Citat:
Ursprungligen postat av
MrSwagger
Ja 500mg är INTE farligt. Det har jag absolut påstått. Det är bara precis över gränsen på MEDICINSK användning.
En knarkare använder definitivt mer än så. Som sagt har varit på gramdoser I flera månader utan några konstigheter på just andningen. Epilepsi, serotonin syndrom - absolut - men inte andningen.
Återigen säger du "en karta iktorivil". En karta betyder ingenting. Det är dosen som spelar roll. Och ja 20mg ikto lär eliminera all risk för epilepsi o serotonin syndrom. Men är långt ifrån sederande att döda.
Kolla bara LD50 tramadol
Och LD50 klonazepam.
Vi är långt ifrån risk zon
Sällan jag tar till direkt personangrepp men du är ju totalt dum i huvudet. Ingen bryr sig om hur många gram du petat i dig utan biverkningar, dock betvivlar jag att du är helt symptomfri utifrån hur du resonerar.
Vet inte varför jag bemödar mig svara, antagligen pga din absoluta arrogans kring medicinska fakta. Du bygger alla dina säkerställande åsikter på subjektiva upplevelser vilket i sig också visar din karaktär.
Seretonergtsyndrom, vart fick du det ifrån? Vi har inte talat om blandningar med varken snri/ssri eller stinulanter som öht. Skulle sätta den diagnosen, inte utifrån den reella symtombilden.
Gör oss alla en tjänst och ge inte medicinska råd till någon i framtiden, hänvisa då hellre till sjukvården eller andra mer kunniga användare.