Citat:
Ursprungligen postat av
Sykesoli
Jeg har ikke klart å finne noe, men jeg synes fornavnet virker kjent uten at jeg klarer å sette fingeren på det. Jeg bor i Moss selv, og så flere av mine bekjente legge ut «hvil i fred, bror» osv. på snapstory dagen det ble kjent. Alle som la ut en slik melding kan vel sies å ha tilknytning til et miljø med mye rus og kriminalitet, så jeg regner med at det også gjelder for avdøde og de som er pågrepet.
Den døde har tilknytning til rus, Moss Avis skrev om det. Han er tidligere dømt flere ganger for vold og rus, blandt annet.
Hvis du tenker på Liban her, så tror jeg du er inne på noe.
De to pågrepne har senere den natten banket opp en annen person også, og hadde laget mye støy både utenfor og inni leiligheten i Harald Hårfagres gate. Naboer hørte "I will kill you" bli skreket, vinduer blir knust og mye skriking og bråk.
Da politiet endelig kom, var det stille på stedet, og de gikk derfor ikke inn i leiligheten.
Det er lett å anta at mannen da allerede var død, eller iallefall alvorlig skadd. Tidslinjen politiet jobber utifra tilsier iallefall at denne mannen ble utsatt for vold i sitt hjem før den andre personen ble banket opp av de samme folka.
Mulig han fortsatt kunne vært i live om politiet gikk inn og han fikk hjelp tidsnok, men det må vi jo vente på svar på ift obduksjonsrapporten.