Citat:
Citat:
Exakt och åter igen när man blir ifrågasatt så är svaret detsamma " att man resan förklarat och berättat " svar Nej det har man inte
Helt rätt samman fattat det hela säger ju sig självt att det är N som strular inte A
Du hat helt rätt jag måste vara jävligt trögfattad el så är vi det hela högen .
Det sägs väl självt att man inte kan få fram något varken om det inte finns skriftligt muntligt el ett DNA ska dom gissa ihop att han är det utan Ns godkännande
Helt rätt samman fattat det hela säger ju sig självt att det är N som strular inte A
Du hat helt rätt jag måste vara jävligt trögfattad el så är vi det hela högen .
Det sägs väl självt att man inte kan få fram något varken om det inte finns skriftligt muntligt el ett DNA ska dom gissa ihop att han är det utan Ns godkännande
Citat:
Ja de gjorde felaktiga val för om Andreas var så hemsk så hade de kunnat vidta åtgärder efteråt.
Ja hon vill inte ha så stor åldersskillnad på barnen.
Nu försöker hon hitta någon som ser ut som hennes ideal och bli gravid med.
(Hon har själv sagt att Chiara ska få syskon och det där med åldersskillnad.)
Tack själv ❤️ du förklarar så bra, hoppas att Chiara vill veta så att Nicci blir tvingad att bekänna färg eller att lagen ändras så att även pappan får rätt att bevisa att han är pappa.
Ja uppmärksamhet är hennes varumärke men riktiga företag kommer inte att ha några sammarbeten med henne, dessutom låser hon sin profil med jämna mellanrum och det får man inte göra när man ska göra reklam för en produkt.
Håller med om allt, Andreas var bara en bricka i spelet.
Har också sett exempel på när sanningen om mamma uppdagas och besvikelsen som lämnar djupa sår.
Beklagar att du varit utsatt för liknande saker 💔❤️.
Tror att Dr Phil sa att man ska älska sitt barn mer än vad man hatar den andra föräldern.
Nicci är så omogen att hon kommer aldrig att erkänna sina fel oavsett konsekvenserna för Chiara.
Jo det är sant att hon försöker ragga om hon ser någon intressant men hon har blivit nobbad många gånger för oavsett vad hon själv tycker så är hon inte oemotståndlig och många killar älskar de som de är tillsammans med och då har hon givetvis ingen chans.
Ja hon vill inte ha så stor åldersskillnad på barnen.
Nu försöker hon hitta någon som ser ut som hennes ideal och bli gravid med.
(Hon har själv sagt att Chiara ska få syskon och det där med åldersskillnad.)
Tack själv ❤️ du förklarar så bra, hoppas att Chiara vill veta så att Nicci blir tvingad att bekänna färg eller att lagen ändras så att även pappan får rätt att bevisa att han är pappa.
Ja uppmärksamhet är hennes varumärke men riktiga företag kommer inte att ha några sammarbeten med henne, dessutom låser hon sin profil med jämna mellanrum och det får man inte göra när man ska göra reklam för en produkt.
Håller med om allt, Andreas var bara en bricka i spelet.
Har också sett exempel på när sanningen om mamma uppdagas och besvikelsen som lämnar djupa sår.
Beklagar att du varit utsatt för liknande saker 💔❤️.
Tror att Dr Phil sa att man ska älska sitt barn mer än vad man hatar den andra föräldern.
Nicci är så omogen att hon kommer aldrig att erkänna sina fel oavsett konsekvenserna för Chiara.
Jo det är sant att hon försöker ragga om hon ser någon intressant men hon har blivit nobbad många gånger för oavsett vad hon själv tycker så är hon inte oemotståndlig och många killar älskar de som de är tillsammans med och då har hon givetvis ingen chans.
Citat:
God förmiddag på er alla😊 tyvärr fick jag inte med alla ...Nu är det så här var tvungen att kolla upp saker med mina kollegor och andra människor som har mer insyn i saker då man inte kan allt .
Varför jag skriver detta nu är för att det tjafsar hit & dit från en annan medlem här inne och påstår att många av oss ljuger el inte kan vår sak
Jag säger inte nu att detta är rätt men det är troligtvis så det hat gått till & varför vi har hamnat där vi är nu .
Alla vet att den 11 dec födds chiara med akut kejsarsnitt som N vill kalla det pga igångsättning mkt tidigare än vad som är planerat den 21/12 -23 pga att hon ej mår bra och känner psykiskt stress & press
N har i det här läget valt att utesluta A helt .
Chiara födds 11:11 den 11 dec en slump Nej !!
Ett datum och klockslag J har varit besatt av .
Chiara är född datum och klock slag allt regristreas. A är fortfarande helt utesluten får inte reda på detta förrän 5 dar senare via gemensamma kompisar .
A tar kontakt med N hon blockerar han och försöker få igenom ett besöksförbud. Här går N ut via socialmedier att A inte är intresserad el hör av sig Varför då undrar många ?
Jo för att hela tiden ligga ett steg före A .
Nu har N 14 dar på sig att skicka in detta papper och uppge Andreas som pappa . Andreas gör sin del och skickar in
När det gott mer än 14 dar så undrar Andreas varför han inte blir registrerad som pappa vilket i sin tur som alla vet leder till ett
DNA-bråk även här för att ligga steget förre
N går ut på sociala medier och bekräftar att A är pappan som inte bryr sig .
Vilket gör att många tror nu att hon har bekräftat han som pappa vilket hon ej har i skrift .
A börjar må sämre och sämre tar hjälp av advokater mm och gör för första gången ett inlägg på insta och N går i taket .
Varför då jo för det kommer avslöjas att N fortfarande inte skickat in något till skatteverket vilket gör att att det ligger på kommunen och socialnämdens bord.
Vad jag har fått till mig nu är att så länge inte N bekräftar A som pappa så är det ej registrerad han kan inte bekräfta något som ej finns
Spelar ingen roll hur mkt hon går ut med detta i media att han är pappa
Man kan ej heller bekräfta ett faderskap utan moders underskrift utan måste då till ett DNA prov som tas via ett domstolsbeslut om N ej samarbetar och vill uppge pappan vilket hon ej gjort därför inget underhåll
Senast redigerad av Millan75 2025-01-10 kl. 11:09.
Senast redigerad av Millan75 2025-01-10 kl. 11:09.