Citat:
Ursprungligen postat av
DeletedUser
Ja, jag kan hålla med till en viss del om det, det är väl inte jätteroligt att se sin mamma outa sig så på tiktok. Men samtidigt så måste ju Pia få leva sitt liv hur hon vill trots att hon har barn.
Och det går ingen nöd på barnen, de har det bra med sin far och både soctanter och lärare har funnits med i bilden.
Att växa upp med en förleder har såklart sina nackdelar men det är vardagsmat för barn nuförtiden och är ingenting onormalt eller ohälsosamt.
Blev verkligen beklämd hur du ser på barns behov. Du skriver om förlusten av en förälder som om det vore en avlägsen släkting. Soctanter, really?? Ingen har varit närmare än en mamma som burit, ammat och fött sitt barn.
Leva som man vill? Sätter du barn till världen tillkommer ett ansvar att se om dem på alla olika sätt det går. Dit hör inte leva som man vill om barnets behov inte tillgodoses.
Utan att ens gå in på vad P sagt eller gjort så kan barn självklart ha det gott och fint ändå med andra förebilder, men kom inte och kör med den här typ "de klarar sig", som det vore inget. Alltså, det är bara så fel och sorgligt!
(Tänker inte analysera deras förhållande som jag hoppas fungerar (!), vänder mig mest mot dina rader...).