2025-01-10, 20:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Flera användare har länge påstått att Jocke styr Kräftan, men L klargjorde i sitt inlägg att det inte stämmer. Enligt henne har Kräftan tagit allt ansvar själv – en förvirrad person som kör sitt eget race utan att lyssna på andra.

Vilka "Chrippa-hatare" syftar du på?
De som från början hävdat att han borde sakta ner för att inte äventyra sitt och sitt barns framtid?
De som anser att han borde ta ansvar för sina handlingar och prioritera sitt barns välmående?
De som menar att hans beteende inte går ihop med att vara en ansvarstagande förälder?
De som anser att hans barn ska komma i första hand och skyddas från en våldsam hemmiljö? De som menar att han borde prioritera sitt barn framför en sambo som anklagar honom för misshandel vid flertal tillfällen?

Eller syftar du på några andra?
Vem har sagt att Jocke styr chrippa?
Jocke ville styra chrippa, men chrippa valde Linnea och gick sin egen väg, och då valde Jocke att göra allt i sin makt för att få chrippa i fängelse och få lilla C omhändertagen.
Ingen har väl påstått att det var jocke som styrde så chrippa rymde och drog till Spanien?

Chrippa hatarna är dem som njuter och blir glada när Chrippa mår dåligt.
Chrippa hatarna vill att Chrippa ska hamna i fängelse, dem är inte intresserade av en rättvis rättegång, och dem skulle bli rosenrasande om Chrippa inte dömdes till fängelse.
Chrippa hatarna vill inte att soc ska hjälpa chrippa, dem vill att soc ska ta lilla C ifrån Chrippa.
Chrippa hatarna vill bara att dåliga saker ska hända chrippa, inte för att dem tror att det ska hjälpa chrippa, utan för att dem vill att Chrippa ska må dåligt.
Citera
2025-01-10, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Nej det stämmer, det stod i inlägget du citerade, det kom inte med.

Då förstår jag blev lite förvirrad.
Citera
2025-01-10, 20:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Och de här kallade mig för en manschauvinist, när jag påpekade felaktigheter om Rask.
Det är skillnad på person till person.
Hade du påpekat chrippas fel hade du haft helt rätt, och varit en vettig människa.
Men påpekar du rasks fel, då är du manschauvinist.
Lite dubbel moral. Men brukar vara så hos vissa användare
Citera
2025-01-10, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jocke ville styra chrippa, men chrippa valde Linnea och gick sin egen väg, och då valde Jocke att göra allt i sin makt för att få chrippa i fängelse och få lilla C omhändertagen.
Ingen har väl påstått att det var jocke som styrde så chrippa rymde och drog till Spanien?

Chrippa hatarna vill att Chrippa ska hamna i fängelse, dem är inte intresserade av en rättvis rättegång, och dem skulle bli rosenrasande om Chrippa inte dömdes till fängelse.
Chrippa hatarna vill inte att soc ska hjälpa chrippa, dem vill att soc ska ta lilla C ifrån Chrippa.
Chrippa hatarna vill bara att dåliga saker ska hända chrippa, inte för att dem tror att det ska hjälpa chrippa, utan för att dem vill att Chrippa ska må dåligt.

Folk njuter inte, många fick nog av hans respektlösa beteende mot människor.
Samt att han var ingen bra pappa, flickan mådde inte bra hos han & Linnea det var för mycket bråk och saker som hände.
Sen gick inte chrippa ens på LVU förhandlingen och visade att han vill ha flickan han drog med Linnea istället.
Citera
2025-01-10, 20:45
Medlem
Wooqiprwos avatar
Tror ni C har hamnat i en psykos? Han verkar envisas med att tro att det är ett drev som har fört honom dit han är idag. Kanske har drevet skyndat på det hela lite, men han hade hamnat här ändå till slut. Samtidigt verkar han tror att hans liv är som en film, att han skulle kunna fly rättvisan osv. Eller beror allt på någon form av störning alternativt lågbegåvning?

Jag har liksom svårt att förstå hur någon kan skippa sin dotters LVU-förhandling, trotsa reseförbud och sätta sig och streama i Spanien. Sen skyller han på kopparormar som bitit honom och att det var därför han inte kunde dyka upp och nu har han inte flytt för att undgå rättsväsendet utan han kände sig förföljd i Sverige.

Hans agerande är bara så sjukt!
Senast redigerad av Wooqiprwo 2025-01-10 kl. 20:48.
Citera
2025-01-10, 20:46
Medlem
Citat:

Jag skrev inte det

Du att menar de som uppmuntrat hans destruktiva beteende?

Inkluderar du även L som en "Chrippa-hatare"?
Hon uttryckte tydligt i sitt förhör att hon ville att han skulle få fängelse och hon uppgav även att hon har material som visar hur illa han beter sig mot barnet.
Citera
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Det är skillnad på person till person.
Hade du påpekat chrippas fel hade du haft helt rätt, och varit en vettig människa.
Men påpekar du rasks fel, då är du manschauvinist.
Lite dubbel moral. Men brukar vara så hos vissa användare

Ja, så är det väl.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Jocke ägde Linnea rätt hårt i hans 3 senaste stories. Blev knockout där.
Utveckla gärna vad han sa
Citera
2025-01-10, 20:47
Medlem
Vilket gäng av pajaser det verkar finnas i denna tråd.

Hur kan ni missat att Christofer är drabbad av en psykos? Det syns ju så tydligt de två senaste månaderna.

Vad ni än skriver, för att aningen peppa och elda på honom för han är någon slags "kung", eller andra sidan som hatar honom och han ska straffas....
Vad sjutton, har ingen av er sett att han behöver hjälp, och att han inte mår bra (han är ju sjuk)?

Jag själv tvekade tidigare i år (då menar jag 2024) om detta kanske skulle vara en psykos, men de senaste månaderna så borde de flesta fatta att mannen inte mår bra.
Sluta skriv "hat" honom och sluta "peppa" honom.... Låt MÄNNISKAN (Christofer) få lugn och ro, så han får lugn och ro att bli sig själv igen.

Kram på er alla i förskott, för jag gissar att jag kommer få påhopp från båda sidor. Peace Out!
Citera
2025-01-10, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Tror ni C har hamnat i en psykos? Han verkar envisas med att tro att det är ett drev som har fört honom dit han är idag. Kanske har drevet skyndat på det hela lite, men han hade hamnat här ändå till slut. Samtidigt verkar han tror att hans liv är som en film, att han skulle kunna fly rättvisan osv. Eller beror allt på någon form av störning alternativt lågbegåvning?
Något allvarligt fel är det. Ingen frisk människa beter sig som han (och hans partner) gjort. Det har gått helt överstyr. Kan han med hjälp bli en normalt fungerande människa? Oklart.
Citera
2025-01-10, 20:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Folk njuter inte, många fick nog av hans respektlösa beteende mot människor.
Samt att han var ingen bra pappa, flickan mådde inte bra hos han & Linnea det var för mycket bråk och saker som hände.
Sen gick inte chrippa ens på LVU förhandlingen och visade att han vill ha flickan han drog med Linnea istället.
Så om domstolen dömer chrippa till böter och samhällstjänst. Då kommer folk vara nöjda eftersom chrippa blivit dömd i domstol för sina brott?
Det kommer inte vara massor med upprörda användare som är arga över att chrippa inte hamnade i fängelse?
Citera
2025-01-10, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Det är kaninkokerskan som eldat på honom. Han balanserade vingligt på vansinnesgränsen och hon behövde bara tygla in honom och dutta med pisken där det behövdes för att sen släppa honom lös så han föll fullständigt.

Jag beklagar hennes nästa fästman. Hennes ex försökte ju varna Chrippa. Dock hoppas jag hon får något i belastningsregistret också efter detta.

Jag håller med om att hon har drivit chrippa en hel del, hade hon velat honom väl så skulle hon stoppat flykten och försökt få honom att gå på dotterns LVU förhandling.
Sen kan man ju konstatera att hon gjorde bort sig i inlägget hon la ut igår.
Men det verkar som fler & fler i chrippas familj börjar se vad hon går för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in