. Hur svårt kan det vara? Är det någon som har upplevt det här i Sverige?
Citera
2025-01-11, 22:39
Medlem
Känns som vi är totalt nerlusade..😂 Har såklart följt tråden. Men detta underbara inlägg. Söka bostad på typ Mars via Hemnet 😂 Såå bra!
Citera
2025-01-11, 22:51
Medlem
Mysig liten etta på Venus. Lantligt belägen😂 Nåja. Jag tror och tycker Elon Musk är oroväckande.
Citera
2025-01-11, 23:04
Citat:
Ursprungligen postat av zopicloned
Dom säger ju att det som sprutas ut runt om jorden blir till en dimma som lutar "kemikaliskt"
och gör folk sjuka. Dimman lämnar en restprodukt på diverse ytor men ännu är det ingen som testar det här. Hur svårt kan det vara? Är det någon som har upplevt det här i Sverige?

Jag har hört om den där dimman men har inte gått in i ämnet något. Så tack som upplyser mig om det. Det är så många saker hela tiden så orkar inte fördjupa mig i varenda grej. Men det låter ju definitivt som att det skulle kunna vara något sorts vaccination som dimman består av. I vilket fall som helst, om en pandemi bryter ut och folk upplever de symtom som dimman har gett dem, så skulle dimman kunna vara orsaken (istället för något fågelvirus som blandas ihop som ett biovapen någonstans).
Citera
2025-01-11, 23:19
Medlem
Ja vi har knappt kommit till mitten av januari. Men redan nu ,har nyhetera börjat handla om ”vabruari”. Att vi alla bör vaccinera oss.
Citera
2025-01-11, 23:42
Medlem
zopicloneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newagevomitbag
Jag har hört om den där dimman men har inte gått in i ämnet något. Så tack som upplyser mig om det. Det är så många saker hela tiden så orkar inte fördjupa mig i varenda grej. Men det låter ju definitivt som att det skulle kunna vara något sorts vaccination som dimman består av. I vilket fall som helst, om en pandemi bryter ut och folk upplever de symtom som dimman har gett dem, så skulle dimman kunna vara orsaken (istället för något fågelvirus som blandas ihop som ett biovapen någonstans).

Ett tips är att inte fördjupa sig för mycket eller snöa in på ämnet om man sovit dåligt ett tag och är lite allmänt svajig i sinnet. Jag höll på med ämnet ett par dagar och när jag väl valde att sova så fick jag extrema apokalyptiska drömmar där Jesus kom för att hämta sina believers så jag blev kvar i helvetet jorden blev, vidrigt.
Citera
2025-01-12, 00:02
Medlem
I början av förra året 2024 var det hopplöst att försöka få tag på Jod. Jodtabletter. Industrin ”mot livsfarigheter” är kollossalt stor. Tror inte vi egentligen behöver vara rädda för det som nu är. Men denne Elon Musk. DEN tror jag faktiskt vi behöver rädas inför. Trump ihop med den galne Musk. Det känns ju inte bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in