2025-01-09, 20:08
Medlem
#549 lät väldigt nervös i telefonsamtalet
Citera
2025-01-09, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Är du säker?

Otroligt idiotiskt korkat av dig om du gick enbart på efter vad han kallar sig i chatten. Du inser att man kan ta andras namn bara för att undvika och hoppas på sådana som dig?

Du har inte försökt lösa rebusen va?
Citera
2025-01-09, 20:12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ny gädda!

Ljugaren Göteborg #549
Med barnvantar...

Citera
2025-01-09, 20:13
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Är du säker? Från Dumpens artikel:

Otroligt idiotiskt korkat av dig om du gick enbart på efter vad han kallar sig i chatten. Du inser att man kan ta andras namn bara för att undvika och hoppas på sådana som dig?
Otroligt idiotiskt korkat av dig att inte ens försöka lösa rebusen
Citera
2025-01-09, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Otroligt idiotiskt av dig att inte ens försöka lösa rebusen

Insåg det, trodde gäddan släpptes för bara några minuter sedan då jag uppdaterade Dumpens sida ganska nyligen (trodde jag). Gick sen enbart efter årtalet och trodde han bara tog det rakt av innan jag n nu insåg.

Alla kan göra fel.
Citera
2025-01-09, 20:17
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Insåg det, trodde gäddan släpptes för bara några minuter sedan då jag uppdaterade Dumpens sida ganska nyligen (trodde jag). Gick sen enbart efter årtalet och trodde han bara tog det rakt av innan jag n nu insåg.

Alla kan göra fel.
Absolut! Ingen skada skedd.
Citera
2025-01-09, 20:26
Medlem
Detta har ju vart uppe på tapeten tidigare men nån som vet vilka 11 det är som tagit sina liv hittills?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Jb39V8/minst-elva-man-som-hangts-ut-som-pedofiler-pa-dumpen-har-begatt-sjalvmord

Vilka är dessa?
Citera
2025-01-09, 20:41
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Med barnvantar...

...Den gubben borde ju ändå få nåt pris för "historiens skrynkligaste lilla gubbkuk" -eller liknande.
Och han är i detta sammanhang "endast" 54-55 år gammal.
Citera
2025-01-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
...Den gubben borde ju ändå få nåt pris för "historiens skrynkligaste lilla gubbkuk" -eller liknande.
Och han är i detta sammanhang "endast" 54-55 år gammal.

Jag vill nog lägga på ca 10år men har fel. Han ser betydligt äldre ut än sina 54år. Är det flinten, levt hårt? Ser ändå ut att vara en ordentlig person så kanske bara dåliga gener?
Citera
2025-01-09, 21:25
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktarian76
Jag vill nog lägga på ca 10år men har fel. Han ser betydligt äldre ut än sina 54år. Är det flinten, levt hårt? Ser ändå ut att vara en ordentlig person så kanske bara dåliga gener?

I det här fallet räcker det inte till med "dåliga" gener. Om åldern stämmer så borde det vara "obefintliga" gener. Inte ens kuken har fått gener liksom.

Tycker det är synd att dumpen hänger ut gubbar utan gener, de borde bara hänga ut alla andra.
Va fan, slutar de ta hänsyn helt till hur folk är skapta så kan de ju till och med få för sig att hänga ut Robert Aschberg, det vill väl ingen?
Nästa steg är att gasa judar? Vad vet jag?
Citera
2025-01-09, 22:30
Medlem
Raktinyllets avatar
#549 Känner till Dumpen och är väldigt misstänksam i chatten, ändå väljer han att riskera att förstöra sitt liv för att få träffa en tonåring. Det är ju inte någon impulsiv handling som skett under berusning utan det är flera dagars/veckors chattande.
Citera
2025-01-10, 00:19
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Rebus Ljugaren #549
Förnamn: Samma som Gessle.
Efternamn: Samma som en tysk konståkare född 27 september 1905 i Zittau.

Födelseår: Första året på 70-talet.

Tack!

Vad jobbar han med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in