2025-01-09, 17:45
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Inget rebus på #547 ??
Ji Ka i Göteborg.

Nån som har namn och adress?
Tyvärr inte. Jag ser också fram emot en go rebus på JV-gäddan JK Groomer. Jag försökte mig på att luska lite i detta.och frörsökte lista ut var den jäveln jobbar. Det finns två selfies av honom i chatten där han sitter på sitt kontor och man ser ut genom fönstret bakom honom. På den ena bilden ser det ut som om man ser någon form av högplatå, och mina tankar drogs till Medicinareberget. Detta bekräftas av att han skriver att han jobbar "vid Linnéplatsen" (visst, definitionen av vid kan diskuteras). På den andra bilden syns ett objekt med räfflad struktur utanför fönstret. Kanske ett regnskydd, men kanske också lite likt de räfflade ärgade taken på Sahlgrenska? Hur som helst så har jag googlestreetviewat mig igenom hela området för att finna ett passande fönster men gått bet. Nämner det ändå ifall det kan ge inspiration och uppslag till någon autistisk flashbackdetektiv.

Bilderna är kanske inte ens tagna på hans arbetsplats utan i hans hemmakontor. Han nämner ju att han jobbar hemma ibland, men texten runt bilderna i chatten får mig att tro att de är tagna på jobbet.

Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
"Tack en då"...
Tack en då!
Citera
2025-01-09, 17:46
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
"Tack en då"...

Åh fan den där flodhästen hade jag helt missat, VM i valrosseri. Givetvis var 14 årings flick dröm, ser nästan ut som Justin Bieber.
Citera
2025-01-09, 17:53
Medlem
Babianboogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladd-Rune
Det är det som slår en gång efter gång. Feta, gamla, äckliga gubbar de flesta. Kan verkligen inte förstå hur de går på det. Det måste ju vara att de vill tro det så mycket, att det till slut blir en sanning för dem? 🤔

Ja definitivt så är det garanterat.
Om jag tillräckligt mycket vill att min saab vore en Porsche Panamera kommer jag nog till sist se en sån på parkeringen.
Citera
2025-01-09, 18:26
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Är polisen också PK då eller?

Det är klart att det rapporteras om Dumpens verksamhet likt andra verksamheter som granskas (partier, företag, organisationer, politiker, offentliga personer), med tanke på deras inflytande, det är liksom ingen liten harmlös blogg vi pratar om.

Det har inget med ”PK” att göra.

Alla ogillar pedofiler, eller åtminstone 99,6% av befolkningen, det är liksom inget modigt ställningstagande. Lika lite som att meddela att man ogillar att äta bajs.

Och jag gillar Dumpen mycket, men besitter den allt ovanligare förmågan att hålla två tankar i huvudet samtidigt.

Haha. Du besitter även den ovanliga förmågan att inte förstå ironi, de e inte illa.

Det kan bli nåt stort av dig.
Citera
2025-01-09, 18:43
Medlem
Citat:
Haha! 🤣 Favorit i repris. Hade glömt bilderna som #204 skickade 🤢 Kolla längst ner i chatten. Man förstår om barnen blir sugna 🤮

https://dumpen.se/2023/03/24/rickiromarommin-napp-204-goteborg/
Den här är så underskattad. Det bästa är när han ber polisen eller vad det nu är som patrullerar och dom säger att dom stödjer dumpen Så jävla ensam.
Citera
2025-01-09, 19:07
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Inget rebus på #547 ??
Ji Ka i Göteborg.

Nån som har namn och adress?

Vill också veta. Även rebus på dagens gädda vore bra.

Känns som att alla har fastnat i 2024, inga rebusar på länge.

Kan ni skärpa er!?
Citera
2025-01-09, 19:20
Medlem
Citat:
Haha! 🤣 Favorit i repris. Hade glömt bilderna som #204 skickade 🤢 Kolla längst ner i chatten. Man förstår om barnen blir sugna 🤮

https://dumpen.se/2023/03/24/rickiromarommin-napp-204-goteborg/

Haha, hade själv helt missat!

Citera
2025-01-09, 19:23
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Den här är så underskattad. Det bästa är när han ber polisen eller vad det nu är som patrullerar och dom säger att dom stödjer dumpen Så jävla ensam.
HAHAHA hans ensamma, skamsna ögon när han tvingas återgå till att Sara står och skriker att barn inte vill se gubbkuk, så ensam
Citera
2025-01-09, 19:24
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Haha, hade själv helt missat!

Varför drog jag in magen när bilderna kom upp?
Citera
2025-01-09, 19:58
Medlem
Ny gädda!

Ljugaren Göteborg #549
Citera
2025-01-09, 19:58
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Rebus Ljugaren #549
Förnamn: Samma som Gessle.
Efternamn: Samma som en tysk konståkare född 27 september 1905 i Zittau.

Födelseår: Första året på 70-talet.
Citera
2025-01-09, 20:07
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Ny gädda!

Ljugaren Göteborg #549

Ljugaren Göteborg #549, en såndär tråkig konfrontation som gör att jag bara längtar som fan efter Bajshank! #292
Senast redigerad av Pinoputchin 2025-01-09 kl. 20:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in