2025-01-10, 20:51
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Vilket gäng av pajaser det verkar finnas i denna tråd.

Hur kan ni missat att Christofer är drabbad av en psykos? Det syns ju så tydligt de två senaste månaderna.

Vad ni än skriver, för att aningen peppa och elda på honom för han är någon slags "kung", eller andra sidan som hatar honom och han ska straffas....
Vad sjutton, har ingen av er sett att han behöver hjälp, och att han inte mår bra (han är ju sjuk)?

Jag själv tvekade tidigare i år (då menar jag 2024) om detta kanske skulle vara en psykos, men de senaste månaderna så borde de flesta fatta att mannen inte mår bra.
Sluta skriv "hat" honom och sluta "peppa" honom.... Låt MÄNNISKAN (Christofer) få lugn och ro, så han får lugn och ro att bli sig själv igen.

Kram på er alla i förskott, för jag gissar att jag kommer få påhopp från båda sidor. Peace Out!

Har han psykos och döms till rättspsykiatrisk vård så finns det bevis för det du skriver. Annars inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så om domstolen dömer chrippa till böter och samhällstjänst. Då kommer folk vara nöjda eftersom chrippa blivit dömd i domstol för sina brott?
Det kommer inte vara massor med upprörda användare som är arga över att chrippa inte hamnade i fängelse?
Flesta friska människor vill nog att han blir en normal människa som bryr sig om och tar hand om sin dotter på bästa möjliga sätt. Är det möjligt att han blir det? Who knows.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Tror ni C har hamnat i en psykos? Han verkar envisas med att tro att det är ett drev som har fört honom dit han är idag. Kanske har drevet skyndat på det hela lite, men han hade hamnat här ändå till slut. Samtidigt verkar han tror att hans liv är som en film, att han skulle kunna fly rättvisan osv. Eller beror allt på någon form av störning alternativt lågbegåvning?

Jag har liksom svårt att förstå hur någon kan skippa sin dotters LVU-förhandling, trotsa reseförbud och sätta sig och streama i Spanien. Sen skyller han på kopparormar som bitit honom och att det var därför han inte kunde dyka upp och nu har han inte flytt för att undgå rättsväsendet utan han kände sig förföljd i Sverige.

Hans agerande är bara så sjukt!

Tror jag skrev min senaste kommentar utan att jag så din kommentar här.
Jag tror också att han hamnat i en psykos. Jag hoppas också att han får hjälp med detta nu när han är häktad.
Citera
2025-01-10, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Tror ni C har hamnat i en psykos? Han verkar envisas med att tro att det är ett drev som har fört honom dit han är idag. Kanske har drevet skyndat på det hela lite, men han hade hamnat här ändå till slut. Samtidigt verkar han tror att hans liv är som en film, att han skulle kunna fly rättvisan osv. Eller beror allt på någon form av störning alternativt lågbegåvning?

Jag har liksom svårt att förstå hur någon kan skippa sin dotters LVU-förhandling, trotsa reseförbud och sätta sig och streama i Spanien. Sen skyller han på kopparormar som bitit honom och att det var därför han inte kunde dyka upp och nu har han inte flytt för att undgå rättsväsendet utan han kände sig förföljd i Sverige.

Hans agerande är bara så sjukt!

Jag tror till hundra procent att han är i någon form av psykos, han har inte ett friskt beteende.
Citera
2025-01-10, 20:52
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:

Hur kan ni missat att Christofer är drabbad av en psykos? Det syns ju så tydligt de två senaste månaderna.

Vad ni än skriver, för att aningen peppa och elda på honom för han är någon slags "kung", eller andra sidan som hatar honom och han ska straffas....
Vad sjutton, har ingen av er sett att han behöver hjälp, och att han inte mår bra (han är ju sjuk)?

Jag själv tvekade tidigare i år (då menar jag 2024) om detta kanske skulle vara en psykos, men de senaste månaderna så borde de flesta fatta att mannen inte mår bra.
Sluta skriv "hat" honom och sluta "peppa" honom.... Låt MÄNNISKAN (Christofer) få lugn och ro, så han får lugn och ro att bli sig själv igen.

Kram på er alla i förskott, för jag gissar att jag kommer få påhopp från båda sidor. Peace Out!

Nej inte psykotisk.

Men en stark inre stress som gör att han är nära en riktig burnout.
Citera
2025-01-10, 20:54
Medlem
Citat:
Så om domstolen dömer chrippa till böter och samhällstjänst. Då kommer folk vara nöjda eftersom chrippa blivit dömd i domstol för sina brott?
Det kommer inte vara massor med upprörda användare som är arga över att chrippa inte hamnade i fängelse?

Kommer alltid finnas folk som är arga.
Han kommer inte dömas till böter och samhällstjänst det borde du förstå.
Citera
2025-01-10, 20:55
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Utveckla gärna vad han sa

Väldigt kortfattat då, men att hon aldrig hört av sig och frågat något om hur Chloe mår ( sen Chrippa greps )
Att om man älskar någon så hejar man inte på allt kriminellt man gör och försöker få personen att ändra sig o bla bla
Och att HON för inte allt för längesen ringde honom och sa att Chrippa slog henne och betedde sig allmänt konstigt. Att han har alla samtal kvar.

Väldigt kortfattat men han satte verkligen henne på plats med allt han sa.
Citera
2025-01-10, 20:56
Medlem
Citat:

Han är inte i psykos. Säger man det så vet man inte hur psykos ter sig.
Däremot har han dragit så mycket skit i näsan och tagit anabola så han har blivit totalt knarkparaniod och tappat allt förstånd. Plus en narcissistisk personlighetsstörning på det...där fasaden utåt totalt kollapsat. Då blir sammanbrottet på denna nivå.

Väldigt tillfredsställande att se
Citera
2025-01-10, 20:57
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Kommer alltid finnas folk som är arga.
Han kommer inte dömas till böter och samhällstjänst det borde du förstå.

Han kommer få fängelse hur man än vrider och vänder på det, sen om det blir 1 år eller 3 år det vet man inte såklart. Men fängelse blir det iallafall.
Citera
2025-01-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Flesta friska människor vill nog att han blir en normal människa som bryr sig om och tar hand om sin dotter på bästa möjliga sätt. Är det möjligt att han blir det? Who knows.

Hans beteende har förändrats totalt det senaste året, det är bra att han är gripen nu och kan få hjälp, det kommer ta tid men förhoppningsvis blir han människa igen.
Citera
2025-01-10, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Han kommer få fängelse hur man än vrider och vänder på det, sen om det blir 1 år eller 3 år det vet man inte såklart. Men fängelse blir det iallafall.

Så är det, och det kommer säkerligen blir flera rättegångar en bara denna.
Citera
2025-01-10, 20:58
Medlem
Citat:

Beror på om han lärt sig av sina misstag med så låga straff...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in