2025-01-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det har jag ingen aning om. Men de har väl umgåtts i samma c-känsisträsk. Hedman torskade ju för drograttfylla när han var ute och körde bil med Iprenmannen... fatta hur sjukt det måste varit för polisen som stoppade dem? My var väl någon stackars ensam mamma och sen någon slags bantningsprofil. Numera gift med "rapparen" i Basic Element, som var stora 92 typ. Och därmed är hon bästa polare med Linda Rosing som är gift med den dryge långe i samma band. Linda Rosing sägs avsky Anna. Det var kanske anledningen att My inte bjöd Anna på sitt bröllop?
Systrarna Graaf har nog ingen relation med Anna längre i alla fall. Men det kan ändras på en sekund om det finns något för någon att tjäna på det. Men det är ju möjligt att My också umgicks med Graafarna back in the days? Hon kanske gav dem bantningstips?

Nej, det är My som Linda avskyr. Så de har haft liten kontakt privat med varandra. De är absolut inte vänner. Inte alls.

Men bröllopsklänningen var det väl Anna som tog. Så Maggan har anledning att vara sur. Vafan, ta en annan kvinnas bröllopsklänning!
Citera
2025-01-09, 23:16
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nej, det är My som Linda avskyr. Så de har haft liten kontakt privat med varandra. De är absolut inte vänner. Inte alls.

Men bröllopsklänningen var det väl Anna som tog. Så Maggan har anledning att vara sur. Vafan, ta en annan kvinnas bröllopsklänning!
Aha, men jag tror hon avskyr bägge två i så fall... ha ha. Ingen får stjäla hennes syre i ett rum.

Jag läste faktiskt någon slags text om den där historien, men det är många år sedan. Jag tror faktiskt att det var Magnus H som gav henne grejerna. Han var väl full? Och sedan tror jag hon fick en bil också, men den fick hon lämna tillbaka. Magnus kanske ville hämnas på exfrun och hade kanske ingen aning om vad en sån väska kan vara värd? Vad vet man?
Citera
2025-01-09, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Aha, men jag tror hon avskyr bägge två i så fall... ha ha. Ingen får stjäla hennes syre i ett rum.

Jag läste faktiskt någon slags text om den där historien, men det är många år sedan. Jag tror faktiskt att det var Magnus H som gav henne grejerna. Han var väl full? Och sedan tror jag hon fick en bil också, men den fick hon lämna tillbaka. Magnus kanske ville hämnas på exfrun och hade kanske ingen aning om vad en sån väska kan vara värd? Vad vet man?

Det gör hon nog. Tror han var både full och annat, som tog in Anna i sitt hem för att få grejer. Det är ju ett sjukt beteende även om man ogillar sin förra fru.
Citera
2025-01-09, 23:39
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Jaha, tack för rättelsen. Men hade My ingen bekantskap med Hedman? Och Graaf M.?
My var bästis med Maggan efter att de träffats i programmet Ensam mamma söker, där Maggan var programledare och My var en ensam mamma. De två umgicks konstant under ett par år, tills My gick bakom ryggen på Mag och umgicks lite väl flitigt med Magnus på egen hand... Då bröts vänskapen abrupt, och det är svaret på Mys tråds fråga ("Vad är det för hemskt som My Martens gjort?"). My låg alltså med Maggans ex, och Maggan fick reda på det. (För övrigt är Magnus sambo en kopia av My).
Senast redigerad av Flor-Ida 2025-01-09 kl. 23:41.
Citera
2025-01-10, 07:08
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
En miljon känns som rejält önsketänkande. Hälften ser ut som fejk och alla hon lagt upp bilder på är slitna och trasiga. Är man en verklig märkeskännare förvarar man inte sina dyrgripar huller om buller i ett förråd, utan sparar kvitton, serienummer och dustbags. Samt SÅKLART - anmäler till polisen.

Jag kan hålla med om att väskorna var jävligt fula och såg ut att vara fejk. Gucci väskorna med G på väskorna var extremt fula och såg fejk ut fast dom säkert inte är det. Men….. kan garantera dig att vi är många som har råd att köpa dyrgripar och smycken som behandlar det som skit. Oftast när du handlar i dessa lyxbutiker registreras ditt köp om det är en väldigt dyr lyxvara. Dustbags är bara för skrytiga influencers och amatörer . Nu skrattas det här. Så många gånger man tappat bort dyra saker eller något snordyrt armband som flugit av armen eller repats ordentligt och man
tänker”jaha det var den ja”.

Tycker Maggan överdriver sitt gråt över väskorna. Dom var fula helt enkelt och osmakliga. Det finns betydligt finare exklusivare Gucci väskor än dom där hon visat upp som ser ut som en 12 åring skulle bära. Dessutom är det fan bara saker, vem bryr sig? Det kommer tillbaka. Som
Någon skrev på hennes post; Det är ändå inget värde i dom väskorna längre 🤣🤣🤣Vem var det som skrev så? Pernilla Wahlgren?
Citera
2025-01-10, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sputte1970
Ja kan nog stämma hon har väl inget regelbundet jobb nu? Det är inte gratis att bo i Djursholm.
Täby.
Citera
2025-01-10, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Täby.
Hon bor i Djursholm!
Citera
2025-01-10, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Hon bor i Djursholm!
Ja hon bor i Djursholm, går förbi henne ofta på väg till tågstationen.
Hon bodde innan dess i Täby Visinge men sålde radhuset där.
Citera
2025-01-10, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
My var bästis med Maggan efter att de träffats i programmet Ensam mamma söker, där Maggan var programledare och My var en ensam mamma. De två umgicks konstant under ett par år, tills My gick bakom ryggen på Mag och umgicks lite väl flitigt med Magnus på egen hand... Då bröts vänskapen abrupt, och det är svaret på Mys tråds fråga ("Vad är det för hemskt som My Martens gjort?"). My låg alltså med Maggans ex, och Maggan fick reda på det. (För övrigt är Magnus sambo en kopia av My).
Herregud, låg han med alla hennes nära eller? Inklusive Hannah, när de fortfarande var gifta.
Konstigt att hon kan förlåta honom (och syrran då) men inte kompisen/arna?
Citera
2025-01-10, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tror inte att Maggan känner till att man måste visa upp en polisanmälan (och kvitton) för att kunna få ut något på försäkringen. Så hennes tanke kan ha varit att få ut en fet summa, och att de skulle lita enbart på hennes ord.
Precis, det gick lite för lätt att få skadestånd från Akilov-fallet då Maggan och två av sönerna fick en rejäl slant (125’ vardera) för ”mordförsök och kränkning” utan att ha bevisat hur nära de faktiskt var på Drottninggatan.
Citera
2025-01-10, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Herregud, låg han med alla hennes nära eller? Inklusive Hannah, när de fortfarande var gifta.
Konstigt att hon kan förlåta honom (och syrran då) men inte kompisen/arna?
Hon har ju sålt sitt namn till Better you-pillren och måste hålla sams med MH för att få ut sitt arvode varje månad.
Citera
2025-01-10, 20:55
Medlem
Citat:
Det gör hon nog. Tror han var både full och annat, som tog in Anna i sitt hem för att få grejer. Det är ju ett sjukt beteende även om man ogillar sin förra fru.

Förlåt men nu hänger jag inte med...
Vilken Anna är det som nämns?

Det måste väl vara någon av sönerna som snott väskorna,annars hade man väl anmält DIREKT!
Svammelmaggan,kanske tappat bort dem själv,mellan alla flytt turer hon gjort...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in